دستکش وسایلی می باشد که در صنایع مختلف از جمله جوشکاری و تراشکاری و قصابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستکش ها دارای سایز بندی بوده به همین دلیل بهتر است قبل از خرید سایز آن را چک کنید تا در هنگام کار از دستتان در نیاید. این دستکش ها کاربرد فراوانی دارند. همین دلیل بهتر است قبل از خرید این موضوع را در نظر بگیرید که برای چه شغلی اقدام به خرید این نوع دستکش کرده اید. خرید و فروش دستکش کار در مراکز فروش معتبر و مربوطه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام می گیرد.

خرید و فروش دستکش کار درجه یک

مهم ترین مشخصه دستکش ضد برش قصابی

مهم ترین مشخصه دستکش ضد برش قصابی در این مقاله می خواهیم در مورد مهمترین مشخصه دستکش ضد برش قصابی صحبت کنیم پس تا آخر این مبحث همراه ما باشید. دستکش یکی از وسایلی است که در بسیاری از حرفه ها وجودش لازم و ضروری می باشد. این دستکش در سایزهای مختلف تولید شده و به گونه ای طراحی شده است که افراد راست دست و چپ دست می توانند با پشت و رو کردن آن از این کالا استفاده کنند. دستکش ضد برش قصابی باید طوری طراحی شده باشد که مانع از کار کردن طرف نشده و باعث تعریق دست ها نشود.این دستکش ها به صورت تکی تولید می شود و در کارهایی که با اجسام تیز و برنده در ارتباط هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصات دستکش ضد برش این است که عایق برق بوده و در برابر انواع مواد شیمیایی استحکام و مقاومت بالایی دارد. دستکش ضد برش قصابی در کیفیت های متفاوت تولید می شود. از دستکش قصابی در جوشکاری و آهنگری استفاده فراوانی می کنند زیرا سلامتی دست را تضمین کرده و از هرگونه ضربه محافظت می کند. دستکش ضد برش ژله ای از جنس پلی استر بوده و برای محافظت از دست در برابر اجسام داغ و و اشیای تیز و برنده تولید شده است. قسمت کف این دستکش از جنس لاتکس بوده و به دلیل خاصیت چسبندگی بالایی که دارد مانع از سر خوردن اجسام در دست میشود. دستکش ضد برش قصابی در ظاهر شبیه به دستکش های ایمنی دیگر می باشد و تنها تفاوت آنها در ضخامت و لایه و جنس آن می‌باشد.

صادرات دستکش کار با کیفیت

صادرات دستکش کار با کیفیت در ایران کارخانه های زیادی وجود دارد که مشغول به تولید دستکش کار با کیفیت مناسب هستند. این کارخانه‌ ها دستکش را برای شغل های متفاوت تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. به دلیل کیفیت بالای این کالا متقاضیان زیادی در خارج از کشور دارد و جالب است بدانید همه ساله مقدار زیادی از این کالاها به کشورهای دیگر از جمله روسیه و آذربایجان و ترکیه صادر می شود.

فروش دستکش کار تبریز یکی از بهترین نوع دستکش می‌باشد که ضخامت و کیفیت بی نظیری دارد. افرادی که امکان خرید حضوری این کالا را ندارند می توانند با مراجعه به سایت های آنلاین و معتبر خرید خود را انجام داده و درب منزل تحویل بگیرند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید