دستکش ایمنی ضد برش با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی توسط شرکت استادکار تولید و به بازار فروش ارائه می‌شود. اگر شما نیز به دنبال خرید دستکش ایمنی کار از بین برندهای معتبر و شناخته‌شده هستید، برند استادکار را انتخاب نمائید. فروش ویژه دستکش ایمنی استادکار با نازل ترین قیمت توسط نمایندگی‌های فروش این برند در سراسر کشور، موجب تسهیل در امر خرید این محصول و جذب مشتری بیشتر شده است. خریداران عمده از بازارهای ارزان قیمت دستکش ضد برش استادکار استقبال کرده و تجارت پرسودی را برای خود رقم می‌زنند.

فروش ویژه دستکش ضد برش استادکار با نازل ترین قیمت

بیشتر بخوانید: خرید دستکش های ایمنی

متریال مورد استفاده در تولید دستکش ضد برش

متریال مورد استفاده در تولید دستکش ضد برش دستکش‌های ایمنی برای جلوگیری از آسیب‌هایی که در حین کار سلامت دستان را به خطر می‌اندازند، طراحی شده‌اند. بر همین اساس این نوع دستکش‌ها در انواع مختلف و با استفاده از متریال‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. در ساخت و تولید دستکش ایمنی ضد برش از فولاد یا مواد پلیمری استفاده شده است.

دستکش‌های فلزی برای مشاغلی که با وسایل و ابزار تیز و برنده در ارتباط هستند، ساخته می‌شود. طراحی فلز به صورت زنجیر مانند، خطر بریدگی و قطع انگشتان دست را به حداقل می‌رساند. استفاده از این نوع دستکش برای قصاب‌ها و شیشه‌برها، افرادی که در سنگ‌بری و جوشکاری فعالیت می‌کنند، مشاغلی که با دستگاه‌های برش سروکار دارند، ضروری است.

در برخی مشاغل دستان در معرض خطرات کمتری هستند. دستکش‌های ضد برش با کف پلی‌اورتان یا مواد پلیمری دیگر، گزینه مناسبی برای این مشاغل هستند.‌ آنچه در مورد دستکش ایمنی ضد برش باید مورد توجه قرار گیرد، خرید آن از بین برندهای معتبر و شناخته‌شده است. این برندها از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه در تهیه این محصول استفاده کرده و دستکش ضد برش را با ضمانت در اختیار شما قرار می‌دهند.

دستکش ایمنی سیگما یکی از برندهای برتر است که با تولید بهترین و باکیفیت‌ترین دستکش‌های ایمنی توانسته است، بخشی از نیاز بازار داخلی کشور را تامین نماید. بهتر است دستکش ایمنی مورد نظر را متناسب با سایز دست خود خریداری نمائید. دستکش‌های ایمنی تنگ یا گشادتر از سایز دست، سرعت عمل را از شما گرفته و کارایی لازم را ندارند.

بیشتر بخوانید: تولید دستکش سیلیکونی نسوز

بررسی ویژگی های منحصر به فرد انواع دستکش ضد برش

بررسی ویژگی های منحصر به فرد انواع دستکش ضد برش همانطور که اشاره شد در تهیه دستکش ایمنی از فلز فولاد استفاده شده است. شاید شما هم در نگاه اول تصور کنید این نوع دستکش وزن سنگینی داشته و تحمل آن قدری دشوار است. دستکش ضد برش به صورت زره مانند و زنجیر وار ساخته شده است تا وزنی سبک داشته و موجب خستگی در حین کار نشود.

طراحی این نوع دستکش متناسب با شکل و فرم دست است. افراد به راحتی می‌توانند این نوع دستکش را در دست کرده یا آن را خارج سازند. دستکش ضد برش انعطاف مناسبی نیز دارد، خشک بودن دستکش، کار با آن را سخت و دشوار می‌کند. این نوع دستکش به صورت ساق بلند یا ساق کوتاه به بازار فروش ارائه می‌شود.

استحکام مناسب آن موجب دوام و ماندگاری بالای این محصول شده است. دستکش ضد برش در مقابل سایش و ضربه مقاومت بالایی دارد. پس از هر بار استفاده می‌توان این نوع دستکش را شستشو داد. ضد زنگ بودن دستکش ضد برش، دوام و ماندگاری آن را بالاتر می‌برد. این نوع دستکش لیز و لغزنده نبوده و اصطکاک مناسب بوجود آمده بین دست و اشیاء به کمک این دستکش‌ها، موجب می‌شود که ابزار و وسایل از دستان شما لیز نخورده و سقوط نکنند.

دستکش‌هایی که با استفاده از مواد پلیمری تولید می‌شوند، سازگاری مناسبی با پوست دست داشته و موجب آلرژی یا حساسیت در پوست دستان شما نخواهند شد. استفاده از آستری نخی در تولید این نوع دستکش موجب جذب تعریق دستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش ایمنی فلزی

با کاربردهای مختلف دستکش ضد برش آشنا شوید

با کاربردهای مختلف دستکش ضد برش آشنا شوید دستکش سیمی یا دستکش ضد برش در بالاترین سطح کیفی توسط برندهای متعددی تولید می‌گردد. هدف اصلی تولیدکنندگان این محصول تامین نیاز بازار داخلی کشور است. در واقع با تامین نیاز بازار، خرید این نوع دستکش برای مصرف‌کنندگان راحت‌تر خواهد بود. از نمونه‌های مختلف دستکش ایمنی در مشاغل متعددی استفاده می‌شود.

دستکش سیمی، بهترین گزینه برای حفاظت از دستان قصاب‌ها در حین کار می‌باشد. خطر بریدگی یا قطع دستان با ساتور قصابی همواره سلامت دست این افراد را به مخاطره می‌اندازد. در واقع می توان گفت در هر شغلی که با تیغه‌های برنده سروکار دارند، استفاده از دستکش ایمنی ضد برش سیمی ضروری می‌باشد.

دستکش‌های کف پلیمری، کاربردهای بیشتری داشته و در مشاغل مختلف می توان از آن استفاده نمود. این نوع دستکش‌ها نیز ضد سایش و ضد برش بوده و در برابر سوراخ شدن مقاوم می‌باشند. از این نوع دستکش کارگران ساختمانی، باغبانان، آهنگران، مکانیک‌ها و خودرو سازان، نجاران و مشاغل مشابه دیگر می توانند استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: صادرات دستکش ضد آب کار

توزیع مستقیم دستکش ضد برش استادکار با بهترین کیفیت

توزیع مستقیم دستکش ضد برش استادکار با بهترین کیفیت با توجه به کاربردهای مختلف دستکش ضد برش و تقاضای بالا برای خرید این محصول، برندهای معتبری مانند استادکار و سیگما در تلاش هستند با ارائه دستکش ایمنی درجه یک و باکیفیت، رضایت مصرف‌کنندگان را کسب نموده و بازار فروش این محصول را در دست خود گیرند. بر همین اساس تولیدات خود را به بهترین نحو به بازار فروش ارائه داده تا شرایط خرید این محصول برای خریداران عمده آسان‌تر گردد.

نمایندگی‌ فروش دستکش ایمنی استادکار به مراکز معتبری سپرده شده است. این مراکز در غالب شهرهای بزرگ و کوچک، عمده فروشی، پخش و توزیع این محصول را برعهده گرفته‌اند. توزیع مستقیم دستکش ایمنی استادکار توسط این مراکز موجب حذف واسطه‌ها از بازار خرید و فروش این محصول شده و به کاهش قیمت نهایی دستکش ایمنی نیز کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش گچ کاری

خریداران عمده می‌توانند دستکش ایمنی استادکار را با حداقل قیمت از این مراکز خریداری نمایند. خرید دستکش ایمنی از عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول به صورت حضوری یا غیر حضوری امکان‌پذیر شده است. در خرید حضوری دستکش ایمنی استادکار، شما از نزدیک با ویژگی‌ها و مشخصات این نوع دستکش آشنا شده و با اطمینان خاطر از کیفیت آن، دستکش مورد نظر را سفارش می‌دهید.

در خرید آنلاین و غیر حضوری دستکش ایمنی استادکار، مشاوران فروشگاه‌های اینترنتی، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و به شما در خرید این محصول کمک می‌کنند. با کمی جستجو در اینترنت، فروشگاه‌های معتبر ارائه دهنده این محصول را پیدا کرده و با مراجعه به سایت فروش آن‌ها و انتخاب دستکش مورد نظر، سایز و رنگ آن، سفارش خرید خود را ثبت نمائید. خرید آنلاین این محصول، خریدی آسان و بدون دغدغه است. از سویی هزینه‌های حمل و نقل برای خریداران عمده کاهش پیدا کرده و خریدی مقرون به صرفه نیز خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید