دستکش ایمنی کار که در این محتوا در مورد آن صحبت خواهیم کرد دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و کیفیت بسیار عالی دارد. این مدل از دستکش ها فروش بسیار عالی را در سراسر جهان داشته اند به همین جهت فروشنده سعی بر آن داشته تا قیمت بسیار مناسبی را روی انواع و اقسام این دستکش ها بگذارد تا مشتریان از تمام قشر جامعه بتوانند از انواع مختلف آن خریداری کنند.

قیمت خرید دستکش ایمنی کار

مختصری درباره ی دستکش های ایمنی

مختصری درباره ی دستکش های ایمنی بسته به خطراتی که ممکن است در معرض آن قرار بگیرید، انواع مختلفی از وسایل حفاظتی موجود است. رایج ترین، دستکش ها هستند که می توانند از طیف وسیعی از مواد تولید شوند. کرم های بازدارنده نیز نوعی محافظ دست هستند و می توانند به عنوان کمکی برای بهداشت پوست استفاده شوند.

دستکش های پیشگیری از تصادف باید به طور مناسب نگهداری شوند و به طور مرتب تعویض شوند. هم لاستیک طبیعی و هم لاستیک مصنوعی با گذشت زمان تجزیه می شوند و ممکن است سطح حفاظت کافی را نداشته باشند.

برای اهداف نمونه برداری، مواجهه کارگران با مواد شیمیایی باید کوتاه باشد. با این حال، درک خطرات و خواص دستکش مهم است. به طور معمول از اصطلاحات زیر استفاده می شود:

نفوذ – فرآیندی که طی آن یک ماده شیمیایی در سطح مولکولی از دستکش عبور می کند. میزان نفوذ نشان می دهد که چه مدت می توان دستکش را پوشید. دستکش هایی با ضریب نفوذ کم، بهترین هستند.

نفوذ – انتشار یک ماده شیمیایی از طریق سوراخ ها، درزها یا سایر عیوب در دستکش.

تخریب – تغییر منفی یک یا چند ویژگی فیزیکی دستکش محافظ به دنبال قرار گرفتن در معرض یک ماده شیمیایی.

زمان پیشرفت – زمان بین اولین تماس دستکش با ماده شیمیایی و تشخیص آن در داخل دستکش.

این داده ها در جدول سازگاری شیمیایی گزارش شده است. زمان پیشرفت یک دستکش مقاوم در برابر مواد شیمیایی باید بیش از 30 دقیقه باشد. در نهایت، مهم است که هنگام درآوردن دستکش از قرار گرفتن ناخواسته در معرض مواد شیمیایی اجتناب کنید.

دستکش هایی که برای محافظت در برابر مواد شیمیایی طراحی شده اند باید با استاندارد EN374 مطابقت داشته باشند که سطوح مختلف محافظت را ارائه می دهد.

فروش عمده دستکش ایمنی کار

فروش عمده دستکش ایمنی کار فروش عمده دستکش ایمنی خارجی یا دستکش ایمنی استاندارد یک فروش عالی و بی سابقه در میان انواع دستکش های ایمنی به حساب می‌آید که افراد می‌توانند با تکیه بر سابقه بسیار خوبی که انواع و اقسام این دستکش نشان داده است، مدل‌های مختلف آن را تهیه کرده و اطمینان خاطر از انواع و اقسام دستکش داشته باشند.

این فروش عمده، فروش عمده بسیار عالی و بی نظیر می باشد که علاوه بر فروش با تعداد بالا قیمت‌گذاری بسیار مناسب هم روی آن انجام شده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید