دستکش های ایمنی، از ضروری ترین پوشش هایی است که در هنگام کار در بعضی از مشاغل باید از آن ها استفاده کرد. دستکش ایمنی ضد برش، یکی از انواع دستکش های ایمنی پرکاربرد در مشاغلی است که با ابزار آلات و تجهیزات تیز و برنده سر و کار دارند. دستکش های ایمنی باید دارای ویژگی ها و استاندارد هایی باشند تا بتوانند حفاظت لازم از دستان افرادی که از آن ها استفاده می کنند را برقرار کنند. در ادامه در باره این ویژگی ها صحبت خواهیم کرد.

فروش اینترنتی دستکش ایمنی ضد برش با نازلترین قیمت

مهم ترین ویژگی های کیفی دستکش ایمنی

مهم ترین ویژگی های کیفی دستکش ایمنی در حالت کلی دستکش های ایمنی باید مانند لباس کار خنک کننده یک سری از ویژگی های کیفی را داشته باشند، و این ویژگی ها در آن ها رعایت شود تا در برابر خطرات احتمالی از کارگران و شاغلین در حرفه های مختلف محافظت کنند. برخی از این ویژگی ها به شرح زیر است:

دستکش های ایمنی برای کسانی که با اجسام داغ و با حرارت بالا کار می کنند باید از جنس چرم باشد. بهترین نوع چرمی که برای این دستکش ها مناسب است چرم گاو، بز و یا آهو است. چرم ها در مقابل حرارت مقاومت بالایی دارند و می توانند از دستان شما به خوبی در برابر حرارت محافظت کنند. اگر دستکش های با ساق بلندتری انتخاب کنید ساعد دستتان هم در برابر پرش، اصابت اجسام و ذرات مذاب و داغ محافظت خواهد شد.

دستکش ایمنی افرادی که در محیط های شیمیایی و یا اسیدی کار می کنند باید عایق خوبی در برابر مواد شیمیایی باشد. در هنگامی که دست ها در مجاورت مواد شیمیایی و اسیدی قرار می گیرند می توانند آسیب های بسیار جدی و جبران ناپذیری از سمت این مواد دریافت کنند. و یا باعث به ایجاد حساسیت های پوستی زیادی شوند.

اگر محیط کاری که شما در آن فعالیت می کنید دارای سطوح تیز و برنده باشد و امکان بریدن دست ها در آن جا وجود داشته باشد بهتر است که از دستکش های ایمنی ضد برش استفاده نمایید. این نوع دستکش ها باید دارای پارچه ای باشند که در برابر سطوح تیز مقاوم باشد. برای همین روی سطح دستکش ها تورهای فلزی قرار می دهند. ضخامت این نوع دستکش ها زیاد است ولی باید دقت کنید که این دستکش ها باید سبک باشند. و انعطاف بالایی داشته باشند. تا از کارایی آن ها کم نشود.

نکات طلایی هنگام خرید دستکش ایمنی

نکات طلایی هنگام خرید دستکش ایمنی در هنگام خرید دستکش های ایمنی باید به نوع کاربرد آن ها نیز توجه داشت، مثلا دستکش جوشکاری از دستکش های ساختمانی کارکردی متفاوت دارد. بنابراین باید ابتدا انواع این دستکش ها را شناخت، دستکش ها علاوه بر نوع کارکرد خود، دارای خاصیت های متفاوتی هستند، مثلا دستکش های ضد حرق با دستکش های ضد آب متفاوت است. در ادامه به معرفی اجمالی این دستکش ها می پردازیم:

دستکش ضد آب: یک جفت دستکش ضد آب ،دستان شما را ۱۰۰٪ در برابر هر رطوبت و آبی محافظت می کند؛ و در حین کار، خشک و راحت خواهید بود ،این ویژگی دستکش های ضد آب از دستان شما حتی اگر در زیر سطح آب باشند در برابر نفوذ آب به آن ها حفاظت خواهد کرد. تمام درز های این دستکش ها، آب بندی شده اند و هیچ گونه نقطه نشتی در منافذ آن وجود نخواهد داشت.

دستکش گرم : دستکش های گرم، دستکش هایی هستند که برای استفاده در زمستان و آب و هوای سرد ساخته شده اند؛ این دستکش ها با مواد عایق کننده ای پر می شوند تا در دمای هوای سرد ، گرما و سلامت دستان شما را حفظ کنند. اگر خواستید دستکش گرم خود را با دستکش داخلی تکمیل نمایید ، میتوانید سایزآن را بزرگ تر انتخاب کنید.

دستکش مقاوم در برابر بریدگی یا دستکش های ضد برش: این دستکش ها برای مقاومت در برابر برش ساخته می شوند. این دستکش ها دارای انواع مختلفی اند و از نوع نازک و انعطاف پذیر که سطح محافظت کمی دارند تا دستکش های ویژه ای که مجهز به فناوری های پیشرفته هستند و برای شرایط کاری سخت مناسب اند وجود دارند. انتخاب دستکش ضد برش مناسب به نیاز و شغل شما بستگی دارد.

دستکش های جوشکاری یا مقاوم در برابر حرارت: در زمان کار در محیط های با حرارت بالا یا کار با قطعات داغ و یا حتی در زمان مواجهه با جرقه های جوشکاری، شما به دستکشی احتیاج خواهید داشت که در برابر گرما مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. بنابر این می توانید دستکش های جوشکاری مطابق با استاندارد های لازم را تهیه نمایید.

علاوه بنوع دستکش ها، به ویژگی هایی که در قسمت قبل نیز گفته شد، باید دقت کافی را داشته باشید. افزون بر این، خرید از یک مجموعه معتبر که در زمینه تولید یا واردات و صادرات دستکش های ایمنی شناخته شده باشد هم می تواند به خرید یک دستکش خوب کمک کند. در ادامه این مقاله به معرفی یکی از برترین مجموعه های فروش این دستکش ها در ایران خواهیم پرداخت.

بررسی نحوه صادرات دستکش ایمنی از راه هوایی

بررسی نحوه صادرات دستکش ایمنی از راه هوایی برای صادرات دستکش های ایمنی و کفش ایمنی نوین ملی از راه هوایی یا زمینی اقداماتی لازم است که باید صورت بگیرد. برای داشتن یک صادرات مناسب، بهتر است از ابتدای کار از شرکت های بازرگانی ای که در عرصه ی حمل و نقل ، صادرات و ترخیص کالا فعالیت می کنند کمک بگیرید. این شرکت ها با مشاوره به بازرگانان و ارائه خدمات به آن ها چالش های پیش روی آن ها را بر می دارند و کمک زیادی در افزایش بهره وری صادرات به تجار می کنند.

نکته دیگری که در صادرات دستکش های ایمنی باید به آن ها توجه کنید، بازاریابی و ارتباط با مشتریان خارجی است. این ارتباطات کمک می کند تا محصولات شما در بازار های جهانی شناخته تر شود و مشتریان بیشتری به سمت این دستکش ها جذب گردند.

خرید بی واسطه دستکش ایمنی ضد برش از مراکز معتبر

خرید بی واسطه دستکش ایمنی ضد برش از مراکز معتبر مجموعه پرشین ایمن، یکی از مجموعه های معتبر و باکیفیت دستکش های ایمنی مرغوب و استاندارد است. این مجموعه در عرصه تولید تجهیزات و کپسول های آتش نشانی و انواع دستکش های ایمنی برای مشاغل مختلف فعالیت می کند. پرشین ایمن، از صادرکنندگان این دستکش ها به خارج از کشور می باشد و همیشه تلاش کرده تا بهترین و مرغوب ترین دستکش ها را به مشتریان خود ارائه دهد. دستکش های ضد برش این مجموعه از دست ها و انگشتان در برابر ابزار تیز و برنده محافظت می کنند و از ایمنی بالایی برخوردارند. برای ثبت سفارش یا مشاهده محصولات پرشین ایمن می توانید به سایت این مجموعه سر بزنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید