دستکش کف مواد استاد کار از جنس پلی استر است و برای فعالیت های سنگین از آن استفاده می شود. دستکش ایمنی کار از دست ها در برابر مواد شیمیایی و آلوده و روغنی محافظت می کند. با مراجعه به مراکز خرید می توان دستکش ایمنی ارزان را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. صادرات عمده دستکش کف مواد استاد کار باعث گسترش کار می شود و با صادرات رونق اقتصادی افزایش پیدا می کند.

صادرات عمده دستکش کف مواد استاد کار

کاربردهای دستکش ایمنی در صنعت

کاربردهای دستکش ایمنی در صنعت

دستکش ایمنی یکی از لوازم های ضروری کار است که در صنعت های مختلف استفاده می شود و از دست ها هنگام کار محافظت می کند و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. این دستکش به عنوان دستکش فلزی، زره دار، زنجیری شناخته می شود و حالتی زنجیری شکل و بافتی فلزی نیز دارد.

دستکش ایمنی در کارهای صنعتی و خانگی هم کاربرد دارد و در برابر ضربه های مکانیکی مقاومت زیادی مقاومت زیادی دارد و ضربه گیر است و ارتشاعات ناشی از کار را کاهش می دهد و حساسیت ایجاد نمی کند و مانعی برای انجام کار نیست و به راحتی پاره نمی شود و در صنعت باغبانی و نجاری، جوشکاری و تراشکاری، ساختمان سازی و امور عمرانی و صنعت پزشکی هم دستکش های ایمنی کاربرد زیادی دارند.

دستکش ایمنی ضد حرارت، دستکش ایمنی مخصوص آزمایشگاه، دستکش ایمنی مخصوص کار با جریان برق از انواع دستکش ایمنی است و هنگام استفاده از این محصول دست ها دچار عرق نمی شوند. طراحی این دستکش ها به گونه ای است که انگشتان را در برابر هر گونه آسیب محافظت می کند و ضد آب هم هستند.

مراکز خرید دستکش کف مواد استاد کار

مراکز خرید دستکش کف مواد استاد کار

دستکش کف مواد استاد کار یک دستکش ضد برش است که در برابر مواد نفتی، ساییدگی، مقاومت بالایی دارد و بافت کشسانی دارد که به دور دست ها می چسبد و مانع فعالیت دست ها نمی شود و استفاده از آن حساسیتی ایجاد نمی کند و مصرف کننده می تواند بدون نگرانی از آن استفاده کند. مراکز خرید دستکش کف استاد کار مراکزی معتبر هستند و به دلیل اینکه با کیفیت بالا محصول را عرضه می کنند، همیشه فروش بالایی دارند و تخفیفات پس از فروش را هم در اختیار مشتریان قرار می دهند. مراکز خرید برای رفاه حال مشتریان خود امکان خرید اینترنتی را هم فراهم می کنند تا مشتری بدون که زمان خود را هدر دهد، از این طریق محصول را خریداری کند. در این مراکز محصول در رنگ و سایز های مختلفی و با قیمت مناسب به فروش می رسد و مشتری بر حسب نیاز خرید خود را انجام می دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید