دستکش ایمنی هوبارت و انواع دستکش های ایمنی در جریان شکل گیری صنعت در جهان صنعتی و اشتغال به کارانواع کارهای پر مخاطره ای چون جوشکاری برق رونق گرفت. عمده ترین دستکش ایمنی استاندارد که در بازار موجود میباشد دستکش ایمنی هوبارت میباشد که فروش مستقیم آن در مراکز فروش عمده لوازم کار و ایمنی استاندارد در بازار عرضه میگردد.

فروش مستقیم دستکش ایمنی هوبارت

عوامل تاثیر گذار در مقاومت دستکش ایمنی

عوامل تاثیر گذار در مقاومت دستکش ایمنی شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه عواملی میتواند در مقاومت و درجه استحکام دستکش ایمنی موثر هستند؟ چرا که ایمنی در کار اولین شرط تولید و چرخه ی صنعت میباشد و شعار معروف در اقدام به شروع کار اول ایمنی بعد کار گواه این مطلب میباشد. در صنایع مختلفی که با مواد ذوب شونده سر و کار دارند و یا دمای محیط کار به شدت بالاست دست ها اولین ناحیه ای است که دچار سوختگی می شود.

انتخاب نوع دستکش در انجام این محیط صنعتی از اهمیت چشمگیری برخوردار است چرا که اگر شما از دستکش مخصوص آن کار استفاده نکنید ممکن است خسارات جبران ناپذیری را برای شما به وجود آورد.دستکش ایمنی در طیف وسیعی از مشاغل از جمله آنها در صنعت جوشکاری کاربرد وسیعی دارد از این رو به دستکش جوشکاری هم معروف هست که جنس این نوع دستکش ها عمدتا از چرم مرغوب و استاندارد بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما و مواد ذوب شونده دارد و از خراش و سوختگی محافظت میکند.

همچنین علاوه بر چرم بکار رفته لایه ی داخلی دستکش از نمد مرغوب بوده که از تعریق دستها در کارهای طولانی مدت جلوگیری میکند و احساس راحتی و رضایت بیشتری در حین کار میدهد. عوامل تاثیر گذار در مقاومت دستکش ایمنی نوع چرم مصرفی دستکش و کیفیت آن همچنین یکدست بودن و عدم پارگی و زدگی آن میباشد نوع برزنت مصرف شده در انواع دستکش برزنتی به ویژه دستکش برزنتی جوشکاری باعث مقاومت بیشتر آن در برابر حرارت و فلزات ذوب شونده میباشد.

همچنین عامل تاثیرگذار دیگر اینکه در تهیه این نوع دستکش نباید جنس دیگر جایگزین چرم مرغوب گردد چرا که باعث میشود دستکش در برابر ذرات جوش و حرارت ناشی از کار محفوظ بماند و کیفیت دستکش در حد مطلوب باقی بماند.

خرید بدون واسطه دستکش ایمنی هوبارت

خرید بدون واسطه دستکش ایمنی هوبارت در سر تا سر جهان کنونی با گسترش صنعت و ساخت و ساز ، انواع جوشکاری ها با روشهای مختلف شکل گرفته است و به طبع آن با توجه به خطرات ناشی از کار ، لوازم ایمنی حفاظت شخصی، نیز با توجه به نیاز و ضرورت کاری تولید شده است.خرید دستکش ایمنی هوبارت بدون واسطه در مراکز عمده تولید و توزیع میگردد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید