وب سایت www.persianimenco.com مرکز و مرجع فروش مستقیم دستکش جوشکاری چرمی به صورت مستقیم و آنلاین می باشد. وب سایت ما یک فروشگاه معتبر و جهانی آنلاین جهت فروش انواع دستکش های ایمنی با کیفیت با ارزان ترین قیمت رقابتی است.

خرید مستقیم دستکش جوشکاری چرمی از معتبرترین فروشگاه

انواع دستکش جوشکاری جهت کاهش خطر سوختگی

انواع دستکش جوشکاری جهت کاهش خطر سوختگی دستها اولین ابزار ضروری یک کارگر هستند. شکننده و به شدت در معرض، آنها بیشترین آسیب را در بدن در محل کار دارند. خوب انتخاب شده تجهیزات حفاظت فردی تضمین ایمنی خوب است. با این حال، مهم است که به درستی انواع خطراتی که دست ها در معرض آن قرار دارند، شناسایی شوند. با علم به اینکه دستکش محافظ مناسب با توجه به محیط و فعالیت حرفه ای انتخاب می شود.

جوشکاری معمولاً یک کار خطرناک است و پوشیدن دستکش برای محافظت از مچ دست و دست مفید است. این دستکش ها علاوه بر محافظت از جوشکارها در برابر شوک الکتریکی، چسبندگی و سایش بهتری در برابر مقاومت در هنگام جوشکاری دارند. دستکش ها در طیف گسترده ای از طرح ها، سبک ها و مواد تولید می شوند. آنها باید برای محافظت در برابر شوک الکتریکی، اشعه ماوراء بنفش و بریدگی آزمایش و تأیید شوند.

با وجود طیف گسترده ای از دستکش های جوشکاری، انتخاب دستکش مناسب می تواند گیج کننده باشد. در زیر سه فاکتور اصلی که هنگام خرید دستکش جوشکاری باید در نظر گرفته شود آورده شده است:نوع جوشکاری که در آن شرکت می کنید نوع عایق یک واقعیت در مورد جوشکاری این است که معمولاً مقدار قابل توجهی گرما منتشر می شود. شناخت نوع عایق برای به دست آوردن حداکثر محافظت ضروری است.

عایق های خوب از موادی مانند آستر کولار، آستر پنبه ای و آلومینیوم ساخته می شوند. حرکت دست سطح مهارت به شدت به نوع کار جوشکاری که شما انجام می دهید بستگی دارد. جوشکاری نیاز به محافظت بالایی در برابر گرما دارد، در حالی که جوشکار دستکش هایی نیاز دارد که سطح مهارت بالایی را به او بدهد. دستکش های جوشکاری ضد ضربه هستند زیرا جریان الکتریکی را هدایت نمی کنند.

آنها طوری طراحی شده اند که از دست های جوشکار در برابر شوک الکتریکی، گرمای شدید، اشعه مادون قرمز و بریدگی های فیزیکی محافظت می شود. توجه به این نکته ضروری است که دستکش ها عبور جریان از سایر قسمت های بدن را متوقف نمی کنند و اکیداً نباید روی زمین های الکتریکی استفاده شوند. ماندگاری دستکش های جوشکاری به کیفیت و دفعات استفاده بستگی دارد. اگر آنها در معرض گرمای کم و ساعات کار کمتری قرار گیرند، طول عمر بیشتر از آنهایی می شود که اغلب در معرض گرمای زیاد و کار زیاد قرار می گیرند. به طور کلی، اگر یک جفت دستکش با کیفیت به خوبی نگهداری شود، باید چند ماه مانند دو ماه برای شما دوام بیاورد.

سایز بندی های مختلف دستکش جوشکاری در بازار

سایز بندی های مختلف دستکش جوشکاری در بازار دستکش های جوشکاری بخش مهمی از تجهیزات جوشکاری برای هر جوشکاری است. بر خلاف دستکش های زمستانی یا حتی دستکش های مکانیک؛ به دلایل ایمنی همیشه هنگام جوشکاری باید از دستکش های جوشکاری استفاده شود. به همین دلیل می‌خواهید مطمئن شوید که دستکش‌های جوشکاری شما به خوبی جا می‌شوند و ضخامت مناسبی برای نوع جوشکاری که انجام می‌دهید دارند.

برخی از انواع جوشکاری مانند جوشکاری TIG به مهارت بیشتری نیاز دارند و بنابراین ممکن است به دستکش نازک‌تر و محکم‌تری نیاز داشته باشید. در حالی که جوشکاری ARC جرقه و گرمای کلی بیشتری تولید می‌کند و به مهارت کمتری نیاز دارد، بنابراین دستکش‌های ضخیم‌تری را اجرا می‌کنید که می‌توانند کمی شل‌تر شوند. ما تصمیم گرفتیم یک نمودار اندازه سریع و اطلاعات مرجع تهیه کنیم تا در هنگام خرید ست بعدی خود به چه اندازه دستکش جوشکاری نیاز داشته باشید.

همانطور که می بینید سریعترین راه این است که دور دست غالب خود را دقیقاً زیر بند انگشتان اندازه گیری کنید تا بهترین اندازه را برای مجموعه بعدی دستکش خود داشته باشید. اما به خاطر داشته باشید که بیشتر دستکش‌های جوشکاری کش می‌شوند و می‌پوشند، بنابراین برای جوشکاری در جایی که می‌خواهید یک دستکش محکم داشته باشید، ممکن است بخواهید در برخی موارد با اندازه کوچک‌تر استفاده کنید.

ما دوست داریم برای هر نوع جوش همیشه دو جفت دستکش جوشکاری در دست داشته باشیم تا بتوانید در مجموعه‌ها شکسته شوید و در نهایت یک ست فرسوده با سوراخ، پارگی یا آسیب نپوشید. اگر می خواهید تمام دستکش های جوشکاری مورد نیاز خود را پیدا کنید، می توانید از انتخاب دستکش جوشکاری ما در اینجا دیدن کنید.

نکات قابل توجه در بررسی کیفیت دستکش جوشکاری

نکات قابل توجه در بررسی کیفیت دستکش جوشکاری نیازهای خاص دستکش جوشکاری بر اساس فرآیند متفاوت است. در اینجا برخی از ویژگی های عمومی دستکش جوشکاری وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید. عایق برق عایق حرارتی مقاوم در برابر رطوبت قابلیت خشک نگه داشتن دست ها انعطاف پذیر در هنگام کار برای دامنه کامل حرکت راحتی: اندازه و مناسب مواد با کیفیت: لبه ها و درزهایی که در کار اختلال ایجاد نمی کنند

بادوام ماندگاری طولانی مقاوم در برابر سوراخ شدن و پارگی مواد و مشخصات چگونه دستکش جوشکاری مناسب را بدست آوریم دستکش هایی را انتخاب کنید که از مواد انتخاب شده برای کاربرد خاص ساخته شده باشند. دستکش ها باید مهارت، انعطاف، راحتی (و البته ایمنی) را فراهم کنند. دستکش ها را از نظر ساییدگی و پارگی بررسی کنید برای به دست آوردن تناسب مناسب، دور دست غالب خود را اندازه بگیرید .

نمودار اندازه دستکش جوشکاری چگونه می توان برای اتصال دستکش جوش اندازه گیری کرد خطرات دست الکتریکی: از دستکش هایی که فاقد عایق هستند آسیب دیده، پاره شده یا خیس می شوند حرارتی: از جرقه، سرباره، پاشش، فلز مذاب، آتش، شعله های پرتوهای قوس الکتریکی، گرما مکانیکی: خطرات مربوط به سوراخ، پارگی، خراش، بریدگی پیشگیری از سوختگی دست ها نه تنها برای انجام کارهای جوشکاری بلکه برای سایر کارها و کارهای خانه نیز حیاتی هستند. جوشکارها می توانند قوس را هنگام جوشکاری کنترل کنند.

در طی این فرآیند، جرقه ها، پاشش فلز مذاب و فلز داغ به اطراف پرواز می کنند. اگر آنها با پوست اطراف دست تماس پیدا کنند، باعث سوختگی شدید می شود. این امر باعث ناتوانی فرد می شود زیرا سوختگی مانع از کار با تجهیزات جوش قوس الکتریکی می شود. چندین دستکش با ضخامت مناسب طراحی شده اند که از سوختگی جلوگیری می کنند. علاوه بر این، هنگامی که گرما با آنها تماس می گیرد، چروک نمی شوند و به سرعت نمی سوزند یا فرسوده نمی شوند.

مرجع فروش دستکش جوشکاری چرمی با بهترین کیفیت

مرجع فروش دستکش جوشکاری چرمی با بهترین کیفیت مجموعه ما مرجع فروش انواع دستکش های جوشکاری چرمی ساق بلند و ساق کوتاه، جوشکاری های آرگون و دستکش ایمنی سیم دوز است. تمامی متقاضیان دستکش چرمی جوشکاری به راحتی می توانند از وب سایت ما سفارشات خود را تهیه نمایند و از یک خرید مناسب و صرفه آنلاین لذت ببرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید