قيمت دستكش كارباتوجه به جنس و کارایی بالای آن تعین می شود. دستکش های ایمنی کار از الیاف و مواد متفاوتی نظیر موادپارچه‌ های کتان، چرم گاو، پنبه، مواد پلیمری و مواد پلاستیکی ساخته می شوند.یک دست کش مناسبدرست اندازه دست کارکنانی است که از ان استفاده می کنند و به خوبی در برابر تمام عوامل خطرناک آن محیط می تواند از دست ها و انگشتان محافظت کند.

قيمت استثنایی دستكش كار در طرح های مختلف

بیشتر بخوانید: فروش دستکش ایمنی میداس

بررسی مقاومت بالای دستکش های ایمنی

بررسی مقاومت بالای دستکش های ایمنی شرکت رونیکس یکی از تولید کنندگان معتبر دستکش های ایمنی است. دستکش های ایمنی Ronix کیفیت بالایی دارنداین محصول ساخت کشور ایران است. دستکش با سر آستین های کش بافت تولید شده از مواد با کیفیت لاتکس با ضخامت بالا به واسطه دستگاه های تمام اتوماتیک ساخته می شوند. این دست کش ها برای کارهای ساختمانی، کشاورزی و غیره بسیار مناسب است. این دستکش ها در برابر سایش، سوراخ شدن و پارگی مقاوم هستند. کف این دست کش ها چروک است که این چروک ها برای جلوگیری از لغزش اجسام در دست کارکنان مناسب است. این دست کش ها ریز بافت هستند و با استفاده از نخ پلی استر رنگی تولید می شوند. دستکش ها براساس کارایی و نوع مقاومتی که در برابر عوامل گوناگون دارند، به چند مدل تقسیم می شوند: دستکش ایمنی کار که طیف وسیعی از دستکش ها را شامل می شود و توسط قشر عظیمی از کارگران ساختمانی، لوله کش ها، مکانیک ها و دیگر مشاغل استفاده می شود.دستکش های ایمنی موجب محافظت از دست در مقابل اسیب هایی نظیر زخم و تاول می شوند. علاوه بر این، پوشش مناسبی در مقابل روغن و … نیز ایجاد می کند. البته انواع متفاوتی از دستکش ها در این گروه قرار می گیرند که خصوصیات متفاوتی دارند و لازم است متناسب با کار انتخاب شوند. دستکش ایمنی کارگری، کارگاهی و غیر از نمونه های این مدل دستکش هستند. دستکش ضد اسید و مواد شیمیایی در برابر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی و مواد تمیزکننده مقاوم هستند. دستکش کار شیمیایی عموماً از موادی مثل نیتریل، لاتکس، لاستیک، مواد پلیمری مختلف، بوتیل، ویتون، نئوپرن، نیتریل و … در تولید آن استفاده می شود و در کارهای پزشکی و آزمایشگاهی و حتی کارهای صنعتی مثل پلایشگاه، پتروشیمی و … قابل استفاده هستند. مواد شیمیایی ممکن است به شدت روی پوست اثر بگذارند به همین علت در انتخاب این مدل دستکش ها به مقاومت در برابر نفوذ و عدم دگرگونی و تغییر شکل دستکش در برابرا مواد اسیدی و شیمیایی به شدت توجه می شود. دستکش ایمنی برق از جنس لاتکس تولید می شوند و در مقابل درجات مختلف ولتاژهای برق مقاوم هستند و از شوک های الکتریکی به بدن افراد جلوگیری می کند. لازم است هنگام خرید دست کش تعیین کنید که قرار است با برق فشار ضعیف سروکار داشته باشید یا برق فشار قوی. زیرا براساس مقاومتی که در برابر جریان برق دارند، به شش طبقه تقسیم می شوند (۰۰، ۰، ۱، ۲، ۳ و ۴). دستکش کلاس ۴ مقاوم ترین نوع دستکش است. دستکش جوشکاری در مقابل گرمای ناشی از جوشکاری، وسایل برقی و یا از سرما از دست افراد محافظت می کندو ضد حریق هستند. جنس نئوپرن در این دستکش ها کاربرد زیادی دارد، که از سوختگی جلوگیری به واسطه حرارت جلوگیری می کند. این دستکش ها برای افرادی که در کار اطفای حریق هستند نیز مناسب است. دستکش هایی که در سرما کارگران استفاده می کنند از یک لایه داخلی به عنوان عایق و یک لایه برای از بین بردن رطوبت ساخته می شوند.

بیشتر بخوانید: فروش دستکش ضد برش ماتریکس

دستكش ایمنی محافظ در برابر ضربه

دستكش ایمنی محافظ در برابر ضربه با توجه به نوع کار، نوع دستکش ایمنی خریداری شده متفاوت است. افراد مطابق با نیاز خود، هر یک از آنها را انتخاب و خریداری می کنند. جنس، ایمنی و ضخامت دستکش ، از مواردی است که باید به هنگام خرید دستکش ایمنی به ان توجه می شود. یک دستکش مناسب علاوه بر محافظت از دست در موقعیت های خطرساز، کارایی و عملکرد و سرعت فرد در محیط کار را افزایش می دهد. هرچه استفاده از دستکش راحت تر باشد، میزان استفاده از آن نیز بیشتر می شود. و به دین صورت باعث کاهش میزان صدمات وجراحات می شود. علاوه بر قدرت حافظت و ایمنی دستکش در برابر خراش و ضربه، میزان ورود هوا به دستکش نیز اهمیت زیادی دارد و از عرق کردن دست جلوگیری می کند دستکش هایی که امکان تبادل هوا در ان ها وجود ندارد در طولانی مدت، موجب بیماری های پوستی در کارگران می شوند. دستکش باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد تا کار کردن با آن برای کارکنان در موقعیت های مختلف ممکن باشد.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش ایمنی زره دار

اهمیت استفاده از دستکش ایمنی در صنعت

اهمیت استفاده از دستکش ایمنی در صنعت تهیه‌‌ی دستکش کار ایمنی، در مکان‌‌های صنعتی و مکان‌‌های کاری یک لازمه و امر بایدی محسوب می‌‌ شود . استفاده از تجهیزات ایمنی نظیر کلاه ، دستکش و کفش ها یایمنی و حتی لباس های ایمنی در محل کار برای افرادی که با اجسانوک تیز و فلزی و موادشیمیایی و آتش مواجه هستند لازم و حیاطی است و در نبود این تجهیزات سلامتی افراد به شدت در خطر است. جنس دستکش ایمنی علاوه بر تعیین میزان مقاومت و ایمنی دستکش،دوام محصول را نیز بالا می برد. تولیدکنندگان ممکن است برای افزایش کارایی بیشتر دست کش ها، از ترکیب چندین جنس در تولید یک دستکش مقاوم استفاده کنند. انواع این دستکش ها عبارتند از:دستکش لاتکس، دستکش PVC، دستکش کار چرم، دستکش کار چرم، دستکش نئوپرن،دستکش ایمنی نیتریل و دستکش ویتون. که هر کدام برای امری مناسب است.دستکش کف دوبل چرمی در کف دستکش و نوک انگشتان چرم کار می شود. پشت دستکش پارچه برزنتی ایرانی استفاده می شود. به علت وجود دو لایه چرم کف دست، دستکش مقاومت بالایی دارد و میزان سایش آن به حداقل می رسد. از این دستکش جهت کار های جوشکاری، تراشکاری، تاسیساتی، لوله کشی، صنایع فولاد و غیره استفاده می کنند. این دستکش ها مذکور ساخت کشور ایران هستند. دستکش فلزی ضدبرش ساق کوتاه زنجیری فلزی مقاومت مکانیکی بسیار بالایی دارد که برای کار در قصابی، و کشتارگاه ها، حمل جام شیشه و نیز مواجهه با خطرات مکانیکی و فیزیکی سنگین می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. دسنکش های فلزی اگرچه در تولید ان ها از فلز استفاده شده اما بسیار سبک، انعطاف پذیر و ضد زنگ اند . این دستکش ها تولید کشور آلمان هستند و دارای استاندارد CE هستند و در دو سایز متوسط ، بزرگ تولید می شود که البته طول ساق ها می تواند متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش ایمنی نفیس

مرکز فروش دستكش كار با بهترین کیفیت در ایران

مرکز فروش دستكش كار با بهترین کیفیت در ایران قیمت دستکش کار در کشور ثابت نیست به دلیل عدم ثبات اقتصادی و نوسانات موجود در بازار برا یخرید این محصول باید قیمت روز را چک کنید. قیمت دستکش به جنس مواد اولیه بکاربرده شده در تولید آن بستگی دارد. دستکشهای پلاستیکی قیمتی پایین تر و ارزان تر از انواع دستکش های چرمی دارذ، برا یخرید عمده دستکش کار با بهترین کیفیت هم می توانید به صورت جضوری مراجعه کنید و از مراکز تخصصی فروش این محصول خرید کنید . اما ممکن است خرید حضوری امکان پذیر نباشد د راین صورت خرید اینترنتی می تواند راه مناسبی باشد که موجب کاهش مشکلات رفت و امد ما نیز می شود. خرید اینترنتی این مزیت را دارد که تخفیف های ویژه ای به افردی که از این روش استفاده منی کنند تعلق می گیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید