دستکش های ایمنی یکی از مهم ترین اجزای لباس کار در عصر امروز هستند که به حفظ سلامتی کارگران زحمت کش کمک می کنند و از این رو استفاده از آن ها خیلی مهم است و یکی از این لوازم دستکش ضد برش است، مراکز پخش و فروش مستقیم دستکش ضد برش سیرابی نمونه های مختلف این لوازم با بهترین کیفیت ممکن را با در نظر گرفتن ارزش افزوده بسیار اندک و قیمت مناسب به دست هم میهنان ما می رسانند.

فروش مستقیم دستکش ضد برش سیرابی با بهترین کیفیت

دستکش ضد برش با مقاومت بالا در برابر اجسام تیز

دستکش ضد برش با مقاومت بالا در برابر اجسام تیز بر اساس قانون کار در تمام دنیا بهره گیری از پوشش های ایمنی برای کارگران در محیط های کاری مختلف ضروری بوده و کارفرمایان موظف هستند این لباس ها را برای آن ها تهیه کنند، دستکش ایمنی ضد برش هم یکی از این محصولات است که استفاده از آن در کارهایی که با اجسام نوک تیز، بران و خطرناک سر و کار دارد خیلی لازم به نظر می رسد چون بدون این دستکش ها احتمال آسیب رسیدن به دستان یا قطع انگشتان افراد وجود خواهد داشت.

مهم ترین نکته ای که در این دستکش های ایمنی باید مد نظر قرار بگیرد این است که به منظور بالا بردن مقاومت آن ها در برابر اجسام نوک تیز در سطح این وسایل از یک سری توری فلزی نازک به عنوان کاور استفاده می شود که به خوبی می توانند ضربات این وسایل را دفع کرده و جلوی بریدگی دست ها را بگیرند.

از دستکش های مورد نظر در اموری مانند قصابی، ذبح حیوانات، کار با شیشه و فلزات، برش کاری و کارهای ساختمانی استفاده می شود ولی باید این نکته را به یاد داشته باشید که این وسایل را اصلا در اموری که با جریان الکتریسیته در ارتباط است مورد استفاده قرار ندهید، چون لایه فلزی آن ها موجب برق گرفتگی شما می شود.

دستکش های ضد برش معمولا از جنس مواد طبیعی مانند نخ پنبه، پشم یا چرم تولید می شوند تا از تعریق دست ها و سر خوردن دستکش از روی آن ها در حین کار جلوگیری کنند و احتمال بروز حساسیت در پوست افراد را نیز به حداقل ممکن برسانند، به این ترتیب درصد ایمنی آن ها تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.

با مدل های پرفروش دستکش ضد برش آشنا شوید

با مدل های پرفروش دستکش ضد برش آشنا شوید به طور کلی مدل های مختلفی از دستکش های ضد بریدگی در ایران و سایر کشور های دنیا تولید و به بازار های مصرف عرضه می شوند که در میان آن ها معمولا باکیفیت ترین و مناسب ترین نوع این محصولات همواره فروش بیشتری خواهند داشت و ما در ادامه این مطلب به چند مورد از پرفروش ترین دستکش های ایمنی ضد برش اشاره کرده و شما را با آن ها آشنا می سازیم:

  1. دستکش انسل یکی از نمونه های وارداتی این محصول است که با ترکیبی از پارچه و مواد پلیمری تولید شده است.
  2. دستکش البرز و بوفالو دو نمونه ایرانی از این لوازم هستند که کف آن ها از موادی مانند نیتریل و لاتکس تشکیل شده و مقاومت بالایی در برابر بریدگی دارند.

به طور کلی چند ویژگی موجب محبوبیت دستکش های کار در بین مصرف کننده ها می شوند که این ویژگی ها شامل طراحی مناسب و ارگونومیک آن ها متناسب با حالت دست ها، کیفیت بالای دستکش ها که موجب افزایش طول عمر آن ها می شود و ضخامت مطلوب این لوازم است که درصد ایمنی آن ها را افزایش می دهد.

البته این دستکش ها در عین ضخیم و چند لایه بودن باید بسیار نرم، قابل انعطاف و راحت باشند تا هیچ محدودیتی برای حرکت دست ها و کار افراد ایجاد نکنند و کارگران بتوانند با در دست داشتن آن ها هم به سرعت، دقت و ظرافت بالا کار خود را انجام دهند.

دسته بندی انواع دستکش ضد برش بر اساس قیمت

دسته بندی انواع دستکش ضد برش بر اساس قیمت نمونه های مختلفی از دستکش های کار ضد برش در بازار های داخلی ایران ارائه داده می شوند که هر یک از آن ها با نرخ های متفاوتی عرضه می گردند که این قیمت گذاری بر اساس فاکتور های متعددی صورت می گیرد و توجه به این فاکتور ها می تواند مردم را در انتخاب و خرید بهترین نوع این محصولات یاری کند، ما در ادامه این مطلب به دسته بندی این لوازم بر اساس نرخ فروش آن ها اشاره می کنیم:

  1. دستکش های ایرانی: این محصولات توسط تولید کننده های داخلی کشور و با مواد اولیه ایرانی تولید شده اند و چون صفر تا صد تولید آن ها در ایران صورت گرفته، پس هزینه های انجام این کار تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و این دستکش ها با نرخ بسیار مقرون به صرفه تری در بازار های مصرف عرضه می گردند و مردم می توانند با هزینه کمتری آن ها را خریداری کنند.
  2. دستکش های خارجی: این محصولات در دسته بندی کالای وارداتی قرار داده می شوند که تولید کشور های مختلف دنیا بوده و در حجم زیاد از شرکت های تولیدی آن ها در خارج از ایران خریداری می شوند و به بازار های داخلی وارد می گردند، این مدل از دستکش های ایمنی به دلیل نوسانات پی در پی نرخ ارز، هزینه های بالای گمرکی و مخارج حمل و انبارداری که در مراحل واردات کالا باید پرداخت شوند با قیمت بالاتری در ایران به فروش می رسند.

سفارش خرید دستکش ضد برش سیرابی از مطمئن ترین فروشنده

سفارش خرید دستکش ضد برش سیرابی از مطمئن ترین فروشنده برای ثبت سفارش و خرید دستکش های ضد برش سیرابی از مطمئن ترین فروشنده ها در سطح کشور می توانید از دو راه حل مختلف استفاده کنید، یکی از این راه هاخرید محصول مورد نظر به صورت حضوری است که این کار از فروشگاه های واقع در سطح شهرها صورت می گیرد و راه حل دوم این است که از خرید غیر حضوری استفاده کنید که با کمک وب سایت های اینترنتی مختلف و در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

روش فروش غیر حضوری به دلیل سرعت بالا و سهولت زیادی که دارد امروزه بیشتر از هر روش دیگری مورد پسند مردم دنیا قرار می گیرد و چون تمامی حد و مرزهای موجود از میان تولید کننده و مصرف کننده را از بین می برد و برای مردم امکان خرید محصول از هر نقطه از کشور را فراهم می کند، از هر نظر به سود همه آن ها خواهد بود و رونق فروش این دستکش ها را افزایش می دهد.

با توجه به این موضوع ما نیز در داخل این وب سایت امکان خرید دستکش ایمنی را برای تمام هم میهنان عزیز فراهم نموده ایم و آماده خدمت رسانی به همه آن ها هستیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید