مرکز فروش دستکش کار چینی که گزینه های مناسب برای هر بودجه ای با قیمت و کیفیت ارائه می دهد. رضایت و راحتی مشتری را در اولویت قرار می دهد، همچنین کیفیت و راحتی را در حداکثر سطح ارائه می دهد. شما می توانید به راحتی مدل و رنگ مناسب برای استفاده خود را در مراکز معتبر انتخاب کنید. این محصولات کاربردی با تخفیفات ویژه و قیمت های باورنکردنی برای فروش عرضه شده اند.

فروش دستکش کار چینی به تخیف ویژه در مراکز معتبر

مشخصات مهم دستکش ایمنی باکیفیت

مشخصات مهم دستکش ایمنی باکیفیت دستکش کار که برای اطمینان از ایمنی کارگران صنایع و شاخه های سنگین کار طراحی شده است، ماده ای با بافتی خاص است. این تجهیزات در حالی که در حال توسعه برای محافظت از دست ها در استفاده از ابزارهای سنگین است، با ساختارهای بادوام خود برای استفاده در همه مناطق مناسب است. تجهیزاتی که از دستان شما در برابر گرما، مواد شیمیایی، بریدگی و جوشکاری محافظت می کند برای ایمنی بسیار مهم است.

این مدل ها به لطف ساختار منحصربفرد خود، که دوام و ویژگی های خود را افزایش می دهند، محافظت عالی را در همه زمینه ها برای شما فراهم می کنند. مناسب برای استفاده در کارهای مکانیکی، دستکش مکانیکی برای استفاده در آهن و فولاد، حمل و نقل، ساخت و ساز، مونتاژ و مشاغل سبک و پرخطر ایده آل است. تجهیزات ساخته شده از پارچه های جیر مصنوعی در برابر روغن و آب مقاوم هستند. با ساختار تنفسی خود از سلامت دست های شما محافظت می کند.

محصولاتی که در برابر پارگی مقاوم شده‌اند، با تقویت‌کننده‌های اضافی خود، عملکردی را در همه قسمت‌ها ارائه می‌کنند. دستکش های کاری حساس که دارای محافظت در برابر خطرات مکانیکی هستند با پوشش نیتریل خود در صنایع مونتاژ و خودروسازی استفاده می شوند. مدل هایی که برای هر دستی با اندازه های مختلف مناسب هستند در صنعت ساخت و ساز بسیار استفاده می شوند.

تجهیزات با قابلیت چسبندگی بالا از تعریق و تحریک جلوگیری می کند. با ساختار الاستین خود از تحریک جلوگیری می کند. دستکش شیمیایی که با پوشش نئوپرن روی لاتکس تولید می شود، در برابر میکروارگانیسم ها و مواد شیمیایی مقاومت ایجاد می کند. به دلیل راحتی بالا، تجهیزات مورد استفاده در شیمی و صنایع سنگین نیز در شرکت های زباله ترجیح داده می شود. محصولات باکیفیت بالا، قابل استفاده در تمامی بخش های صنعتی و شیمیایی می باشند.

دستكش ایمنی محافظ در برابر ارتعاش

دستكش ایمنی محافظ در برابر ارتعاش به لطف دستکش های محافظ ضد ارتعاش که در به حداقل رساندن تصادفات و صدمات ناشی از ابزارهای کار مانند چکش برقی، اره و غیره موثر شناخته شده اند، می توانید ایمنی خود را در هر منطقه ای تضمین کنید. دستکش های که از جمله مدل های تولید شده مخصوص گروه های مختلف شغلی می باشند با استفاده از مواد بادوام تولید می شوند. کیفیت مواد و جزئیات این محصول با توجه به وضعیت کار انجام شده ارجحیت دارد.

پالس های ارتعاشی مداوم و شدید ایجاد شده توسط ابزارهای دستی ارتعاشی باعث ایجاد ناراحتی زیادی برای کاربر با افزایش زمان اعمال می شود. قرار گرفتن در معرض طولانی مدت باعث بیماری های جبران ناپذیر جدی می شود. در استفاده طولانی مدت می تواند باعث خستگی، تورم دست ها و بیماری انگشت سفید شود. این دستکش در هر صنعتی که از ابزارهای دستی ویبره استفاده می شود، قابل استفاده است. این دستکش ها دارای لایه های ضخیم ضد لرزش هستند که از پوست دست در مقابل ارتعاشات پی در پی محافظت می کنند.

همه چیز درباره انواع دستکش ایمنی

همه چیز درباره انواع دستکش ایمنی امروزه تنوع دستکش ها باتوجه به حیطه ی کاری، گسترش یافته است. دستکش نیتریل، دستکش چرمی، دستکش فلزی زنجیری کوتاه و بلند، دستکش زنجیری ضد برش، دستکش نسوز کوره از انواع دستکش های ایمنی می باشند. دستکش های نیتریل، پی وی سی و نئوپرن از یک پوشش پنبه ای طبیعی و یک مچ بند بافتنی تشکیل شده است. این دستکش هاهمچنین به عنوان دستکش های کار ساخته شده از نیتریل، پی وی سی یا نئوپرن از انواع دستکش های کار هستند که می توانند بهترین مقاومت را در برابر قدرت سایندگی مواد شیمیایی ایجاد کنند. علاوه بر این، دستکش های ایمنی کار ساخته شده از نیتریل، پی وی سی یا نئوپرن، ضروری ترین نیازهای دستکش کار، که محافظت از دست ها و جلوگیری از آسیب است را برآورده می کند.

دستکش چرم اگر از مواد درجه یک ساخته شده باشد، دوام و محافظت بیشتری را در مناطق کار ایجاد می کند. دستکش های چرمی به محافظت از دستان کارگران در برابر سرما، گرما، سایش و ضربه کمک می کند. دستکش های چرمی را با توجه به استاندارد کیفیت ها دستکش کار نخی هستندمی توان آن را دستکش کار نسوز نامید. همچنین مهارت و قابلیت تنفس را ارائه می دهد. این ویژگی ها چرم را به گزینه ای ایده آل برای دستکش های کار تبدیل می کند.

دستکش های ساختمانی که از جمله مدل های تولید شده مخصوص گروه های مختلف شغلی می باشند با استفاده از مواد بادوام تولید می شوند. کیفیت مواد و جزئیات محصول مورد نیاز شما با توجه به وضعیت کار انجام شده ارجحیت دارد. انواع با هدف محافظت از دست ها در هنگام حمل و نقل مواد سنگین در سازه ها، احتمال آسیب و تصادف را از بین می برد.

شما می توانید با دستکش جوشکار از دستان خود محافظت کنید که تحت تأثیر حرارت ایجاد شده در حین جوشکاری قرار نمی گیرد. محصولاتی با آستر ضخیم روی سطح داخلی با بافت فیبر خود محافظت بسیار خوبی از دست شما می کنند. ساختار راحت آن به طور کامل دست را می گیرد و راحتی در استفاده را ایجاد می کند.

دستکش برق در برابر دمای بین 20- تا 45+ درجه سانتی گراد مقاوم است. مدل های غیر قابل احتراق در برابر مواد روغنی در اندازه های مناسب برای طول دست انتخاب می شوند. انواع مورد استفاده به عنوان تجهیزات عایق از لاتکس تولید می شود که به آن لاستیک طبیعی می گویند. برای فروش در بسته بندی هایی ارائه می شود که مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش را برای حفظ خواص آن ارائه می دهد. دستکش مونتاژ مورد استفاده در محصولات بسته بندی شده مانند مبلمان از دست ها محافظت می کند. از مواد بادوام برای جذب خطر آسیب و بریدگی تولید می شود.

توزیع دستکش کار چینی با بهترین قیمت در تمام نقاط کشور

توزیع دستکش کار چینی با بهترین قیمت در تمام نقاط کشور با کمک مرکز توزیع کننده می توانید، دستکش هایی با متریال های مختلف برای استفاده در هر محیطی با قیمت های مقرون به صرفه داشته باشید.این‌ محصولات متنوع برای استفاده در صنایع متفاوت مناسب است. این مدل ها که در برابر بریدگی و اختلاف حرارتی غیر لغزنده هستند، با ارگونومی دست سازگار هستند. در صورت تمایل می توانید از مرکز توزیع کننده محصولات برتر، دستکش های دلخواه خود را سفارش دهید. این مرکز با هدف توزیع و ارسال به موقع، سعی در رفع نیاز بازار کرده است. به لطف توزیع و عرضه در سراسر نقاط کشور، تمامی مشتریان قادرند به آسانی و با بهترین قیمت، محصولات درجه یک را تهیه نمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید