قیمت دستکش کار عمده با توجه به نوع دستکش و کارایی که دارد و همچنین با توجه به جنس مواد که برای تولید آن استفاده می شود، قیمت های متفاوت می باشد و این دستکش ها یکی از ضروری ترین لوازم برای استفاده در صنایع مختلف به کار می روند.

دستکش های کار با کیفیت به صورت عمده توسط شرکت تجاری ما با قیمتی باورنکردنی به فروش می رسند و شما می توانید این کالا را به صورت غیر حضوری و اینترنتی از طریق سایت شرکت ما سفارش داده و خریدتان را در آدرس مورد نظر تان تحویل بگیرید.

قیمت باورنکردنی دستکش کار با کیفیت به صورت عمده

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار چرمی

مزیت های استفاده از دستکش ایمنی

مزیت های استفاده از دستکش ایمنی یکی از لوازم بسیار ضروری که در صنایع مختلفی به عنوان ابزار ایمنی از آن استفاده می شود و مهم است، دستکش ایمنی می باشد که دارای تنوع بسیار زیادی در تولید آن بوده و برای مشاغل گوناگون قابل استفاده است. استفاده از دستکش ایمنی مزیت‌های زیادی دارد که در این مقاله سعی داریم به تعدادی از این مزیت‌ها اشاره کنیم.

دستکش های ایمنی در انواع مختلفی هستند که می‌توانند برای محافظت از دست انسان در مشاغلی ازجمله جوشکاری و برشکاری فرز باغبانی و غیره مورد استفاده قرار گیرند و در هر یک از این شغل ها به صورتی محافظت خود را از دست انسان انجام میدهد.

یکی از مزیت های استفاده از دستکش ایمنی جوشکاری مراقبت از دست انسان برای پیشگیری از خطر سوختن و زخم شدن است که این دستکش به عنوان ضد حریق عمل کرده و نمی گذارند که حرارت بالا به دست انسان برسد و یا مواد مذاب تماسی با دست انسان داشته باشند و موجب خطرات جبران ناپذیری شود.

نمونه از دستکش های ضد اسید نیز در بازار وجود دارند که در برابر مواد اسیدی مقاومت بسیار بالایی داشته و هیچ گونه خطری برای انسان در اثر کار با مواد شیمیایی به وجود نمی آورند. مزیت بالای این دستکش ها جلوگیری از آسیب رسیدن به دست و خطر جدی در اثر برخورد با مواد شیمیایی است.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش جوشکاری ساق کوتاه

بررسی مواد سازنده دستکش های ایمنی

بررسی مواد سازنده دستکش های ایمنی مواد مختلفی هستند که برای تولید دستکش ایمنی مناسب هستند. دستکش های ایمنی با توجه به نوع دستکش ها از مواد مختلفی مانند چرم، پلاستیک و… تولید می شوند. بیشتر دستکش های ایمنی از دو نوع پارچه و پلاستیک تولید می شوند. دستکش های جوشکاری از پارچه های برزنتی بسیار محکم و چرم تولید می شوند و دستکش های دو رنگ بنایی و معماری از مواد پلاستیکی تهیه می شوند.

دستکش های ضد اسید از مواد ترکیبی تشکیل می شوند تا بتوانند مقاومت بالایی داشته باشند. مواد سازنده دستکش ها باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند و برخی از آن ها با مواد ضد حساسیت تولید می شوند. این مواد باید با درصد مشخصی با یکدیگر ترکیب شوند تا بتوانند بهترین خاصیت را داشته باشند.

هرچه مواد سازنده دستکش ها کیفیت بالاتری داشته باشند منجر به تولید دستکش های با کیفیت برای استفاده در صنایع مختلف می شوند. مواد ضد حریق و نسوز نیز برای تولید دستکش های ایمنی که در استفاده مشاغلی که با حرارت بالا سر و کار دارند مناسب اند. انتخاب مواد اولیه برای تولید دستکش باید با دقت بسیار بالایی انجام شود تا با درصد درستی ترکیب شوند و عمر دستکش ها بیشتر شود.

برخی دستکش ها نیز از مواد فلزی تولید می شوند به این صورت که در بافت آن ها زنجیر وجود دارد. دستکش های فلزی زنجیری ساق بلند و ساق کوتاه و یا دستکش های زره دار نیز با استفاده از زنجیر و فلز تولید می شوند تا در برابر مواد تیز حفاظت خوبی را از دست انسان انجام دهند.

مواد سازنده باید با توجه به آزمایشات لازم و تست های مختلفی که بر روی دستکش ها انجام می شود انجام شوند. هرچه این مواد ارزان تر به دست شرکت تولید کننده برسند باعث می شوند دستکش ها با قیمت بهتری به فروش برسند و مشتریان بیشتری جلب شوند تا تولید شرکت ها افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش مصالح ساختمانی

راهنمای کامل درباره انواع دستکش ایمنی

راهنمای کامل درباره انواع دستکش ایمنی دستکش در کشور تولید زیادی دارد و در نوع های مختلفی تولید می شود که ساده ترین آن دستکش های پلاستیکی یکبار مصرفی هستند که در بسته بندی چندتایی قرار می گیرند. یکی از انواع دستکش ها، دستکش ایمنی است. این دستکش ها با ایمنی بیشتر برای افراد شاغل می توانند برای کار یک ابزار مناسب باشند تا انگشتان به راحتی در آن ها تکان بخورند و کار در زمان مشخص و به راحتی انجام شود.

انواع دستکش ایمنی شامل دستکش های ساده برای کارهای ساختمانی و معماری و دستکش های بسیار پیچیده و با مواد شیمیایی مخصوص که منجر به تولید دستکش با کیفیتی می شود. انواع دستکش ها برای مشاغل مختلفی استفاده می شوند.

برخی دستکش ها برای شغل باغبانی مناسب اند که بر اثر برخورد خار گل ها و گیاهان با دستکش، آن ها سوراخ نشوند و دست انسان دچار زخم و خراش نشود. همچنین از برخورد گرد گیاهان با دست جلو گیری می شود تا حساسیتی برای فرد شاغل به وجود نیاید.

دستکش های دیگری نیز به عنوان دستکش های زنجیری برای شغل قصابی مناسب اند. فرد قصاب با ساطور و کارد های بسیار تیزی سرو کار دارد و ممکن است دست خود را بسیار بد زخم کند و بریده شود. این دستکش های زنجیری می توانند جلوی نفوذ وسایل تیز و برنده را بگیرند و مقاومت بالایی دارند.

انواع دستکش های ایمنی ساق بلند و ساق کوتاه در اندازه های گوناگونی تولید می شوند. این اندازه ها توسط استانداردها به شرکت های تولید کننده ابلاغ می شوند و سایز دستکش ها با استفاده از قالب های مخصوص به دست می آید. دستکش های پارچه ای ایمنی نیز برای شغل هایی مانند جوشکاری و برشماری مناسب اند مه از جنس برزنت های محکم تولید می شوند.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار برزنتی

سفارش خرید دستکش کار با بهترین قیمت به صورت عمده

سفارش خرید دستکش کار با بهترین قیمت به صورت عمده دستکش کار با بهترین قیمت و به صورت عمده در کشور هم به صورت غیر حضوری و هم به صورت حضوری قابل خرید است و از آنجایی که خرید غیر حضوری مزیت‌های زیادی نسبت به خرید حضوری دارد شرکت های زیادی این دستکش ها را به صورت اینترنتی و آنلاین به فروش می‌رساند.

اگر می‌خواهید سفارش خود را به صورت غیرحضوری و از طریق سایت معتبر انجام دهید می توانید به سایت شرکت مراجعه کنید سفارش تان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید تا همکارانمان را به آدرس مورد نظر شما ارسال کند و شما بتوانید کالای با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید