زمان انجام کار کشاورزی دست ها و پوست دست مرتب در مواجه با خاک است و ممکن است در خاک انواع آلودگی هایی باشد که برای پوست دست ما مضر باشد، ممکن است که خار و یا تیغ های گوناگون که در خاک است سبب آسیب رساندن به دستان را داشته باشد که برای محافظت از این نوع آسیب ها باید از دستکش مناسب باغبانی استفاده کرد.

برای فروش فوق العاده و داشتن قیمت مناسب و بسیار عالی این محصول می توانیم کالا را به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری کنیم یا اگر به این کالا در تعداد بالا احتیاج داریم بهتر است تا خرید خود را به صورت عمده انجام دهیم تا بتوانیم سود قابل توجه ای داشته باشیم.

فروش فوق العاده دستکش مناسب باغبانی باکیفیت در بازار تهران

صادرات دستکش باغبانی به کشور های همسایه

صادرات دستکش باغبانی به کشور های همسایه صادرات از جمله کارهایی می باشد که سود قابل توجهی برای تاجران و فعالان در این زمینه دارد و هم باعث ارزآوری به کشور می شود.

با توجه به امکانات و دانش تولید، ایران جزو کشور های برتر در تولید دستکش های صنعتی و صادراتی محسوب می شود.

برای صادر کردن باید در مورد کشورهای مقصد شناخت خوبی داشت کشورهای حوزه خاورمیانه بهترین مکان و مقصد برای این کار می باشند، کشورهایی مانند عراق، عمان، ترکیه و افغانستان از بهترین مشتریانی هستند که انواع دستکش‌های تولید شده در ایران را به این سه دلیل خریداری می کنند:

۱. کشورهای حوزه خاورمیانه و خلیج فارس مصرف‌گرا هستند ۲. کیفیت بالای دستکش‌های ایرانی ۳. مقرون‌ به‌ صرفه بودن آنها

از سخت‌ترین مراحل صادرات انواع دستکش باغبانی، انجام کارهای گمرکی و دریافت مجوزهای آن است، برای این کار باید مجوزهایی اخذ شود، گرفتن کارت بازرگانی به نام فرد صادرکننده، مجوز صدور، گواهی استاندارد و گواهی مرسوم دریافت شود که هر کدام سختی هایی دارد.

کشورهای انتخاب شده برای صادرات دستکش، قوانین مربوط به خود را دارند که برای صادر کردن محصولات باید از ویژگی ها، قوانین و استانداهای بین المللی آن کشور آگاه باشیم تا کالای صادراتی به دلیل رعایت نکردن قوانین آن کشور مرجوع نشود.

بی کیفیت ترین برند تولید کننده دستکش در ایران

بی کیفیت ترین برند تولید کننده دستکش در ایران زمان خرید و انتخاب توجه به کوچکترین نکات هم می تواند به شما کمک کند که یک انتخاب عالی داشته باشید و میزان وقوع خطر ناشی از در ارتباط بودن با خاک را کم کنید.

دستکش های ایمنی بر حسب نوع کاربرد، ماده و شکل طراحی آن به انواع گوناگون تقسیم شده و مورد استفاده قرار می گیرند و باعث می شوند ضرر و زیان های موجود در محیط کار کم بشود و تولید محصولات با کیفیت افزایش پیدا کند.

دستکش های درجه یک باید در برابر ضربات مکانیکی مقاوم، نسبت به حرارت بالا و جریان برق را از خود عبور ندهند و ضربه گیر باشد و دوام بالایی در برابر مواد شیمیایی و رادیو اکتیو باشد و در برابر نفوذ مواد شیمیایی مقاوم بوده و تجزیه نشود و خود وارد واکنش شیمیایی نشوند، دستکش ایمنی نباید موجب حساسیت شود خوش دست و سبک به طوریکه به راحتی پوشیده شود و از دست خارج گردد تهویه هوا براحتی انجام شود و مانع از عرق کردن دست ها شده و انعطاف پذیر باشد قیمت مناسبی داشته باشد و در صورتیکه دستکش ها هر کدام از این موردها و ویژگی را نداشته باشد دستکشی بی کیفیت و برندی که آن را تولید میکند بی کیفیت شناخته می شود.

انواع مختلفی از دستکش های کار و دستکش ایمنی وجود دارد، از جمله دستکش ایمنی آتش، دستکش ضد برش ، دستکش عایق شیمیایی، برق و … یکی از مهمترین نکات ایمنی انتخاب دستکش مناسب می باشد به عنوان مثال باید دستکشی را انتخاب کنید که مهارت و دقت شما را در کار کم و فعالیت شما را محدود نکند.

آسان ترین روش بسته بندی انواع دستکش درجه یک

آسان ترین روش بسته بندی انواع دستکش درجه یک

در بسته بندی دستکش با توجه به نوع مصرف و خواسته ی مشتری بسته بندی های مختلفی وجود دارد که با توجه به مقدار هزینه ای که برای بسته بندی صرف می شود در ظاهر و کیفیت آن تاثیر گذار خواهد بود به عنوان مثال استفاده از یک نایلون چاپ دار ساده هزینه ی چندانی نخواهد داشت ولی استفاده از یک نایلون پاکتی دوخت دار و شکیل هزینه ی بالاتری می خواهد.

علاوه بر بالا بودن کیفیت محصول طراحی و زیبایی بسته بندی هم نقش مهمی برای بازده فروش و برند شدن و جذب مشتری دارد، بسته بندی مناسب معرفی کننده محصول و نحوه نگهداری آن محصول می‌باشد و باید از کالا در برابر عوامل خارجی محافظت و آن را نگه دارد.

دستکش های باغبانی در انواع مختلف مانند انواع دستکش های نخی برای انجام کارهای سبک باغبانی تولید شده است. نوع دیگر این کالا انواع دستکش هایی از جنس لاتکس است، این دستکش دارای کیفیتی بسیار بالا تر است و قابلیت این را دارد که در مدتی طولانی تر از آن استفاده شود. در این نوع دستکش و در لایه داخلی دستکش از لایه ای از کتان و یا نخ و پنبه استفاده شده تا سبب از بین بردن آلرژی شود.

و با کیفیت ترین و بهترین نوع دستکش باغبانی نمونه چرمی آن محصول است چون این نوع دستکش دارای ضخامت کافی بوده که دست باغبان کاملا در آن راحت باشد.

بسته بندی باید به شکلی باشد که انتقال کالا به راحتی از یک مکان به مکانی دیگر باشد و واسطه ها یا مصرف کنندگان به راحتی آن را جا به جا کنند و اندازه و شکل بسته هم باید برای خرده فروشان راحت باشد و هم در فروشگاه براحتی قابل دسترس باشد.

خرید عمده دستکش مناسب باغبانی درجه یک با قیمت ارزان

خرید عمده دستکش مناسب باغبانی درجه یک با قیمت ارزان برای انجام کار سخت باغبانی نیاز به انواع وسایل و ابزارهای مختلف باغبانی داریم و دستکش باغبانی یکی از انواع این ابزار می باشد که در انواع بسیار گوناگون و با کیفیت هایی مختلف تولید و به بازار عرضه می شود.

وجود نداشتن واسطه در فروش محصول مورد نظر، خود به نوعی باعث کاهش قیمت کالا و در نتیجه افزایش توان خرید و رشد اقتصادی بازار می شود، کاهش قیمت کالا و نزدیک شدن قیمت آن به نرخ واقعی باعث رشد فروش و افزایش سود آوری و گردش مالی خوب می شود.

ما می توانیم با خریدن دستکش باغبانی به صورت عمده و خرید مستقیم آن را با قیمت پایین تر تهیه کنیم و آن را به سود خود روانه بازار کنیم.

یکی از دلایل خرید و فروش دستکش به صورت آنلاین عدم دسترسی مستقیم به کالا و قابل لمس نبودن کالا است که این امر در بخش دستکش باغبانی ناخن دار هم وجود دارد و مشکلاتی بوجود می آورد چون اگر مشتری در خرید خود دقت نکند احتمال اینکه دستکش مورد نظر خود را نتواند انتخاب کند وجود دارد البته امروزه فضای مجازی به راحتی قابل دسترس بوده و می توان انواع فروشگاه های اینترنتی و وب سایت ها را دید و مدل های مختلف با قیمت ها را بررسی کردو بهترین نوع دستکش مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید