دستکش، یکی از وسایلی است که بسیاری از کارگران و افراد فعال در حوزه‌ های مختلف در هنگام کار، فعالیت، جوشکاری و برش چوب و فلزات باید از آن استفاده کنند. دستکش‌ های ایمنی مخصوص از پارچه ‌های متفاوت و باضخامت‌ های گوناگون تهیه می‌ شوند تا از هرگونه آسیب سطحی جلوگیری کنند.

دستکش صنعتی چرمی، ماده ای طبیعی است که با دمای محیط سازگاری دارد. انواع چرم موجود در بازار بسته به نوع حیوان و منشأ و شرایط آن مزایای مختلفی دارند. از انواع دسکش می توان به موارد زیر اشاره نمود: دستکش جوشکاری چرمی، دستکش کار و ایمنی، دستکش چرم دوبل، دستکش چرم گاوی

شرکت صادرات دستکش صنعتی چرمی باکیفیت در تهران

صفر تا صد مراحل صادرات دستکش از ایران

صفر تا صد مراحل صادرات دستکش از ایران به طور کلی فرآیند صادرات کالا نیازمند رعایت یک سری قواعد و قوانین می باشد که در اصطلاح عام به این قواعد، مراحل صادرات کالا گفته می شود؛ بنابراین برای انجام صادرات هرگونه کالا به کشورهای مختلف لازم است که پیش از هرگونه اقدام در این زمینه تجار و بازرگانان با این مراحل آشنا بوده و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند، چرا که با توجه به برون مرزی بودن این فرآیند مهم و خطیر در صورت عدم رعایت قوانین و قواعد این کار ممکن است که صادرکننده کالا به عنوان متخلف شناخته شده و به وسیله امور اجرایی مورد بازخواست قرار گیرد.

با توجه به وجود مواد اولیه برای تولید انواع دستکش با کیفیت در ایران شما می توانید دستکش های با کیفیت و مقاوم با قیمت مناسب تولید کنید؛ و با صادرات به کشورهای هدف به قیمت ارزی آن ها را به فروش برسانید.

تمامی دستکش های صنعتی تولیدی شامل دستکش های لاتکس، نیتریل، وینیل، پلاستیکی یا یکبار مصرف، پزشکی، دستکش خانگی یا دستکش آشپزخانه و انواع دستکش های تخصصی برای انواع صفوف، قابلیت صادرات دارند. البته نوسانات قیمت مواد اولیه یکی از مشکلاتی است که عمده صادر کنندگان با آن مواجه هستند. همچنین عدم حمایت از کالای ایرانی و رونق کسب و کار تولید کنندگان، در مواردی مانع می شود.

قبل از صادرات محصولاتی همانند دستکش صنعتی به کشورهای هدف باید ویژگی ها، قوانین و استاندارد های بین المللی آن کشور را بشناسید. اگر این قوانین را رعایت نکنید ممکن است کالای صادراتی شما مرجوع شود. برای دریافت مجوز صادرات باید مدارکی همچون اخذ کارت بازرگانی معتبر، اخذ مجوز صدور، گواهی استاندارد، گواهی مرسوم و… با توجه به کالای صادراتی، ضروری است.

آسان ترین و مطمئن ترین روش خرید دستکش صنعتی

آسان ترین و مطمئن ترین روش خرید دستکش صنعتی دستکش‌ های ایمنی مانند سایر دستکش‌ های جفتی انگشت‌ های دست را تا مچ پوشش می‌ دهند و از دست در برابر عوامل گوناگون حفاظت می‌ کنند. این دستکش ‌ها عمدتاً از پارچه ‌های لاتکسی، پلاستیکی، نیتریل، پلی استر و نخ و بافتنی زمستانی هستند و ضخامت آن‌ ها از دستکش‌ های معمولی بیشتر است. برخی از آن ‌ها ضد آب، ضد برش و ضد لغزش هستند و معمولاً رویه ‌ی آن‌ ها متفاوت از قسمت درونی دست است. برخی از این دستکش‌ ها در قسمت انگشت ‌ها بیرون‌ زدگی‌ هایی دارند که برای نگه ‌داشتن اجسام مناسب هستند.

برای خرید و سفارش دستکش های ایمنی بهتر است به نوع فعالیت و کار خود ابتدا توجه کنید و براساس نیازتان دستکش موردنظر خود را تهیه کنید. دستکش‌ های ایمنی در سایزهای مختلف کوچک، متوسط و بزرگ طراحی و تهیه می‌شوند به همین دلیل بهتر است متناسب با سایز دست و انگشت‌ های خود دستکش را انتخاب کنید که هنگام کار از دست در نیاید. آسان ترین و مطمعن ترین راه برای سفارش و دستکش‌ های ایمنی و کف دوبل می‌ توانید خرید آنلاین به فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. انواع محصولات ایمنی برند های ایرانی و خارجی را برای فروش موجود دارد که می‌ توانید با سفارش آن‌ ها از یک خرید آنلاین مطمئن و دقیق لذت ببرید. خرید اینترنتی این لوازم از سایت امکان مقایسه‌ ی محصولات گوناگون و برند های متفاوت را به شما می ‌دهد.

بی کیفیت ترین برند تولید کننده دستکش در ایران

بی کیفیت ترین برند تولید کننده دستکش در ایران انواع مختلفی از دستکش های کار و دستکش ایمنی وجود دارد، از جمله دستکش ایمنی آتش، دستکش ضد برش، دستکش عایق شیمیایی، برق و غیره. یکی از مهم ترین مسائل ایمنی انتخاب دستکش مناسب است. به عنوان مثال، باید دستکش هایی را انتخاب کنید که مهارت و دقت شما را در کار کاهش ندهد و فعالیت شما را محدود نکند.

انواع مارک دستکش ایمنی مخصوص کار:

مارک دستکش کار گیلان، مارک نووا، مارک فوکس، مارک ای تی جی، مارک کنزاکس

دستکش کار گیلان، به عنوان اولین تولید کننده دستکش خانگی تاسیس شد. این شرکت با نصب و راه اندازی بزرگترین و مجهزترین ماشین آلات شرکت لاستیک لندن به منظور پاسخگویی به تقاضای داخلی و صادرات به اروپا ، فعالیت های خود را در تولید دستکش خانگی و صنعتی از لاتکس طبیعی 60 درصد، به نام های ماری گلد، کرال، مارکیز، رزماری، آنجل و دیگران آغاز شد.

مارک نووا، یکی از مشهورترین و بهترین مارک های تولید لوازم برقی است. این یک مارک قدیمی ساخت ژاپن است که همه چیز را از ابزار های برقی گرفته تا انواع ابزار های دستی تولید می کند. این شرکت یکی از مارک های معتبر و موفق در زمینه ابزارهای صنعتی، به ویژه ابزارهای نجاری است، که هدف آن طراحی و تولید ابزارهای بادی و بادی دستی، مقرون به صرفه و با ارائه خدمات پس از فروش نامحدود، صرفه جویی در پول در زمان و هزینه خریداران می باشد. این شرکت در تلاش است تا به کامل ترین مجموعه ابزارهای صنعتی در ایران تبدیل شود.

یکی از دغدغه های کارگران کشتارگاه های صنعتی و کسانی که با ابزار تیز و برنده کار می‌ کنند، بریده شدن دست ها و انگشت ها به وسیله چاقو و دستگاه های برش گوشت است. دستکش های قصابی برای افزایش ایمنی کار در این صنایع ساخته شده ‌اند. دستکش های زنجیری در دو نوع ساق بلند و ساق کوتاه توسط شرکت های مختلف تولید می ‌شوند.

فروش اینترنتی دستکش صنعتی چرمی درجه یک با قیمت ارزان

فروش اینترنتی دستکش صنعتی چرمی درجه یک با قیمت ارزان مدلی از دستکش صنعتی چرم که برای تولید این دستکش جوشکاری از ضخیم ترین اشبالت با انعطاف پذیری فوق العاده استفاده می گردد. داخل دستکش کاملا با آستر پوشیده شده است. ضمنا در نواحی حساس با درگیری بالا با قطعات تیز، برنده و داغ توسط نوارهای باریک چرمی مغزی دوزی می گردد. این محصول در سه سایز مختلف تولید می شود.

گروه تولیدی دستکش ( دستکش کار ) تلاش می کنند تا روز به روز با توجه به نیاز صنایع مختلف کیفیت دستکش های تولیدی خود را افزایش دهد تا نیاز مخاطبان خود را تامین کنند. برای مشاوره در زمینه خرید دستکش کار به صورت تکی و عمده و دستگاه های تولید دستکش می توانید با مراجعه به سایت های اینترنتی و اطلاع از قیمت ها و همینطور تماس با مشاوران حرفه ای در سایت برای دریافت اطلاعات بیشتر می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید