چرا جوشکارها دستکش می پوشند؟

جوشکاری معمولاً یک کار خطرناک است و پوشیدن دستکش برای محافظت از مچ دست و دست مفید است.دستکش جوشکاری نوا علاوه بر محافظت از جوشکارها در برابر شوک الکتریکی، چسبندگی و سایش بهترین مقاوم در برابر خطرات حین جوشکاری می باشد.

فروش دستکش جوشکاری نوا با بهترین کیفیت

مختصری در مورد انواع دستکش جوشکاری استاندارد

مختصری در مورد انواع دستکش جوشکاری استاندارد برای جوشکاری از چه دستکش هایی باید استفاده کرد؟

چرم یک ماده عالی برای دستکش جوشکاری است، اما درجه و برش چرم را در نظر بگیرید (برای دستکش هایی جوشکاری برای تقویت مجدد در ناحیه شست تیکه اضافه ساخته شده است). برای ساخت و تولید دستکش جوشکاری از پوست گاو، چرم پوست بز استفاده می شود.

دستکش های جوشکاری چقدر باید دوام بیاورند؟

به چند عامل بستگی دارد. اول کیفیت دستکش است، سپس تعداد دفعات استفاده، گرمایی است که در آن کار می کنید. بنابراین معمولاً دستکش های جوشکاری حدود 3-12 ماه دوام می آورند.

آیا برداشتن فلز داغ با دستکش جوشکاری اشکالی ندارد؟

به خاطر داشته باشید، جوشکاری جرقه هایی با دمای بالا تولید می کند که می تواند تا 600 درجه فارنهایت (315 درجه سانتیگراد) باشد. این دستکش از دست ها و بازوهای شما در برابر این جرقه ها محافظت می کند. این مقاومت حرارتی همچنین از برداشتن یا استراحت روی یک قطعه فلز داغ محافظت می کند.

آیا می توان بدون دستکش جوش داد؟

دست‌های شما معمولاً نزدیک‌ترین قسمت بدن به قوس جوش هستند. دستکش‌های شما باید از آن‌ها در برابر جرقه و گرمای قوس محافظت کنند.

آیا دستکش های جوشکاری در برابر شعله مقاوم هستند؟

بهترین دستکش جوشکاری مقاوم در برابر حرارت، دستکشی است که ترکیبی از این مواد با کارایی بالا را داشته باشد.به طور کلی، دستکش های جوشکاری می توانند دمای تا 1000 درجه سانتیگراد را برای زمان های کوتاه نگه دارند. از سوی دیگر، برای زمان نگهداری طولانی‌تر، دستکش‌های جوشکاری می‌توانند تا دمای 300 درجه سانتیگراد را تحمل کنند.

آیا دستکش های جوشکاری ضد آب هستند؟

این دستکش ها مقاوم در برابر برش، مقاوم در برابر آتش و ضد آب است که در هوای سرد محافظت می کند.

آیا دستکش های جوشکاری عایق هستند؟

تمام دستکش های جوشکاری چرمی عایق و محافظت حرارتی را ارائه می دهند . با این حال، برخی از مدل های دستکش چرمی بر اساس نوع چرم و آستر، محافظت بیشتری نسبت به سایرین ارائه می دهند

توزیع بی واسطه دستکش جوشکاری نوا با قیمت باورنکردنی

توزیع بی واسطه دستکش جوشکاری نوا با قیمت باورنکردنی شرکت پرشین ایمن، پیشرو در عرضه و توریع بی واسطه دستکش توسن، دستکش های نانو و دستکش جوشکاری نوا با نازلترین قیمت باور نکردنی تمامی مشتریان و متقاضیان محترم می توانند، از طریق مجازی و آنلاین بهترین خرید به صرفه را انجام بدهند. مشاوران ما پاسخ گوی سوالات و راهنمای شما هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید