دستکش کار ضد برق برای حفظ جان افراد برق کار استفاده می شود. از دستکش کار مونتاژ برای بسته بندی و کارهای ظریف استفاده می شود. دستکش کار سایز کوچک مختص افرادی است که دست های کوچک و ریزی دارند. سفارش خرید دستکش کار ضد برق از طریق نمایندگی های آنلاین امکان پذیر است و سفارش می تواند به صورت عمده و با قیمت مناسب هم انجام شود و در این سفارش مشتری می تواند از طریق درگاه اینترنتی پرداخت را انجام دهد.

سفارش خرید دستکش کار ضد برق

مزایای استفاده از دستکش جوشکاری کوچک

مزایای استفاده از دستکش جوشکاری کوچک برای انجام فعالیت های صنعت های مختلف استفاده از دستکش ایمنی لازم و ضروری می باشد. یکی از این فعالیت ها کار جوشکاری است و دستکش مخصوص جوشکاری از مصدومیت افراد و بیماری های پوستی جلوگیری می کند.

از مزایای استفاده از دستکش جوشکاری کوچک این است عایق حرارتی است و مانع سوختگی و مصدومیت افراد در حین جوشکاری می شود و از ریخته شدن مواد مذاب جلوگیری می کند و باعث حفاظت دست و بازو در مقابل سطوح تیز، فلز داغ و جرقه ها می شود. این دستکش سطح زیادی از دست را پوشش می دهد و مانع ایجاد تاول می شود و از دست را در برابر شوک الکتریکی هم محافظت می کند.

ماده اولیه که در تولید این محصول استفاده می شود چرم است زیرا سطح امنیتی بالایی دارد و جوشکاران برای این که سرعت جوشکاری را بالا ببرند باید از با کیفیت ترین دستکش استفاده کنند که در برابر حرارت مقاومت زیادی داشته باشد.

دستکش های جوشکاری در برابر رطوبت هم مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و دارای سایز بندی های مختلفی است و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

فروش مستقیم دستکش کار ضد برق

فروش مستقیم دستکش کار ضد برق دستکش کار ضد برق از لاتکس طبیعی و طبق استانداردهای بین المللی تولید شده است و در انواع مختلف فشار قوی، فشار ضعیف، فشار متوسط وجود دارد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و فروش آن در نمایندگی های معتبر با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام می شود.

در مراکز خرید فروش این محصول به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود که در فروش مستقیم دستکش کار ضد برق محصول بعد از تولید در اختیار مشتری قرار داده وی شود و واسطه های فرصت طلب در این روش حضور ندارد و مشتری با کیفیت بالا محصول را دریافت می کند.

فروشنده با فروش مستقیم به سود بالایی می رسد و هزینه های های مربوط به حمل و نقل در این روش وجود ندارد و مشتری می تواند با تولید کننده ارتباط داشته باشد و راجع به نحوه تولید و مواد به کار رفته اطلاعات دریافت کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید