رعایت پوشش مناسب مانند لباس کار خنک کننده، قدم اول در انجام هر کاری ایمنی بوده و استفاده از دستکش های ایمنی در محیط های صنعتی برای ایمنی دست‌ها لازم می‌باشد. از انواع دستکش‌های ایمنی می‌توان به دستکش برش، جوشکاری، ضدحلال، ضد اسیدی و آتشنشانی اشاره نمود. فروش عمده دستکش استاد کار با قیمت مناسب در فروشگاه ما انجام ‌می‌شود.

فروش عمده دستکش استاد کار باکیفیت در فروشگاه های شهر

بررسی خصوصیات انواع دستکش استاد کار درجه یک

بررسی خصوصیات انواع دستکش استاد کار درجه یک در انجام فعالیت‌های مختلف در صنایع باید به نکات ایمنی در کار توجه نمود. استفاده از لباس ایمنی مناسب از جمله دستکش‌های ایمنی که وظیفه حفاظت دست‌ها را در برابر آسیب‌های احتمالی در حین کار را بر عهده دارد، توصیه ‌می‌شود. انواع دستکش‌ ایمنی عبارت است از دستکش‌ مخصوص برش، دستکش‌ جوشکاری‌، دستکش ضد حلال زمستانی، دستکش ضد اسیدی، دستکش صنعتی گیلان و دستکش مخصوص آتشنشانی.

یک دستکش ایمنی درجه یک باید علاوه تضمین ایمنی در حین کار نباید از سرعت انجام کار جلو گیری نماید. جنس به کار رفته در دستکش ایمنی باید با محیط انجام کار متناسب بوده مثلا هنگام کار با مواد شیمیایی هیچگونه نفوذ و دگرگونی در دستکش ایجاد نشود. از دیگر خصوصیات یک دستکش ایمنی با کیفیت درجه یک می‌توانیم طول مناسب دستکش، مقاومت دستکش در برار لغزش، ضخامت، مقاومت دستکش در برابر سایش و برش، مقاومت دستکش در برابر گرما و حرارت و مقاومت در برابر سرما در فصل زمستانی کار را نام ببریم.

استفاده از دستکش ایمنی مناسب در جوشکاری به علت ایجاد مواد مذابی که حین فعالیت جوشکاری ایجاد می‌شود توصیه می‌گردد. از چرم‌هایی مثل پوست گوزن، آهو، بز و گاو در تهیه دستکش ایمنی مخصوص جوشکاری استفاده می‌شود. اگر هنگام جوشکاری از دستکش ایمنی مناسب استفاده نکنید، امکان سوختی دست نیز وجود دارد.

دستکش ایمنی ضد برش و کفش ایمنی البرز برای جلوگیری از بریدگی هنگام فعالیت با ابزار برش مورد استفاده قرار گرفته و دارای مقاومت‌های متفاوتی می‌باشد. این مدل دستکش باید در مقابل فرسایش مقاوم باشد و ایمنی را در حین کار در صنایع چوبی و فلزی برای افراد ایجاد کند.

دستکش ایمنی ضد اسید در فعالیت‌های آزمایشگاهی که پوست دست افراد در تماس مستقیم با مواد شیمیایی آزمایشگاهی قرار دارد استفاده می‌شود. این نوع دستکش باید با مواد شیمیایی واکنش ندهد، از تماس پوست با مواد شیمیایی جلوگیری کند و جنس آن به نحوی باشد که از سوراخ شدن دستکش جلوگیری نماید. این مدل دستکش‌ها معمولا از جنس پلاستیک و مواد پلیمری می‌باشد

سفارش دستکش استاد کار استاندارد

سفارش دستکش استاد کار استاندارد سفارش دستکش استاد کار استاندارد با نازل ترین قیمت و با کیفیت مناسب برای انجام فعالیت‌های صنعتی و کار با مواد شیمیایی در رنگ بندی های متنوع در فروشگاه ما امکان پذیر می‌باشد. خریدار عزیز اگر قصد خرید انواع دستکش‌های ایمنی در زمینه جوشکاری، برش، آتشنشانی و غیره را دارید می‌توانید به سایت ما مراجعه فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید