ایمنی در کار بسیار مهم است و در صورتی که از وسایل ایمنی مناسب کار خود استفاده نکنید می تواند آسیب جبران نا پذیری به اعضای بدن شما برساند، به همین منظور شما می توانید جهت در امان بودن آسیب های کار با دستگاه های برش از دستکش فوکس استفاده کنید، خرید دستکش فوکس و استفاده آن می تواند خطر قطع شدن دستانتان را کاهش دهد.

خرید عمده دستکش فوکس استاندارد در تهران

ویژگی های دستکش فوکس استاندارد

ویژگی های دستکش فوکس استاندارد دستکش فوکس استاندارد باید کاملا مقاوم و محکم باشد تا بتواند به راحتی فشار های وارد شده به دست را خنثی کرده و از آن محافظت نماید، همچنین ظریف و شیک بودن آن نیز می تواند ملاک خوبی برای استاندارد بودن آن باشد تا خریدار از استفاده این دستکش لذت ببرد، دستکش فوکس استاندارد قابلت مقابله با هرگونه برش، سایش و سوراخ شدن را دارا می باشد.

یک دستکش فوکس استاندارد باید از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشد، ساختن دستکش ایمنی با مواد اولیه بی کیفیت می تواند با جان مردم بازی کند و یک کار غیر اخلاقی است، ز این رو استاندارد های جهانی برای دستکش ها تعیین شده و دستکش باید بر اساس این استاندارد مقاومت خود را اثبات کند تا به یک دستکش استاندارد تبدیل شود.

در صورتی که سطح خارجی دستکش روغنی شد دستکش نباید کارایی خود را از دست ندهد و ابزار از دست مصرف کننده پرتاب نشود، این ویژگی بسیار مهم است زیرا در کار های صنعتی تکنسین هایی که با انواع دستگاه ها کار می کند اگر دستشان روغنی شود و دستگاه پرتاب شود می تواند حوادث ناگواری ایجاد کند.

ویژگی بعدی ضد حساسیت بودن دستکش است، این دستکش باید از مواد ضد حساسیت با کیفیت تولید شود تا پوست مصرف کننده دچار حساسیت نشود، همچنین طراحی دستکش نباید به صورتی باشد که دست کارایی خود را از دست بدهد و کار های ظریفی که می شود با دست انجام داد را مختل نکند. موارد ذکر شده تا حد زیادی برای انواع کفش ایمنی هم باید وجود داشته باشد از این رو کفش ایمنی تایگر بهشتیان این ویژگی ها را در محصولات خود ایجاد نموده است.

صادرات بی واسطه دستکش فوکس باکیفیت

صادرات بی واسطه دستکش فوکس باکیفیت در صورتی که قصد صادرات انواع لباس کار کارگاهی و  خصوصا دستکش های ایمنی از جمله فوکس را دارید اما تولید کننده این دستکش ها نیستید می توانید با مجموعه ما همکاری بکنید، مجموعه ما تمامی محصولات لازم برای صادرات شما را آماده خواهد کرد و برای شما ارسال می کند؛ همچنین به علت با کیفیت بودن خدمات، محصولات ما کاملا مناسب صادرات می باشند.

جهت ثبت سفارش می توانید فرم تماس بالای همین صفحه را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید، همچنین در صورتی که در بحث صادرات محصولات ایمنی نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان به به صورت کاملا رایگان آماده هستند تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

با حذف کردن تمامی واسطه ها از بازار خرید و فروش خود، موجب شده ایم تا قیمت محصولات مجموعه ما به شکل باورنکردنی کاهش پیدا کند و شما می توانید یک محصول با کیفیت را با کمترین قیمت خریداری کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید