یکی از ابزار و وسایلی که هنگام کار برای محافظت از دست ها باید همراه خود داشت دستکش های ایمنی مناسب آن کار است. این دستکش ها یکی از این دستکش های ایمنی استاندارد می باشد. دستکش نسوز سرامیکی این شرکت بسیار با کیفیت بوده و از دستکش های پر دوام نسوز می باشد که با نازلترین قیمت در خدمت شما عزیزان قرار می گیرد.

خرید دستکش نسوز سرامیکی با نازلترین قیمت

چند ویژگی مطلوب دستکش صادراتی

چند ویژگی مطلوب دستکش صادراتی ایران از نظر مواد اولیه دستکش بسیار غنی است و دستگاه های تولید دستکش در ایران با قیمت مناسب به دست تولید کننده می رسد بنابراین انواع دستکش های ایمنی با کیفیت زیاد در ایران تولید و روانه بازار می شود. این دستکش ها دارای ویژگی های زیادی مثل: ضد اسید بودن ، ضد ضربه و ضد حرارت بودن، خوش دست بودن و … است. دستکش های تولید شده در این شرکت از استاندارد های لازم برخوردار بوده و از بهترین نوع دستکش های صادراتی می باشد.

نکات مهم در انتخاب دستکش مناسب

نکات مهم در انتخاب دستکش مناسب از دستکش ها برای آسیب ندیدن دست ها در کارهای صنعتی، ساختمانی و کار های سنگین و پر خطر استفاده می شود. دستکش های ایمنی می تواند از الیاف و مواد مختلفی مثل چرم، مواد پلیمری، پارچه هایی مثل کتان و برزنت و … ساخته شده باشد. در موقع خرید دستکش ها باید توجه کرد که دارای موارد زیر باشد: دست ها باید در داخل دستکش عرق نکند و دستکش ها ایجاد حساسیت برای پوست نکند، دستکش ها باید ارتعاشات و ضربات ناشی از کار با لوازم مکانیکی را پایین بیاورد، نسبت به حرارت بسیار بالا و دمای پایین مقاوم باشد، در برابر مواد شیمیایی دوام داشته باشد و راحت باشد تا مانع کار کردن فرد نشود.

روی دستکش های ایمنی علائم اختصاری درج شده است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد که چند مورد از آن شامل: EN374: نشان دهنده تست شیمیایی انجام شده روی محصول است. E388: نشان دهنده تست محصول در برابر ضربات فیزیکی و مکانیکی است. EN388: نشان دهنده تست دوام در برابر برش می باشد. En388: نشان دهنده مقاومت در برابر جریان برق است. EN407: نشان دهنده مقاومت در برابر آتش است. En421: نشان دهنده مقاومت محصول در برابر رادیواکتیو است. EN421: نشان دهنده تست محصول در برابر عوامل میکروبی می باشد. EN511: نشان دهنده تست محصول در برابر سرما است.

معرفی انواع مختلف دستکش در بازار

معرفی انواع مختلف دستکش در بازار دستکش ها یکی از لوازم ایمنی برای استفاده در کارهای سنگین و خطر دار همچنین برای استفاده از ابزار حساس و خطرناک کاربرد دارد. دستکش های تولید شده بر حسب حرفه و نوع کاربرد، جنس و ظاهر متفاوتی با هم دارند. این دستکش ها می توانند از دست ها در برابر انواع آسیب ها مثل ضربه، حرارت، مواد شیمیایی و … محافظت کنند.چند نوع از دستکش های ایمنی شامل: دستکش های ضد برش، دستکش های ضد اسید، دستکش های ضد الکتریسیته، دستکش های نسوز، دستکش های کار و …است.

دستکش ضد برش یکی از انواع دستکش های ایمنی می باشد که در کارهای خطرناک برای جلوگیری از قطع شدن انگشتان کاربرد دارد. این دستکش دارای ضخامت و قطر مناسب بوده و از موادی ساخته شده است که خاصیت ضد برش و مقاوم را به آن داده است و بسیار راحت است و در هنگام کار مشکلی برای مصرف کننده نخواهد داشت.

یکی دیگر از دستکش های ایمنی، دستکش ضد اسید می باشد که مقاومت زیادی در برابر مواد شیمیایی خورنده، اسیدها، مواد قلیایی، حلال ها و … است. این دستکش ها معمولا از پی وی سی ساخته شده است و داخل آن از کتان می باشد. کف دست این دستکش ها به گونه ای طراحی شده است که هنگام کار با وسایل لیز نخورد.

دستکش های ضد برق هم یکی دیگر از دستکش های ایمنی می باشد که از شوک های الکتریکی در کارهای صنعتی برق و کارگاه ها جلوگیری می کند. این دستکش از لاتکس ساخته شده است اما بعضی از آن ها را با روکش چرمی تولید و روانه بازار می کنند.

یکی از ابتدایی ترین و معمولی ترین دستکش ها، دستکش ایمنی کار می باشد که از انواع مختلف دستکش فروش بی شماری دارد. خریداران این دستکش بیشتر از مشاغلی همچون کارگران ساختمانی، باغبان ها، نجار ها، تراشکار ها و … هستند. قیمت این دستکش ها بسیار مناسب بوده و به دلیل سبک و راحت بودن و همچنین انعطاف پذیری مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این دستکش ها مقاوم در برابر عوامل فیزیکی و مقاوم در برابر سایش و آسیب جسم تیز می باشد.

دستکش نسوز یک نوع از دستکش های ایمنی می باشد که در برابر حرارت مقاوم می باشد و در تماس با اجسام بسیار گرم، شعله های آتش، جرقه، فلزات داغ و مذاب از دست ها محافظت می کند. دستکش سرامیکی نسوز هم یکی از دستکش های مقاوم در برابر حرارت و دما است. دستکش های نسوز سرامیکی به دلیل ساختار متراکم بسیار مستحکم بوده و در مقابل مواد شیمیایی مثل اسید ها مقاوم است. از این دستکش ها می توان به مدت زیادی استفاده کرد و عمر طولانی آن باعث شده تا یک دستکش مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان باشد.

جوشکاری جزو شغل های پرخطر می باشد و باید در حین کار از لوازم ایمنی مناسب استفاده کرد. دستکش های جوشکاری یکی از وسایل ایمنی برای حفاظت از دست ها در مقابل صدماتی مثل سوختگی و شوک های الکتریکی است. این دستکش ها از بهترین چرم ها مثل چرم گاو، گوسفند، شتر، گوزن، خوک، بز و … است.این دستکش ها به ضخامت ۱.۵ میلی متر تا ۲ میلی متر ساخته می شود.

دستکش ها جوشکاری دارای ویژگی هایی است که چند مورد از آن عبارت است از: از چرم مقاوم ساخته شده است تا به راحتی نسوزد و فرسوده نشود، مقاوم در برابر رطوبت و آب است، انعطاف پذیری زیادی دارد، عایق حرارتی است و دارای دوام و عمر طولانی است. این دستکش ها باید سطح زیادی از دست را پوشش دهد تا احتمال صدمه دیدن دست ها پایین بیاید. دستکش های جوشکاری متناسب با دست تولید شده و دارای سه ساق بلند ۴۰ سانتی متری، ساق متوسط ۳۵ سانتی متر و ساق کوتاه ۳۰ سانتی متر است.

صادرات دستکش نسوز سرامیکی به کشورهای همسایه

صادرات دستکش نسوز سرامیکی به کشورهای همسایه دستکش نسوز سرامیکی یکی از دستکش های ایمنی با عمر طولانی می باشد. دستکش های نسوز سرامیکی تولید شده در ایران از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و علاوه بر این که ایران را از واردات این دستکش ها بی نیاز کرده در خارج از ایران و کشور های همسایه هم خریداران زیادی دارد و قسمت زیادی از این دستکش با کیفیت و مرغوب به کشور های همسایه صادر می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید