دستکش لاتکس از محبوبیت بالایی برخودار است و یکی از پر مصرف ترین نوع دستکش در صنعت پزشکی است و پرسنل بیمارستان بیشتر استفاده می کنند و یکبار مصرف هستند و خیلی بهداشتی می باشند قیمت دستکش لاتکس کار را از تولید کنندگان آن تهیه باید گرفت.

قیمت خرید دستکش لاتکس کار

راهنمای انتخاب دستکش ایمنی مونتاژ کاری

راهنمای انتخاب دستکش ایمنی مونتاژ کاری انواع مختلفی از دستکش ها وجود دارند که هرکدام برای انجام کاری درست شده اند و توانایی های مختلفی دارند دستکش مصالح ساختمانی باید طوری ساخته شده باشد که در حین کار باعث نشود که زود خراب شود و جنس آن ها باید از مواد اولیه باشد.

تولید کننده دستکش یکی برشور راهنما برای دستکش ایمنی مونتاژ کاری ارائه داده اند و این محصول را معرفی می کنند تا مصرف‌کنندگان در مورد کارایی آن بیشتر بدانند.

دستکش لاتکس یکبار مصرف هستند و در بیمارستان ها، مطب پزشک، آرایشگاه، کارخانه های بسته بندی، مورد استفاده قرار می‌گیرند هنگام استفاده از این دستکش ها دست احساس سنگینی نمی کند و خیلی راحت می باشد.

فروش عمده دستکش لاتکس کار

فروش عمده دستکش لاتکس کار فروش عمده دستکش لاتکس کار از طریق سایت های اینترنتی سفارش می توان انجام داد از این طریق دست واسطه گر ها و دلالان را حذف می‌کنیم و هزینه آن خیلی به صرفه می باشد و یک خرید بی واسطه صورت می گیرد.

این دستکش ها در طرح و رنگ های مختلف وجود دارند جنس آن‌ها خیلی خوب است و از کیفیت بالایی برخوردار است که در بیمارستان ها و دندان پزشکی ها خیلی مصرف آن بالا می باشد این دستکش های لاتکس خیلی بهداشتی هستند و بعد از استفاده می توان آن را دور انداخت و اینا دوباره بازیافت می شوند جنس بعضی از آن نایلونی می باشد و برای انجام کار های روز مره خانه می توان استفاده کرد مثلا سبزی پاک کردن و غیره می‌باشد.

دستکش لاستیکی بنایی که برای ساخت و ساز ساختمانی بکار می روند و جنس آن ها خیلی با کیفیت و مقاوم هستند و در اندازه و سایز های مختلفی وجود دارند و دارای رنگ بندی های مختلفی هستند پوشیدن آن ها در دست خیلی راحت و گرم هستند و دست را در برابر سرما محافظت می کند و این از ویژگی‌های این دست است و باعث حساسیت پوستی نمی شوند و لایه بالایی آن از جنس نخ خنکی است و لایه داخلی آن محکم می باشد و دست عرق نمی کند.

این دستکش ها را می توان به صورت عمده تولید کرده و با کشورهای دیگر صادر کرد و به اقتصاد کشور کمک می کند انواع دستکش ها با کاربرد های مختلفی وجود دارند و هرکدام برای کاری ساخته شده اند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید