یکی از عضو های آسیب پذیر در شغل جوش کاری دست ها است، بنابراین دستکش چرمی جوشکاری ساق بلند با توجه به این شغل طراحی شده است که کمک زیادی به انجام کار کرده و ایمنی بالایی را به وجود می آورد.برای خرید این نوع دستکش به صورت عمده می توان آن ها را از تولید کنندگان مختلفی که در سراسر کشور قرار دارند به صورت حضوری و یا غیر حضوری سفارش داد.

سفارش دستکش چرمی جوشکاری ساق بلند با بهترین کیفیت

انواع دستکش جوشکاری با انعطاف پذیری بالا

انواع دستکش جوشکاری با انعطاف پذیری بالا برای انجام کار های پرخطر فراهم کردن ایمنی کار بسیار ضرورت دارد که برای محقق کردن این امر استفاده از وسایل ایمنی شامل کلاه، دستکش، لباس ایمنی و … اهمیت زیادی دارد اما برای انجام مشاغل مختلف به وسایل مختص آن نیاز داریم. دستکش ایمنی یکی از این وسایل است که برای مشاغلی مانند جوشکاری نیازی ضروری محسوب می شود و برای سلامت دست ها واجب است از آن استفاده شود.

دستکش های جوشکاری در دو نوع ساق بلند و ساق کوتاه تولید می شوند که کاربردهای متفاوتی دارند، همچنین بعضی از این دستکش ها انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند که علاوه بر حفاظت از دست ها سبب سهولت در انجام کار می شوند و خللی برای انجام آن ایجاد نمی کنند. اما بعضی از این دستکش ها از انعطاف بالایی برخوردار نیستند و برای همه جوشکاری ها قابلیت استفاده را ندارند. مثلا دستکش کف دوبل جنس ضخیمی دارد و به دلیل انعطاف کمی که دارد برای جوشکاری آرگون مناسب نیست که از آن برای سایر جوشکاری ها که حرارت بیشتری را ایجاد می کنند مناسب است.

اما یکی از انواع دستکش های جوشکاری که از انعطاف بالایی برخوردار است دستکش میداس است که بسیار با کیفیت بوده و از بهترین چرم در ساخت آن استفاده شده است، همچنین این دستکش در مقابل حرارت مقاومت بالایی دارد و برای شغل هایی مثل جوشکاری به گونه ای است که بدون هیچ نگرانی و با اطمینان کامل می توان از آن استفاده کرد. در بین تولیدگنندگان کفش های مناسب کار نیز تولیدی کفش ایمنی تایگر بهشتیان از برند های معتبر می باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستکش جوشکاری

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستکش جوشکاری دستکش های جوشکاری به دلیل اهمیت بالایی که دارند و در حفظ دست ها از آسیب، تاثیر زیادی دارند باید با بهترین کیفیت ساخته شوند. همچنین باید مراقب بود که در هنگام خرید، از خریدن دستکش هایی که در ساخت آن ها از مواد با کیفیت و مقاومی استفاده نشده است خودداری شود.

دستکش های جوشکاری که تولید می شوند دارای قیمت های مختلفی هستند که عوامل گوناگونی تعیین کنند قیمت آن ها است که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

_ جنس و کیفیت دستکش تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد و باتوجه به این که در ساخت دستکش ها از چرم های مختلفی مانند چرم گاو، چرم بز، چرم گوزن و… استفاده می شود، قیمت های متفاوتی نیز دارند. بنابراین هرچه چرم و مواد به کار رفته در تولید دستکش، مواد با کیفیت تری باشند قیمت آن نیز افزایش می یابد. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که این دستکش ها با بالارفتن قیمتشان کیفیت بهتری نیز دارند که نسوز هستند و در مقابل آسیب ها مقاومت بالاتری دارند.

_ مورد دیگری که تعیین کنند قیمت دستکش است نوع طراحی دستکش است که با توجه به این که دستکش از نوع ساق بلند باشد یا ساق کوتاه قیمت های آن با هم متفاوت است. مثلا در ساخت دستکش ساق بلند از چرم و مواد بیشتری استفاده می شود که این مورد سبب می شود قیمت آن نسبت به دستکش ساق کوتاه بالاتر باشد علاوه بر این سایز و اندازه دستکش نیز بر قیمت آن اثر گذار است.

_ روش خرید نیز از عواملی است که سبب قیمت گذاری دستکش می شود، و به این صورت است که برای خرید های مستقیم و عمده قیمت دستکش ها ارزان تر حساب می شود و برای کسانی که قصد خرید کم و جزئی دارند قیمت بالاتری منظور می شود.

بررسی ضرورت استفاده از دستکش جوشکاری

بررسی ضرورت استفاده از دستکش جوشکاری برای انجام همه مشاغل گوناگون فراهم آوردن وسایل و ابزار مختلفی که به تسهیل انجام کار کمک می کند، لازم و ضروری است که شغل جوشکاری هم از این قاعده مستثنی نیست. به دلیل ارتباطی که فرد جوشکار با حرارت و تشعشعات پرخطر دارد، این شغل به گونه ای است که، در صورت استفاده نکردن از وسایل ایمنی آسیب های زیادی را به جوشکار وارد می کند.

یکی از عضو های مهم و فعال در هنگام انجام جوشکاری دست ها هستند که باید با پوشاندن مناسب دست ها و فراهم آوردن ایمنی لازم، آن ها را از خطرات و آسیب هایی مختلفی که در شغل جوشکاری وجود دارد حفظ کنیم. بنابراین استفاده از دستکش های چرمی که ایمنی بالایی دارند بهترین گزینه برای حفاظت از دست ها است.

دستکش ها انواع مختلفی دارند که یکی از انواع دستکش های مناسب جوشکاری دستکش کف دوبل است که لایه درونی این دستکش با یک لایه چرم اضافه ساخته می شود و در برابر حرارت و وسایل داغ مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این یکی از بهترین انواع دستکش های مناسب برای جوشکاری است که همه افراد بعد از استفاده از آن به کارایی و راحتی بالایی که دارد پی می برند. بنابراین به دلیل کیفیت بالایی که دارد محبوبیت و استفاده زیادی بین جوشکاران نیز دارد.

عرضه دستکش چرمی جوشکاری ساق بلند در معتبرترین فروشگاه

عرضه دستکش چرمی جوشکاری ساق بلند در معتبرترین فروشگاه کارخانجات مختلفی در زمینه تولید لباس کار کارگاهی مانند دستکش های پرکاربرد جوشکاری فعالیت می کنند، همچنین به دلیل اهمیت بالایی که این نوع دستکش ها دارند این تولیدی ها تلاش می کنند تا دستکش هایی تولید کنند، که در ساخت آن ها از بهترین مواد استفاده شده باشد و کیفیت بالایی داشته باشند. در این راستا تولیدی ها، محصولاتی را با بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و همچنین نظارت متخصصان ماهر و مجرب تولید می کنند.

این تولیدی ها دستکش های تولید شده خود را با قیمت مناسب به فروشگاه های سراسر کشور عرضه می کنند که برای خرید و سفارش از آن ها می توان به دو روش حضوری و غیر حضوری انواع دستکش های مناسب شغل خود را در طرح و رنگ های مختلف سفارش داد.

افرادی که قصد خرید دستکش چرمی جوشکاری ساق بلند را دارند می توانند، این کالا را از فروشگاه های مختلفی که در سراسر کشور وجود دارد خریداری کنند، علاوه بر این می توان دستکش جوشکاری مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبری که وجود دارد، با قیمت مناسب خریداری کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید