دستکش ضد برش زنجیری، از استیل ضد زنگ است و البته که جنس مورد استفاده از استیل درجه یک نیز مانع از هرگونه زنگ زده گی در دستکش خواهد شد. دستکش زنجیری به دستکش های ایمنی گفته می شود که از زنجیره برای مقاومت در برابر برش بالا استفاده می کنند. که با عنوان دستکش قصابی نیز نام برده می شود؛ این دستکش یک محصول جدید است که برای محافظت از انگشتان و دست ها در مقابل بریدگی و قطع شدگی طراحی و تولید شده است . دستکش های زنجیری در دو نوع ساق بلند و ساق کوتاه توسط شرکت های مختلف تولید می‌شوند که در فروشگاه های در سراسر تهران و شهرستان به فروش می رسد.

فروش فوق العاده دستکش ضد برش زنجیری باکیفیت در تهران

ویژگی بارز دستکش با کیفیت ایرانی

ویژگی بارز دستکش با کیفیت ایرانی همانگونه که گفته شد دستکش ایمنی بایستی با دقت به نوع حرفه انتخاب شود در نتیجه خصوصیات گوناگونی دارد. اما همه آن ها بایستی استاندارهای تایید شده سازمان های ایمنی باشند. از جمله ویژگی های دستکش ایمنی میتوان به انعطاف مناسب، ضخامت مناسب، بلند بودن ساق دستکش اشاره کرد، ضد لغزش و ضد سایش نیز در دسته استانداردهایی هست که بایستی به آن توجه کرد.

الیاف و موادی که برای ساخت دستکش ایمنی استفاده می شود می تواند از مواد پلیمری، بافت فلزی، پارچه کتانی ضخیم، چرم، پنبه، پلاستیک و غیره باشد.

با توجه به اهمیت نقش دستکش ایمنی در حفاظت از دست ‌ها، می ‌توان گفت انتخاب و خرید این نوع دستکش بسیار حساس است. به هنگام خرید دستکش ایمنی باید این موارد ویژگی ها را دارا باشد:

دلایل کاهش صادرات دستکش از ایران

دلایل کاهش صادرات دستکش از ایران

  1. بخشی از هزینه ‌های ارزی تأمین مواد اولیه کالاهای صادراتی از محل درآمدهای نفتی تأمین می‌شود. کاهش شدید درآمدهای نفتی، مشکلاتی برای تأمین ارز واردات از جمله واردات مواد اولیه کالاهای صادراتی به وجود آورد که منجر به کاهش حجم تولید کالاهای صادراتی شد.
  2. در هر اقتصادی نوسانات نرخ ارز به علت اثرگذاری بر سایر متغیرهای اقتصادی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر تجارت خارجی است. یکی از مهم ‌ترین متغیرهایی که تحت تأثیر نوسانات نرخ ارز قرار می‌گیرد، صادرات غیر نفتی است.
  3. در کنار این موضوع مقررات بانک مرکزی در خصوص تعهد بازگشت ارز به چرخه اقتصادی کشور در یک بازه زمانی مشخص باعث شد در کوتاه مدت برخی از صادرکنندگان نتوانند خود را با این مقررات تطبیق داده و ترجیح دهند تا بازگشت آرامش به بازار ارز و تثبیت مقررات ارزی، موقتاً برنامه‌ های توسعه صادرات را متوقف سازند. از نگاه دیگر می‌توان گفت اثرات منفی تورم داخلی بر توسعه صادرات کشور بیش از اثرات مثبت افزایش نرخ ارز بوده است
  4. مراحل ترخیص کالا از مبادی گمرکی، پروسه ای چندین مرحله ای است که انواع تشریفات اداری را در پی خواهد داشت و ممکن است پیچ‌ و‌خم‌ هایِ گوناگونی در این مسیر به وجود بیاید. در حقیقت، بایدها و نبایدها و مشکلاتی وجود دارد؛ که تولید کننده ها به دلیل صرف وقت و هزینه از صادرات منصرف می شوند.

تنوع دستکش های تولید شده در ایران

تنوع دستکش های تولید شده در ایران همانطور که گفته شد، دستکش ها برای محافظت دست ها از انواع خطرات به کار می‌روند. بر حسب این که دستکش های کارگری، دست را از چه نوع مخاطره ‌ای محافظت می‌ کنند انواع مختلفی از این دستکش ها تولید می‌ شود.

مهم ترین و اصلی ترین هدف از خرید دستکش کار ، حفاظت بیشتر از آسیب های مکانیکی و شیمیایی در برابر همه آسیب های شایع در محل کار است ، اگر این شرایط برآورده نشود ، در واقع بی فایده خواهد بود!

خرید عمده دستکش ضد برش زنجیری درجه یک با قیمت ارزان

خرید عمده دستکش ضد برش زنجیری درجه یک با قیمت ارزان دستکش زنجیری قصابی ضد حساست بوده و با این که از فلز ساخته شده است سبک و راحت می باشد، چنگش عالی دستکش زنجیری موجب می شود فرد بتواند به راحتی فعالیت کند و استفاده از این دستکش مانع کارایی نمی شود؛ همچنین این محصول در برابر سایش بسیار مقاوم بوده و از الیاف فولادی خیلی محکم تهیه شده است.

مزیت اصلی دستکش های زنجیری محافظت در برابر برش و جلوگیری ازسوراخ شدن است. بدون دستکش های زنجیری ، خطر آسیب دیدگی شدید هنگام دست زدن به تیغه ها به میزان قابل توجهی بیشتر می شود. دستکش های زنجیری معمولاً از هزاران حلقه کوچک از جنس استیل ضد خش ساخته می شوند. این حلقه ها سطح فوق العاده ای از مقاومت در برابر خوردگی را ارائه می دهند، به این معنی که دستکش های زنجیری دارای کیفیتی هستند؛ که با استفاده مکرر پایدار می مانند. به دلیل ساخت آنها، دستکش های زنجیری غالباً ضد آلرژی هستند. هزینه اولیه دستکش های زنجیری در مقایسه با خطرات استفاده نکردن از آن ناچیز است. کارکنانی که با اره های تیز صنعتی کار می کنند و یا افرادی که در کارگاه های تولید پوشاک کار می کنند و از همه مهم تر در قصابی ها کار با ابزار این صنایع بسیار خطرناک می باشد و کوچکترین اشتباهی می تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد. این مدل دستکش های در همه شهرها در فروشگاه ها موجود می باشد؛ مانند: مازندران، مشهد، تهران و… که می توان به صورت عمده با قیمت مناسب خریداری کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید