قیمت دستکش عایق برق فشار ضعیف در مراکز معتبر ارزانتر محاسبه شده و به طور مستقیم در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. برای دریافت انواع مختلف دستکش ایمنی کار با قابلیت های ضد اسید، ضد ضربه، ضد برش و … باید محصول را بدون واسطه از تامین کنندگان اصلی آن دریافت کرد. خرید عمده انواع دستکش هم می تواند راهکار دیگری برای صرفه جویی در هزینه ها و تهیه ارزانتر آن باشد.

قیمت استثنایی دستکش عایق برق فشار ضعیف در مراکز معتبر

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار پاکستانی

آشنایی با کاربرد دستکش های ایمنی

آشنایی با کاربرد دستکش های ایمنی دستکش ایمنی بخشی جدایی ناپذیر در مشاغل و حرفه هایی با احتمال بروز خطرات مختلف است. چنین محصولی با توجه به نوع خطری که سلامت کارگر را تهدید می کند و محلی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد، به شکل های مختلفی طراحی شده و مواد اولیه تولید آن با یکدیگر متفاوت هستند. براساس نوع کارایی، طراحی و جنس هر کدام از دستکش های ایمنی، کاربردهای آن تعیین خواهند شد.

با مراجعه به بازار می توان مدل های متنوعی از دستکش ایمنی را مشاهده کرد که برخی از پرکاربردترین آنها عبارتند از:

بیشتر بخوانید: خرید عمده دستکش ایمنی فوکس

بررسی مواد سازنده دستکش های نسوز

بررسی مواد سازنده دستکش های نسوز در مشاغلی مانند ذوب فلزات، ریخته گری، آتش نشانی و هر حرفه دیگری که در آن کارگران با حرارت بالا در تماس هستند، استفاده از انواع دستکش های نسوز ضروری می باشد. جنس این مدل از دستکش ایمنی باید در مواجه با حرارت بسیار بالا که گاهی تا 250 درجه سانتیگراد هم می رسد و دمای بسیار پایین (اغلب منفی 10 درجه) مقاومت خوبی از خود نشان داده و به خوبی از دستان محافظت کند.

بهترین و متداول ترین ماده اولیه برای تولید دستکش نسوز، آلومینیوم است. پارچه آلومینیومی دقیقا همان ماده اولیه ای است که مورد نیاز تولید چنین دستکش هایی بوده و تا دمای بسیار بالا را تاب می آورد. شاید جالب باشد بدانید دمای ذوب آلومینیوم خالص در حدود 660 درجه سانتیگراد است. البته بنا نیست دستکش نسوز آلومینیومی را تا نقطه ذوب آن برسانیم، اما حالا به خوبی از مقاومت استثنایی آن در برابر حرارت آگاهی یافته اید.

بیشتر بخوانید: خرید بی واسطه دستکش

با توجه به اینکه در دماهای بسیار بالا، آلومینیوم به طور طبیعی داغ می شود، اما هیچ تغییر فرمی نداده و همچنان قابل استفاده است، باید راهکاری برای در امان نگه داشتن دستان از داغ شدن آلومینیوم اندیشید. بهترین گزینه برای این منظور، استفاده از یک لایه داخلی ویژه است که از جنس پشم شیشه می باشد.

پشم شیشه کمک می کند، اولا دستها از حرارت آلومینیوم در امان باشند و دوما، مانع از عرق کردن دستها در چنین محیط گرمی خواهند شد. در صورتیکه دستها با آتش به طور مستقیم در ارتباط نبوده و صرفا مجبور به تحمل حرارت نسبتا بالایی باشند، استفاده از چرم طبیعی ضخیم که به شکل ویژه ای مراحل دباغی بر روی آن انجام گرفته، یک گزینه عالی محسوب می شود.

حتما تا به حال برای بیرون آوردن قالب کیک از داخل فر با دمای بالای آن به مشکل برخورده اید. در جچنین مواردی، دستکش های نسوز سیلیکونی کاملا مناسب بوده و از قیمت ارزانتری هم برخوردار هستند. یکی دیگر از مواد سازنده انواع دستکش نسوز که در این مورد هم ارتباط مستقیمی با شعله وجود ندارد، دستکش های عایق حرارتی حوله ای می باشند.

بارز ترین ویژگی دستکش عایق برق

بارز ترین ویژگی دستکش عایق برق نزدیک به نیمی از حوادثی که در حین کار رخ می دهند، مربوط به آسیب دیدن دستها و انگشتان می شوند. پس واضح است که حفظ امنیت این ناحیه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می تواند سلامت کارگران را بهتر حفظ کند. یکی از خطرات متداول در زمان کار، برق گرفتگی است. بارزترین ویژگی این مدل از دستکش ها، عایق الکتریسیته بودن است.

کارگرانی که با کابل های فشار قوی، لوازم برقی با فشار متوسط و یا ضعیف سروکار دارند، باید به منظور جلوگیری از برق گرفتگی از دستکش غایق برق استفاده کنند. این مدل از دستکش ایمنی، معمولا از جنس لاستیک های طبیعی یا مصنوعی ساخته می شود و می تواند رنگبندی متنوعی داشته باشد. لازم است دستکش عایق برق حتما دارای مچ بوده و یا دست کم ساق بلند تولید شود.

دستکش عایق برق از عبور شوک های الکتریکی در بدن جلوگیری کرده و به این ترتیب حافظ جان استفاده کننده از آن خواهد بود. طبق استانداردهای بهداشتی تعیین شده در محیط کار، هر فرد باید خود را از معرض ولتاژی بالاتر از عدد 50 دور نگه دارد. حال اگر بنا به موقعیت شغلی مجبور به انجام این کار است، به کار بردن دستکش عایق برق تنها راهکار برای حفظ جان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار ژله ای

بازار فروش دستکش عایق برق فشار ضعیف قیمت مناسب در تهران

بازار فروش دستکش عایق برق فشار ضعیف قیمت مناسب در تهران بازار فروش دستکش عایق برق فشار ضعیف قیمت مناسب در تهران، دارای محصولات متنوعی در این ارتباط بوده که توسط فروشندگان اصلی در اختیار خریداران آن قرار می گیرند. خرید مستقیم از بازار فروش مرکزی کمک می کند تا محصولی باکیفیت و دارای ضمانت نامه اصل به مشتریان عرضه شود. چنین شیوه ای در خرید برای مصرف کننده مقرون به صرفه تر بوده و توجیه اقتصادی خوبی به دنبال دارد.

برای دریافت دستکش عایق برق فشار ضعیف با قیمت استثنایی، حتما به مراکز معتبر مراجعه کرده و یا سفارش خرید را به شکل غیرحضوری که اغلب اینترنتی است، به فروشندگان معتبر و خوشنام در بازار ارائه دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید