دستکش ها پوششی برای دست ها ایجاد می کنند تا آن ها را از عوامل مختلف مانند سرما و گرما حفظ کنند ولی دستکش های ایمنی کار برای محافظت از دست ها در مقابل آسیب های جدی تر طراحی شده اند و یکی از آن ها دستکش مخصوص جوشکاری است، مراکز پخش عمده با فروش فوق العاده دستکش جوشکاری بلند باکیفیت در تهران و شهرستان های ایران موجب کاهش نرخ محصول و افزایش رونق فروش آن در بازار شده اند.

فروش فوق العاده دستکش جوشکاری بلند باکیفیت در تهران

بررسی راههای افزایش درآمد حاصل از صادرات دستکش

بررسی راههای افزایش درآمد حاصل از صادرات دستکش با توجه به قوانین جدیدی که از طرف وزارت کار برای محافظت از سلامتی و امنیت کارگران در مشاغل سخت و حساس وضع شده است تا حافظ جان و مال این عزیزان باشد، بهره گیری از دستکش مخصوص کار در تمام کشور های دنیا افزایش زیادی پیدا کرده است و با در نظر گرفتن این موضوع ما درمی یابیم صادرات انواع دستکش می تواند راه خوبی برای کسب سود ارزی باشد، اما در ادامه می خواهیم راههای افزایش درآمد صادرات محصول را مورد بررسی قرار دهیم:

  1. یکی از راه های بالا بردن میزان سود حاصل از صادرات و فروش این محصول در سایر کشور های دنیا این است که به صورت حرفه ای و در حجم گسترده محصول را در این سرزمین ها تبلیغ کرده و در مورد مزیت های آن صحبت کنید، به این ترتیب موجب آشنایی مردم با محصول خود شده و آن ها را به خرید تشویق می نمایید.
  2. راه حل دومی که در این عرصه باید مورد توجه تولید کننده ها و تجار قرار بگیرد این است که برای افزایش فروش محصول مورد نظر به درستی به امر بازاریابی اصولی برای آن بپردازند و مراکز پخش عمده را به خرید تشویق کنند.
  3. به علاوه با بسته بندی جذاب این محصول می توانید به جلب نظر مصرف کننده های خارجی پرداخته و آن ها را برای خرید محصول خود جذب کنید، چون بسته بندی یکی از ارکان اصلی عرضه محصول است.
  4. همواره باید به یاد داشته باشید که قبل از اقدام به تجارت دستکش در سایر کشورها، به دقت نیازهای هر منطقه را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید یک بازار هدف مناسب برای محصول خود انتخاب کنید، چون صادرات بدون شناخت بازار به هیچ وجه عاقلانه نیست.

معرفی بهترین مدل دستکش برای صادرات

معرفی بهترین مدل دستکش برای صادرات   یکی از سوالاتی که از طرف تولید کننده ها و فروشنده های دستکش ایمنی مطرح می شود این است که بهترین مدل این محصول برای صادرات کدام است؟ هم اینک ما تصمیم داریم برای آشنایی بیشتر شما با این مورد به ارائه توضیحات مختصری در این خصوص بپردازیم و از شما هم دعوت می کنیم که تا انتها ما را همراهی کنید.

  1. بهترین مدل از دستکش هایی که شما می توانید به سایر مناطق دنیا صادر کرده و در این بازار ها به فروش برسانید، دستکش هایی هستند که با رعایت اصول ارگونومیک و متناسب با فرم و حالت دست های افراد طراحی شده اند، چون چنین وسایلی بیشترین راحتی را در زمان کار برای مردم فراهم می نمایند.
  2. در ضمن دستکش برق یا ضد برش باید در سایز های متنوع موجود باشند تا تمام مردم بتوانند با خیال راحت از آن ها استفاده کنند، چرا که سایز مناسب دستکش کار تاثیر زیادی در بالا رفتن میزان ایمنی آن دارد.
  3. دستکش های صادراتی باید طراحی های متنوع و رنگ بندی های مختلفی داشته باشند تا بیشتر مورد پسند مردم قرار بگیرند.
  4. برای هر شغلی باید دستکشی متناسب با شرایط آن تولید شود، مثلا دستکش استاد کار نجاری یا ساختمان سازی باید به گونه ای ساخته شود که در عین مقاومت بالا جلوی تعریق دست ها را بگیرد، چون این وضعیت نگه داشتن دستکش در دست و کار کردن را برای افراد مشکل می کند پس چنین محصولی برای صادرات بسیار مناسب است.

عوامل موثر بر کیفیت دستکش در بازار

عوامل موثر بر کیفیت دستکش در بازار کیفیت و مقاومت دستکش محافظ مخصوص کار یکی از فاکتور های خیلی مهمی است که باید در مورد این محصولات مورد توجه قرار بگیرد، چرا که این لوازم با هدف محافظت کردن از دست های افراد تولید شده اند و بر این اساس باید مقاومت بالا داشته باشند و ما تصمیم گرفته ایم در ادامه این مطلب به چند فاکتور موثر در افزایش کیفیت آن ها اشاره نماییم:

  1. اولین فاکتور در بالا بردن کیفیت دستکش ایمنی این است که از مواد اولیه مقاوم در تولید این محصول استفاده شود تا هم سازگاری کامل با پوست بدن افراد داشته باشد و هم بتواند عوامل مختلف را تاب بیاورد، بر این اساس دستکش های چرم گاوی بهترین نوع این محصولات هستند.
  2. همچنین بهره گیری از دو یا سه جداره مختلف در تولید ساختار این لوازم هم راهی برای بالا بردن کیفیت آن ها است، با توجه به این عامل اکثر تولید کننده ها از الیاف نخی یا کتان در کنار مواد پلیمری مثل نیتریل استفاده می کنند تا دوام این لوازم را تاحد ممکن افزایش دهند.
  3. در ضمن سطح بیرونی این لوازم باید از موادی ساخته شود که تراکم و چسبندگی بین مولکولی زیادی داشته و هیچ درز یا روزنه ای در آن ها مشاهده نگردد، چون در این صورت موجب نشت مواد خطرناکی مثل مواد شوینده اسیدی در داخل دستکش می شوند و به پوست دست افراد صدمه وارد می کنند.
  4. دستکش ها باید با مواد طبیعی تولید شوند تا به هیچ وجه موجب بروز حساسیت یا آلرژی در بدن افراد نگردند.

عرضه بدون واسطه دستکش جوشکاری بلند درجه یک با قیمت ارزان

عرضه بدون واسطه دستکش جوشکاری بلند درجه یک با قیمت ارزان شرکت هایی که مسئول عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع دستکش جوشکاری ساق کوتاه و بلند درجه یک از طرف کارخانه های سازنده در بازار های داخلی ایران هستند، این محصولات را با احتساب کمترین میزان ارزش افزوده و با قیمت ارزان به دست هم میهنان ما می رسانند و با این کار موجب کاهش هزینه های مردم می شوند که این مساله به بالا رفتن سطح خرید و فروش این محصولات در داخل ایران کمک بسیار زیادی می کند.

در ضمن وقتی که خرید این محصولات در حجم بالا صورت می گیرد، مراکز پخش تخفیف های قابل توجهی به خریداران ارائه می دهند که تاثیر زیادی در کاهش مخارج خرید آن ها دارد و از آنجایی که این روش خرید از طرف مراکز فروش جزئی دستکش انجام می شود، پس این موضوع به نفع مصرف کننده ها خواهد بود و نرخ تورم داخلی ایران را تا حد زیادی کاهش می دهد.

یکی از راحت ترین روش های ثبت سفارش و خرید دستکش این است که از روش مجازی استفاده کنید که در داخل این سایت انجام می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید