مجموعه ما به‌ عنوان کارخانه تولید دستکش کف مواد استادکار با کیفیت مشغول به فعالیت می‌باشد که به تولید انواع دستکش ازجمله دستکش دستکش کار الکترونیک و دستکش کار یزد می‌پردازد. ما سعی نموده‌ایم از بهترین مواد اولیه برای تولید دستکش استفاده کرده و یک دستکش کار مرغوب و درجه یک را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران و مشتریان گرامی در سطح کشور قرار دهیم.

در صورتی‌ که تمایل به خرید عمده دستکش کار ارزان را با قیمت به‌ صرفه و اقتصادی دارید می‌توانید به سایت شرکت تولیدی دستکش کار مراجعه و سفارش خود را بعد از کسب راهنمایی‌های لازم ثبت نمایید.

خرید مستقیم دستکش کف مواد استادکار

آشنایی با مراحل تولید دستکش کار مونتاژ

آشنایی با مراحل تولید دستکش کار مونتاژ در ای بخش می خواهیم به شرح مراحل تولید دستکش کار مونتاژ بپردازیم. برای تولید دستکش کار مونتاژ باید از دستگاه‌های پیشرفته و تمام اتوماتیک استفاده کرد، اما قبل‌ از آن ابتدا باید مراحلی را برای تولید دستکش کار و انجام داد. در مرحله اول باید پوسته‌های دستکش را در آب خیس نمایید، بعد از این‌ که دستکش به اندازه‌ کافی پوسته هایش خیس شد، نوبت به مرحله خشک کردن آن می‌رسد.

پوسته دستکش را باید از آب به‌ طور کامل خشک شود و به‌ عبارتی آن را آب زدایی کرد.در مرحله بعدی نوبت به پخت دستکش می‌رسد. دستکش باید حرارت لازم را جهت پخت بگذراند تا از استحکام و مقاومت کافی در هنگام کار برخوردار باشد. در مرحله بعدی دستکش‌هایی را که تولید شده‌ است روکش می‌زنند.

روکش کردن دستکش به چند لایه کردن آن کمک کرده و این امر باعث شد افزایش عمر مفید آن می شود. بسیاری از کارخانه‌های تولیدی دستکش ضد برش با انجام کلیه مراحل به‌ صورت کامل سعی می‌کنند بهترین دستکش ضد برش و تولید و سپس عرض نمایند. در مرحله پنجم نوبت به خشک کردن دستکش‌ها می‌رسد.

بعد از اینکه دستکش روکش دهی شد باید به‌دطور کامل خشک‌ شده و دوباره وارد مرحله پخت گردد. انجام پخت روی دستکش یکی از مراحل مهم و ویژه است که باعث می‌شود مواد اولیه قوام خود را حفظ کرده و در طول کار با مشکلی مواجه نشود. بعد از پختن دستکش آماده می‌شود و سپس آن را داخل نایلون گذاشته و پرس می‌نمایند سپس دستکش‌های کار آماده‌ شده به انبار ارسال می‌گردد.

فروش ارزان دستکش کف مواد استادکار

فروش ارزان دستکش کف مواد استادکار فروش ارزان دستکش کف مواد استادکار باعث شده‌ است، خریداران و متقاضیان محترم بتوانند آن را با قیمت به‌ صرفه تری در مقایسه با سایر بازارهای مشابه تهیه نمایند. با خرید اینترنتی دستکش استادکار می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید و در کمترین زمان ممکن این محصول را سفارش و در بهترین بسته‌بندی دریافت نمایید.

قیمت دستکش در شرکت ما بسیار مناسب قیمت‌گذاری گردیده و با خرید کلی آن می‌توانید این محصول را با قیمت ارزان تهیه نمایید با فروش جزء دستکش ایمنی می‌توانید از سود بالایی در بازار خرید و فروش این محصول بهره‌مند گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید