این واحد تجاری عرضه کننده انواع دستکش چرمی جوشکاری به صورت عمده می باشد، قیمت دستکش چرمی جوشکاری در این مجموعه به علت عرضه مستقیمی که صورت می گیرد نازل ترین قیمت بازار بوده و به صورت مستقیم از تولیدکننده به فروشنده و از طریق سایت عرصه می شود.

شما فروشنده عزیزی که قصد تهیه این محصول را به صورت عمده و با کیفیت عالی دارید و همچنین می خواهید بیشتر با این محصول آشنا شوید در ادامه این عنوان همراه ما باشید.

عرضه مستقیم دستکش چرمی جوشکاری با مناسب ترین قیمت

راهنمای انتخاب بهترین نوع دستکش جوشکاری

راهنمای انتخاب بهترین نوع دستکش جوشکاری نیاز های خاص دستکش جوشکاری بر اساس روند کار متفاوت است. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های دستکش های جوشکاری می پردازیم که هر دستکش جوشکاری باید آنها را دارا باشد.

این دستکش ها دارای سه ساق بلند، کوتاه و متوسط که دارای اندازه های ۳۰ سانتی متر، ۳۵ سانتی متر، ۴۰ سانتی متر است که جوشکاران می توانند بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنند. چرم استفاده شده در این دستکش ها دارای ضخامت ۱ تا ۱.۵ میلی متر است. از مهمترین ویژگی های یک دستکش این است که باید عایق حرارتی باشد.

مهمترین فاکتور برای انتخاب دستکش

فرآیند های جوشکاری شبیه به هم نیستند، دستکش هایی که در این فرآیند ها استفاده می شوند نیز با هم متفاوت‌اند. مثلا در مورد جوشکاری فلزی گاز بی اثر MIG، که از الکتریسیته برای اتصال استفاده می شود دستکش هایی کاربرد دارد که از پوست گاو تهیه شده اند.تهیه کردن چرم گاو بسیار مشکل است. این چرم بسیار بادوام و در برابر پاشش های مضر، جرقه ها و گرمای ناشی از الکتریسته از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد.

بنابراین توجه به نوع جوشکاری که می خواهید انجام دهید می تواند در انتخاب دستکش به شما کمک زیادی کند. چرا که برای برخی از جوشکاری ها که در آن از حرارت بسیار زیادی استفاده می شود شما نیاز دارید تا دستکشی را انتخاب کنید که از مقاومت بالایی برخوردار باشد و یا برای جوشکاری هایی که باید دقت و ظرافت زیادی را به کار ببرید باید دستکشی را انتخاب کنید که راحتی زیادی را برای شما در هنگام کار به ارمغان می آورد و شما بهتر می توانید با آن کار کنید.

انواع دستکش جوشکاری سبک و خوش دست

انواع دستکش جوشکاری سبک و خوش دست ماده اصلی دستکش های جوشکاری شکاف یا چرمی بالای آن است که از چرم های دام های مختلف بدست می آید. چرم گاو ، بوفالو ، گوزن ، بز و خوک درجات مختلفی از راحتی را ارائه می دهد که معمولاً با دوام دستکش در تضاد است. این برنامه و پروژه جوشکاری است که تا حد زیادی ماده مورد نظر را تعیین می کند و دستکش های جوش معمولاً به سه سطح راحتی / دوام طبقه بندی می شوند. این دستکش ها در حالیکه از سبک های جوشکاری جداگانه استفاده می شوند ، در طیف گسترده ای از مراحل جوشکاری قابل استفاده هستند.

دستکش های جوشکاری تیگ به طور معمول از پوست بز ، خوک ، گاو یا گاو میش ساخته می شوند . آنها به گونه ای طراحی شده اند که از انگشت دست که دارای حساسیت زیاد است محافظت کافی می کنند .

دستکش های جوشکاری MIG به منظور محافظت حداکثری ساخته شده اند . مواد مورد استفاده در ساخت آن ها معمولاً از جنس چرم خوکی ، گاو یا گوزن هستند.

دستکش های جوشکاری استیک به طور معمول مقاوم ترین نوع دستکش_جوشکاری هستند و به همین دلیل از چرم گاو یا گوزن تشکیل شده اند.

دستکش های جوشکاری کف دوبل:

این محصول از چرم گاوی ضخیم و یکدست تولید شده است. ضخامت بالای چرم این دستکش ، عایق حرارتی خوبی می باشد که می توان در مقابله با اشیا بسیار داغ مانند قطعه جوشکاری روی مقاومت حرارتی آن حساب کرد . ضمنا در داخل این محصول ، یک لایه آستری پارچه ای نیز کار شده است که باعث نرمی و راحتی زیادی می شود.

علاوه بر این در ناحیه کف دست این دستکش ، جهت بالا بردن مقاومت یک لایه اضافه چرم کار شده است. به این دلیل کف دوبل خوانده می شود.

چرم بکار رفته در ساخت این دستکش نرم و یکدست می باشد ولی به جهت ضخامت نسبتا بالای چرم ، انگشتان دست در هنگام کار راحتی و آزادی عمل کار با دستکش جوشکاری آرگون را ندارند . والبته طبیعی است !! چون این محول از چرم گاوی ضخیم تولید شده و باید از دستان شما در مقابل حرارت محافظت کند پس باید ضخامت لازم را نیز داشته باشد.

استانداردهای لازم در فرایند تولید دستکش جوشکاری

استانداردهای لازم در فرایند تولید دستکش جوشکاری استاندارد های جهانی در تولید این محصول وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

استاندارد EN 12477 برای بررسی و ارزیابی دستکش های جوشکاری به کار می رود و ترکیبی از قوائد استاندارد EN388 برای مخاطرات فیزیک است.

استاندارد EN407 برای خطرات حرارتی مانند پاشیدن فلز مذاب، گرمای تابشی می باشد. این استاندارد نحوه طراحی دستکش برای محافظت از دست و مچ در جوشکاری و شرایط کار مشابه را توصیف می کند. ارزیابی دستکش ها با توجه به طراحی و هدف آن ها به دو دسته تقسیم بندی می شود.

نوع A: به دستکش هایی گفته می شود که از محافظت بالاتری در برابر گرما برخوردار هستند اما از انعطاف پذیری و خوش دستی کم تری برخوردار هستند.

نوع B: به دستکش هایی گفته می شود که محافظت کم تری در برابر گرما از خود نشان می دهند اما از انعطاف پذیری و خوش دستی بیشتری برخوردار است.

مرکز توزیع دستکش چرمی جوشکاری با بهترین کیفیت

مرکز توزیع دستکش چرمی جوشکاری با بهترین کیفیت این مجموعه تجاری عرضه کننده ای انواع دستکش جوشکاری میداس در انواع مختلف آن با بهترین کیفیت ها می باشد، این مجموعه انواع دستکش های این شرکت مطرح را که کاملا با کیفیت بالا در مواد اولیه تولید شده و در برابر حرارت جوشکاری مقاوم و نسوز هستند را با نازلترین قیمت و با حذف واسطه های اضافی از فرآیند عرضه به دست مشتریان می رساند.

شما فروشنده عزیزی که قصد خرید عمده و اضافه کردن این محصول را به لیست محصولات فروشگاه خود دارید کافیست نام و شماره تماس خود را در کادر سایت وارد کرده تا کارشناسان ما جهت مشاوره و راهنمایی های تکمیلی و ثبت سفارش در اصرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید