از دستکش های صنعتی بسیار پرکاربرد در صنایعی که با اشیاء تیز و برنده سر و کار دارند دستکش ضد برش است که با بهترین کیفیت و قیمت در مشهد توسط عرضه کننده این محصول به خریداران ارائه می‌شود و مشتریانی که تمایل به تهیه این محصول با قیمت هر چه ارزان تر و کیفیت صادراتی دارند از طریق عرضه مستقیم این محصول آن را به دست آورده و به این شکل برای خرید آن هزینه کمتری انجام می دهند تا دستکش ضد برش مشهد در فروش داخلی یا صادرات سود بیشتری به آنها بدهد.

عرضه مستقیم دستکش ضد برش با بهترین کیفیت در مشهد

با برندهای معروف دستکش ضد برش آشنا شوید

با برندهای معروف دستکش ضد برش آشنا شوید برای کسانی که به دستکش ضد برش در انواع آن نیاز دارند و این دستکش را برای صادرات یا استفاده در کارخانه های صنعتی می‌خواهند، انواع دستکش داخلی و خارجی در بازار این محصول قابل تهیه است و مشتریان عمده باید با برند های مختلف موجود آشنایی داشته باشند تا از بین آنها بهترین ها را برای خود انتخاب کنند.

در بین برند های داخلی نمونه‌هایی مانند پانا یا دلفین که بیشترین استفاده را در کشور دارند به عنوان برند برتر شناخته می‌شوند و کارخانه های صنعتی برای تامین نیاز پرسنلی خود از این برند ها استفاده می نمایند همچنین هر چند وقت یکبار برند های خارجی جدیدی وارد بازار این محصول می‌شوند که برخی از آنها به دلیل کیفیت بالاتر باعث جلب نظر خریداران این محصول می شوند.

قیمت انواع این برند ها با یکدیگر متفاوت است چون کیفیت ساخت و الیاف به کار رفته در آنها نیز با هم تفاوت دارد همچنین در برخی برند ها تنوع سایز نیز دیده می‌شود و این باعث تفاوت در کارایی و در عین حال قیمت آنها خواهد افزود.

معمولاً برند های خارجی این دستکش توسط کشورهایی مانند چین عرضه می شوند چون یکی از تولید کنندگان اصلی دستکش در سراسر جهان است که نمونه‌های ضد برش چینی را نیز با قیمتی ارزان ارائه می نماید اما بالا رفتن نرخ ارز در سال‌های اخیر قیمت این محصول نیز به شدت تحت تاثیر قرار داده و دیگر به مانند گذشته ارزان نیست به طوری که برند های داخلی متعددی در کشور رقیب جدی برای آنها محسوب می‌شوند.

الیاف مورد استفاده در تولید دستکش ضد برش

الیاف مورد استفاده در تولید دستکش ضد برش در محیط کارگاه ها و کارخانه های صنعتی همیشه تهدیدات مختلفی سلامتی جسمانی کارگران را تهدید می‌کنند چون استفاده از ماشین آلات و ابزار آلات مختلف امکان وارد آمدن آسیب به آنها را بیشتر می نماید و به خصوص حفاظت از دست در این محیط ها اهمیت زیادی دارد که باید از بریدگی و حتی ایجاد خراش در دست جلوگیری کرد که برای این کار از دستکش های ضد برش استفاده می گردد.

انواع به خصوصی از الیاف در این دستکش ها وجود دارند که دو نوع الیاف مهندسی شده و ویژه دو دسته بندی اصلی این الیاف را شامل می شوند؛ الیاف ویژه اغلب از جنس پلیمری هستند و ساختار مولکولی متفاوتی دارند در حالی که الیاف مهندسی شده شامل ترکیب مواد با مقاومت زیاد به همراه الیاف انعطاف پذیر است و به این شکل بین این دو از نظر جنس تفاوت زیادی وجود دارد.

از جمله الیاف ویژه به کار رفته در ساخت این دستکش ها HPPE است که بافت بسیار مقاومی به دستکش می دهند و مقاومت آن را به اندازه ای بالا می برند که محافظ بسیار خوبی برای دست خواهند بود به گونه ای که برای جلیقه ضد گلوله پلیس نیز از این الیاف استفاده می شود.

الیاف UHMWPE دسته دیگری از الیاف ویژه بوده که وزن مولکولی آنها بسیار زیاد است همچنین به صورت بافت ترکیبی هستند که همراه با الیاف مکمل در تولید دستکش های ضد برش نقش دارند، علاوه بر این الیاف آرامید نیز نوع دیگری از الیاف ویژه هستند که به آنها الیاف کولار نیز می گویند و با مقاومت بالایی که دارند نه تنها در این دستکش ها بلکه در لباس های ضد گلوله نیز به کار می روند.

الیاف شیشه و کربن دو نمونه برای الیاف مهندسی شده هستند که به آنها الیاف کامپوزیتی نیز می گیرند و این محصولات مقاومت کششی بسیار بالایی دارند به همین خاطر در صنایع مختلف مانند خودروسازی، عایق کاری و حتی در نیروگاه‌های بادی به کار می روند و به خصوص نوع ساخته شده از الیاف کربن با جنس سبک و مقاومت زیاد دارای شهرت زیادی هستند.

آیتم های مهم در انتخاب دستکش ضد برش

آیتم های مهم در انتخاب دستکش ضد برش در انتخاب دستکش ضد برش همچون انواع دستکش کف دوبل آیتم های مختلفی وجود دارند که توجه به هر یک از آنها خریدار را به رضایت کافی از کیفیت دستکش می‌رساند در غیر این صورت ممکن است انتظارات خریدار تامین نشود و از کیفیت آن رضایت لازم را نداشته باشد.

از آیتم های کلیدی در انتخاب این محصول ضخامت مناسب آن است چون این دستکش علاوه بر این که دارای الیاف ویژه است باید ضخیم نیز باشد و در این صورت است که توانایی بالایی در محافظت از دست خواهد داشت بنابراین ضخامت دستکش در سفارش این محصول باید لحاظ شود همچنین استفاده از دستکش های ضخیم و با وزن مناسب نیز گزینه ای عالی برای تهیه هستند.

دیگر آیتم تاثیرگذار در انتخاب این وسیله کاربردی سایز مناسب این محصول است به طوری که دستکش با اندازه مناسب برای آن بیشترین کارایی را به دست می‌دهد در حالی که دستکش های گشاد یا خیلی تنگ عملاً کارایی چندانی ندارند و از میزان فعالیت مناسب دست برای کارهای مختلف می کاهند.

فروش ویژه دستکش ضد برش با نازل ترین قیمت در مشهد

فروش ویژه دستکش ضد برش با نازل ترین قیمت در مشهد بهترین نمونه های دستکش ضد برش در مشهد توسط فروشنده این محصول به صورت فروش ویژه با نازلترین قیمت عرضه می شود و مشتریانی که مایل به خرید این دستکش مرغوب هستند از طریق این فروشنده به آن دسترسی خواهند داشته و به این شکل بهترین این دستکش برای آنها فراهم می شود.

در فروش ویژه برند های داخلی و خارجی این محصول موجود است و خریدار از همین جا با مشخصات انواع این دستکش آشنا می گردد تا در پایان ارزانتر از فروشنده های دیگر این محصول را به دست آورد همچنین خرید از فروشنده معتبر این دستکش نیاز به مراجعه به مشهد ندارد چون بسیار هزینه بردار است و با امکاناتی که فروشنده برای مشتریان قرار داده است امکان ثبت سفارش از راه دور فراهم خواهد بود.

در خرید اینترنتی بهترین های این دستکش با خرید اینترنتی بسیار راحت به دست آنها خواهد رسید و مشتریان این دستکش را در تیراژ بالا با قیمتی عالی و در بسته بندی های مخصوص دستکش به دست خواهند آورد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید