دستکش های ایمنی، از لوازم ایمنی لازم در زمان انجام فعالیت های متفاوت در صنایع مختلف می باشند. این دستکش ها در صنایع شیمیایی، یا در صنایعی که با برش قطعات در ارتباط اند. و یا حتی در جوشکاری به کار می روند. این ابزار مهم حتما لازمه ی کار شماست و ایمنی شما را بالا خواهد برد. اما باید به این نکته نیز توجه کنید که دستکش های ایمنی انواع مختلفی دارند. و شما باید دستکشی متناسب با کار خود پیدا کنید. دستکش های جوشکاری با دستکش های ضد برش یا ضد ضربه تفاوت کاربردی دارند. پس باید در انتخاب آن ها دقت کنید. در ادامه این پست به قیمت خرید عمده دستکش ضد برش و دیگر انواع دستکش ها با سایز های مختلف می پردازیم.

خرید عمده دستکش ضد برش در سایزهای مختلف

بررسی انواع دستکش ایمنی از نظر کاربرد

بررسی انواع دستکش ایمنی از نظر کاربرد دستکش های ایمنی را می توان در سه دسته از نظر جنس،کاربرد و مشاغل تقسیم بندی کرد. در ادامه این مقاله به مهم ترین دستکش هایی که بر اساس همین سه فاکتور دسته بندی شده اند اشاره می کنیم:

1 ) دستکش ایمنی ضد برق : این دستکش ایمنی خیلی مهم او کاربردی است و عایق برق فشار ضعیف و فشار قوی محسوب می شود. این دستکش ها دارای انواع ساق کوتاه و ساق بلندند. دستکش ایمنی ضد برق در امور برقی به کار می رود. و کاربر آن را در برابر جریان برق و برق گرفتگی حفظ می کند.از این دستکش ها معمولا تکنسین ها و برق کاران و متخصصان طراحی دکل ها استفاده می کنند. جنس این دستکش ها از لاتکس است و در برابر شوک الکتریکی مقاوم می باشد.


2 ) دستکش های ایمنی ضد اسید و ضد مواد شیمیایی:

در محیط هایی مانند محیط های آزمایشگاهی از مواد شیمیایی و اسیدی استفاده می شود.

در این محیط ها نیاز به دستکش هایی می باشد که دستان را مقابل خطرات احتمالی ناشی از پاشش اسید محافظت نماید به همین خاطر ضروری است که از دستکش های ایمنی ضد اسید استفاده کنیم. این دستکش ها از متریال و موادی مانند پلاستیک، پلیمر و مواد مشابه آن ها تولید می گردند. و مقاومت بالایی در مقابل نفوذ اسید و مواد شیمیایی خواهند داشت.

3 ) دستکش ایمنی ضد برش: از جمله دستکش هایی که در برابر برش و پارگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، دستکش های ایمنی ضد برش می باشند. دستکش های ضد برش در کارهایی که از ابزار آلات برشی مانند پروفیل بر، فرز و … استفاده می گردد کاربرد دارند. این دستکش ها، دستان شما را در برابر آسیب هایی که هنگام کار با ابزارهای برشی احتمال دارد رخ بدهد محافظت می کند و ازجنس مقاومی ساخته شده است.

4 ) دستکش ایمنی حرارتی: همانطور که از اسم این دستکش مشخص است، این دستکش در برابر حرارت و گرما مقاومت خیلی زیادی از خود نشان می دهد. این دستکش های ایمنی، از الیاف نسوز ساخته شده اند و دستان را در مقابل شعله های گرم آتش و گرمای بیش از حد محافظت می کند. مهم ترین کاربرد این دستکش های ضد حرارت ، در شغل هایی مانند شغل شریف آتش نشانی، جوشکاری و… می باشد.

5 ) دستکش ایمنی برزنتی:دستکش های ایمنی برزنتی از دیگر انواع دستکش های ایمنی می باشند که خیلی مورد توجه کاربران و خریداران می باشند . این دستکش ها دوام خوبی در برابر موارد تیز و داغ دارند. و کاربرد آن ها در شغل هایی مثل آهنگری،فولادی، باغبانی، مکانیکی و … می باشد.

از انواع دیگر دستکش های ایمنی می توان به دستکش های ایمنی آلومینیومی، ایمنی سربی، ایمنی ضد ضربه، ایمنی چرمی، دستکش نخی، دستکش ضد آب و … اشاره کرد. در خرید دستکش ها باید به جنس و قیمت آن ها بسیار توجه کرد. ایمنی یکی از مهم ترین اصول کار می باشد. و اگر خدای نکرده اتفاقی در حین کار برای کسی بیفتد، با هزینه های بیشتری طرف خواهد شد. دستکش های ایمنی راحتی وجود دارند که می توانند برای همه ی کارگران و تکنسین ها مورد استفاده قرار گیرند و بدون ایجاد هیچ مشکل و ناراحتی ساعت ها در دستان افراد کار کنند. برای خرید این دستکش ها می توانید به مراکز معتبر فروش آن ها مراجعه فرمایید.

عوامل موثر بر قیمت دستکش ایمنی

عوامل موثر بر قیمت دستکش ایمنی عوامل و فاکتور های مختلفی بر قیمت دستکش های ایمنی تاثیر گذارند. بعضی از این عوامل در مرحله تولید، بر قیمت دستکش ها اثر می گذارند. مانند جنس دستکش ها، که برای انواع مختلف دستکش، جنس های متفاوتی نیز وجود دارد.پس هرچه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد قیمت دستکش ها نیز گران تر خواهد بود.

مورد بعدی برند و کارخانه ی تولید دستکش می باشد. هرچه کارخانه معتبر تر و دارای سابقه ای طولانی در ارائه اجناس دست اول باشد. قیمت دستکش های آن گران تر است.

موارد دیگری که بر قیمت دستکش ها موثرند عواملی اند که جزو شرایط بازار محسوب می شوند.مثلا عدم تعادل در عرضه و تقاضا،بر گران یا ارزان شدن آن ها اثر می گذارد. یا صادرات و واردات اجناس به ویژه دستکش های ایمنی، از مهم ترین این عوامل می باشد.

کاربرد دستکش ایمنی در صنایع مختلف

کاربرد دستکش ایمنی در صنایع مختلف بعضی از شغل ها هستند که در زمان کار می بایست بعضی از موارد مهم ایمنی را رعایت کرد. یکی از چیز های مهمی که در کار باید رعایت شود ایمنی است.استفاده از دستکش ایمنی مهم ترین قسمت رعایت کردن ایمنی می باشند. مهم ترین شغل هایی که ایمنی در آن ها حرف اول را می زند جوشکاری، آتش نشانی، نجاری و … است. در این مشاغل برای ایمنی در کار ها از دستکش های کار استفاده می کنند.در حال کلی می توان دستکش های ایمنی را همان دستکش های کار قلمداد کرد. این دستکش ها دارای ویژگی ها و مزایای زیر می باشند:

مقاوم در برابر ضربه و آسیب اجسام تیز می باشند.

انعطاف پذیر و خوش دستمی باشند.

در برابر تنش های فیزیکی مقاومت دارند.

فروش بدون واسطه دستکش ضد برش به صورت عمده با بهترین قیمت

فروش بدون واسطه دستکش ضد برش به صورت عمده با بهترین قیمت مجموعه پرشین ایمن، تولیدکننده و فروشنده ی انواع دستکش های ایمنی، تجهیزات آتشنشانی و کپسول آتش نشانی می باشد. این شرکت در زمینه صادرات این محصولات نیز فعالیت دارد. و همواره کوشیده تا ایمن ترین و باکیفیت ترین تولیدات خود را به دست ارگان ها، سازمان ها، کارخانجات و آتشنشانی ها برساند. این مجموعه سال ها است که در زمینه تولید این محصولات فعال است و تلاش کرده تا اولویت خود را مرغوبیت کالا های خود قرار بدهد. برای خرید از این مجموعه میتوانید به سایت پرشین ایمن مراجعه فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید