مدل های مختلفی از دستکش های حفاظتی برای استفاده در شرایط گوناگون ساخته شده است .تا از سلامتی افراد محافظت شود ،که یکی از آنها دستکش عایق برق ایرانی نام دارد ،که از آن در امور مربوط به کابل کشی استفاده می گردد. واحدهای خرید و فروش انواع ایمنی این دستکش ها را به صورت عمده‌ای از کارخانه‌های تولید کننده خریداری و سپس در حجم کلی یا جزئی به دست مصرف کننده ها می رسانند. اگر شما قصد خرید و پخش دستکش های ایرانی با کیفیت و مرغوب را دارید ،به شما پیشنهاد می کنیم با خرید از سایت ما پخش کننده مرغوبترین دستکش های موجود در بازار شوید.

با توجه به بالا بودن ذخایر در ایران و همچنین قوی بودن صنایع پتروشیمی ؛بنابراین مواد اولیه انواع دستکش در ایران بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر می باشد. در نتیجه صادرات انواع دستکش از ایران به سایر کشورهای منطقه مانند عراق ،افغانستان و….. توجیه اقتصادی و سودی کلان برای واردکنندگان و بازرگانان کشور های مقصد خواهدداشت . ازجمله انواع دستکش هایی که به صادرات آن ها می توان اقدام نمود به قرار زیر میباشد :دستکش عایق برق ایرانی ،جوشکاری، برشی ، آتش نشانی و غیره .

ایران از لحاظ دانش فنی و تخصصی تولید دستکش در منطقه جزء برترین ها به شمار می رود و همچنین چون مواد اولیه انواع دستکش ها با پایه پلاستیک در ایران فراوان می‌باشد، قیمت تمام شده دستکش در ایران پایین است .از طرف دیگر قیمت تمام شده دستکش های ایرانی با توجه به تکنولوژی و دستگاه‌های موجود قابل قبول می باشد. بنابراین می‌توان روی صادرات انواع دستکش از ایران به کشورهای خلیج فارس مانور بیشتری داد .

یکی از مزایای که امر صادرات را برای ایران راحت‌تر کرده است ،وجود راه های آبی و منطقه ای ین المللی می باشد که از این طریق می‌توان مبادلات بین المللی را تسریع بخشید.مشتریان و بازرگانان گرامی برای خرید و صادرات انواع دستکش های با کیفیت ما مثل دستکش های عایق ایرانی و … میتوانند با کارشناسان فروش شرکت ما در تماس باشند.

صادرات دستکش عایق برق ایرانی به کشورهای همسایه

راهنمای انتخاب بهترین نوع دستکش عایق برق

راهنمای انتخاب بهترین نوع دستکش عایق برق فاکتورهای مهم در انتخاب کفش ایمنی بابک و دستکش عایق برق :این فاکتورها به شرح زیر می باشند: اگر با ماده شیمیایی سرکار دارید ،باید از نوع آن ماده آگاهی پیدا کنید و اگر تنها در حوزه برق فعالیت می کنید، باید اطلاعات دقیقی را در مورد ولتاژ برق و میزان خطر برق گرفتگی داشته باشید. باید ماهیت تماس را مشخص کنید، یعنی تعیین کنید که آیا مستقیماً با آن در تماس اید یا خیر ؟.مدت تماس را اندازه گیری کنید، تا چه مدتی با آن ولتاژ برق در تماس اید.مورد بعدی مساحت مورد نیاز برای حفاظت را تعیین کنید .مثلاً بگویید که تا چه میزان از دستتان در تماس با برق است (ساعد یا بازو ).

باید مشخص کنید که آیا در محیطی هستید که باید از دست هایتان مقابل دما و حرارت هم محافظت کنید یا خیر ؟ حتماً باید دستکش را به اندازه دست خودتان سفارش دهید. نکته مهم این است که دست باید در آن راحت باشد ،یعنی نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد که از دست در بیاید .

مورد بعدی که در راهنمای خرید دستکش عایق برق باید به آن اشاره کنیم این است که، شخص با برق فشار قوی در ارتباط است یا برق متوسط .وزن دستکش و ضخامت لایه تشکیل دهنده دستکش در راحتی استفاده از آن تاثیر چشمگیری دارد. اما ناگزیر در کار با ولتاژهای بالا ضخامت لایه و وزن دستکش بالا می رود .

در هنگام استفاده از دستکش عایق باید توجه داشت ،که این نوع دستکش ها مقاومت مکانیکی پایینی داشته و لذا در هنگام استفاده باید از رو دستکشی های چرمی در استفاده از آنها مصرف شود. نکته‌ای که که در هنگام خرید این نوع دستکش باید به آن توجه شود، تاریخ مصرف دستکش و سالم بودن آن از لحاظ فیزیکی است ،که باید مورد بررسی تخصصی قرار گیرد .

داشتن یک جفت دستکش عایق برق و کفش ایمنی سپاس هنگام کار کردن کار کردن از اهمیت بسیاری برخوردار است ،زیرا تجهیزات حفاظتی همیشه در اولویت هستند .برای اینکه دستکش های ایمنی موثر باشند باید عایق باشند در انتخاب دستکش های عایق باید به ویژگی هایی مانند اندازه ،راحتی و انعطاف پذیری آن آنها توجه کنیم. اگر شما قصد خرید دستکش عایق با کیفیت ایرانی را دارید ،همین حالا با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

انواع دستکش عایق برق جهت کاهش خطر برق گرفتگی

انواع دستکش عایق برق جهت کاهش خطر برق گرفتگی دستکش عایق برق به دو نوع تقسیم بندی می شود. نحوه تقسیم بندی آنها بر اساس میزان فشاری است که بر اثر حادثه برق گرفتگی بر روی دست وارد می شود و این دو نوع به صورت زیر می باشد:

۱-دستکش عایق برق فشار ضعیف: دستکش عایق برق با ساق بلند ،دست ها را تا نیمه یعنی تا آرنج فرد پوشش می دهد. این دستکش مناسب افرادی است که با برق به صورت مستقیم سروکار دارند و در معرض خطر برق گرفتگی قرار دارند .

۲-دستکش عایق برق فشار متوسط: این نوع دستکش عایق برق نیز به درد افرادی می خورد که، در مدارهای ۲۰ کیلو ولت مشغول کار هستند و خطر برق گرفتگی آنها را تهدید می‌کند.

بهترین نوع دستکش عایق برق جهت صادرات

بهترین نوع دستکش عایق برق جهت صادرات صادرات دستکش تبدیل به یکی از انواع صادرات پرسود در ماه‌های اخیر شده است و توانسته توجه بسیاری از افراد فعال در این حوزه را به خود جلب کند. شرکت ما از شرکت های ثبت شده در ایران است، که با دارا بودن مشاورین کارآزموده و باتجربه، افراد را در زمینه صادرات دستکش مشاوره و راهنمایی می نماید. در صورتی که تجربه کافی در حوزه صادرات و واردات ندارید، برای ورود به این فعالیت بازرگانی جذاب با مشاورین شرکت ما در تماس باشید.

چنانچه شما تمایل به همکاری با ما در زمینه صادرات دستکش های عایق برق در سطح خاورمیانه را دارید، با توجه به سابقه درخشان شرکت ما و رضایتمندی بازرگانان کشورهای همسایه پس از فروش دستکش های سفارشی خود از ما ،میتوانید همکاری با ما را آغاز کنید.

شما میتوانید دستکش های عایق برق ۳۸۰ ولت با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از ما خریداری کنید.

سفارش خرید دستکش عایق برق ایرانی با بهترین کیفیت

سفارش خرید دستکش عایق برق ایرانی با بهترین کیفیت شرکت ما با سالها تجربه در زمینه تولید و پخش انواع دستکش ایمنی نظیر: عایق برق ،برشی، جوشکاری ،آتش نشانی و غیره تبدیل به یکی از خوش نام ترین شرکت های این حوزه شده است .یکی از مهترین محصولات ما که توانسته رضایت حداکثری مشتریان را به خود جلب کند، دستکش elsec کلاس صفر می باشد که توسط کادر مجرب ما تهیه و توزیع می شود.

چنانچه شما هم در زمینه خرید و فروش دستکش ایمنی فعالیت دارید ،میتوانید بهترین و مرغوب ترین دستکش های عایق برق ایرانی را با قیمت اصل از ما خریداری کنید .برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در ارتباط باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید