از انواع دستکش هایی که برای فعالیت‌های کشاورزی و صنعتی جهت محافظت از دست و پوست آن مورد استفاده فراوانی برای همه افراد دارند دستکش کار کوچک را می توان نام برد که در اسفند ۱۴۰۰ با بهترین قیمت ممکن به خریداران عرضه شده و کسانی که در جستجوی بهترین این دستکش با کیفیت تضمینی هستند از طریق فروشنده معتبر این محصول آن پیدا کرده و استعلام قیمت را در ارتباط مستقیم با آن به راحتی انجام می‌دهند.

قیمت بهترین دستکش کار کوچک در اسفند 1400

آشنایی با انواع دستکش کار موجود در بازار

آشنایی با انواع دستکش کار موجود در بازار برای انجام دادن هر چه بهتر کارهای ساختمانی و صنعتی استفاده از پوشش مناسب برای به دست امری ضروری و بسیار مهم است چون در برخی شرایط کاری دست را از عوامل آسیب رسان محافظت می کند همچنین دستکش به دلیل شکل و ساختار ویژه در انجام هر چه بهتر کارها نقش مهمی ایفا می‌کند.

انواع بسیار متفاوتی از این دستکش در بازار موجود هستند که از نظر جنس و ضخامت تا اندازه بسیاری از با همدیگر متفاوت می باشند مثلاً برخی از این دستکش ها صرفاً از جنس پلاستیک هستند و به صورت دستکش های یکبار مصرف می باشند در حالی که برخی دیگر از آنها از جنس الیاف دائمی مخصوص بوده که گاها دارای پوشش نیتریل نیز می باشند و به این شرکت به عنوان دستکش های بادوام مورد استفاده قرار می گیرند.

از دیگر انواع این دستکش ها به نمونه های پلاستیکی آنها می توان اشاره کرد که بیشتر برای محیط های در تماس با آب کاربرد دارند که از جمله این مکان ها به کارخانه‌های صنایع لبنی و مراکز سورتینگ میوه می توان اشاره کرد همچنین این دستکش از نظر طول ساق با همدیگر فرق دارند و در برخی موارد انجام بهتر این کارها ساق این دستکش ها کوتاه است در حالی که برخی نمونه ها از ساق بلند تا زیر آرنج برخوردارند.

تفاوت در جنس این دستکش ها از نظر اندازه باعث شده تا افراد در سنین مختلف با اندازه سایز متفاوت بتوانند دستکش مناسب برای خود تهیه کنند و دستکش در دسته افراد استفاده کننده بیش از اندازه شل یا سفت نباشد چراکه این مسئله نقش مهمی در انجام بهتر کارها خواهد داشت.

مشخصات بهترین دستکش کار کوچک چیست؟

مشخصات بهترین دستکش کار کوچک چیست؟ بهترین دستکش کار وسیله و ابزاری است که با داشتن مشخصات خاص و متفاوت از دستکش های معمولی باعث هر چه راحت بودن دست می شوند و در عین حال کارها نیز بهتر و سریع تر انجام می شود؛ این دستکش تا اندازه زیادی از دست در برابر آسیب های شیمیایی، سوختگی و قطع عضو محافظت می کنند بنابراین در مشاغلی همچون جوشکاری، آتش‌نشانی، برش کاری و بسیاری از موارد دیگر به کار می روند.

از جمله این محصولات دستکش های ضد برش و عایق برق را می توان نام برد که مشخصه عمومی همه آنها داشتن جنس خاص متناسب با کار مورد نظر است به عنوان مثال دستکش های ضد آب از جنس پلاستیکی هستند و دستکش های عایق برق دارای جنس لاتکس با ضخامت های متفاوت می باشند.

دیگر مشخصه این دستکش ها داشتن وزن مناسب است که پوشیدن آنها به صورت طولانی مدت باعث خستگی دست نمی شود و هر یک به تناسب کاری که با آنها انجام می‌شود دارای مشخصات متفاوت و مختص به خود هستند به همین دلیل تنوع در آنها بسیار زیاد است.

بهترین دستکش ها در برند های خارجی و داخلی در کشور وجود داشته که توسط شرکت‌های مختلف تولید و به فروش می‌رسند تا نیاز صنایع کشور به دستکش های مناسب برای محافظت از دست پرسنل را فراهم کنند؛ این دستکش ها هر یک به طور اختصاصی برای حرفه خاصی طراحی و ساخته شده اند و هر کدام به نوبه خود قادر به بیشترین میزان محافظت از دست بوده و در عین حال انجام فعالیت های مختلف را راحت می کنند.

این محصولات به صورت اختصاصی عمل می کنند به عنوان مثال نمونه های عایق برق آن برای حفاظت از دست در برابر برق فشار قوی و ضعیف ساخته شده اند که هر کدام به نوبه خود دارای کیفیت های متفاوتی هستند همچنین ساختار شکلی و ظاهری آنها با اندازه انگشتان دست کاملا همخوانی دارد و برای اطمینان بیشتر این دستکش ها به صورت سایزبندی ساخته می‌شوند.

میزان فروش سالیانه دستکش کار در ایران

میزان فروش سالیانه دستکش کار در ایران استفاده از دستکش در محیط های کار از نظر قانونی برای همه صنایع امری ضروری است و وارد آمدن آسیب به دست طی انجام فعالیت‌های صنعتی بدون استفاده از دستکش باعث پرداخت خسارت توسط شرکت‌های بیمه گر نمی شود به همین خاطر واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ کارکنان خود را ملزم به استفاده از این محصول می کنند و به همین دلیل خرید و فروش این محصول در کشور به فراوانی انجام می‌شود.

میزان فروش سالیانه دستکش کار در ایران قابل توجه است که این فروش صرفاً برای صنایع و کارخانه‌های داخلی نبوده بلکه بخشی از تولید آن برای عرضه در بازارهای خارج از کشور انجام می‌شود بنابراین میزان فروش این محصول برای هر دو بخش داخلی و خارجی کشور رقم قابل توجهی است که با توسعه صنایع مختلف در کشور مقدار آن سال به سال بیشتر نیز می‌شود و نیاز به این محصول افزایش می یابد.

برای آگاه شدن از میزان فروش سالیانه باید به آمار گمرک کشور مراجعه کرد تا بخشی از این محصول که از کشور خارج می شود مشخص گردد همچنین کارخانه های تولیدکننده این محصول در کشور آمار دقیقی از میزان تولید و فروش خود را در اختیار دارند که از طریق آن به راحتی می‌توان به افزایش فروش این محصول طی سال‌های اخیر پی برد.

خرید دستکش کار کوچک با کمترین قیمت

خرید دستکش کار کوچک با کمترین قیمت بهترین انواع دستکش کار کوچک را برای استفاده در کارهای مختلف ساختمانی و صنعتی یا کشاورزی از فروشنده معتبر آن با کمترین قیمت می توانید خریداری کنید و نمونه های با کیفیت این محصول را در بسته بندی های مخصوص و مناسب برای صادرات را به دست آورید.

خرید دستکش مذکور در انواع چرمی و نمونه های دیگر که برای حفاظت از دست در برابر برخی آسیب ها ساخته شده اند همچنین انواع خانگی و صنعتی که نقش حفاظتی زیادی برای دست دارند در کیفیت تضمینی قابل تهیه است و مشتری از همین جا نمونه‌های مختلف این دستکش را با مشخصات و قیمت روز آنها مشاهده می کند.

انواع این دستکش با قیمت ارزان برای صادرکنندگان نیز موجود بوده تا از فروش این محصول به مشتریان در خارج کشور سود بیشتری به دست آید و به این ترتیب این دستکش ایرانی در نمونه های درجه یک آن برای کسب درآمد بیشتر مناسب خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید