دستکشهای آتش نشانی جزو مهم ترین و ضروری ترین ادوات و تجهیزات آتش نشانان می باشد و نیز ابزاری لازم و ضروری برای اطفای حریق به حساب می آیند. این دستکشها عموما خاصیت ضدآب دارند و مزایایی چون مقاومت در مقابل ضربه، سایش، مواد شیمیایی و… از دیگر ویژگیهای این محصول محسوب می شوند. برای خرید دستکش آتش نشانی با بهترین قیمت به صورت عمده، بهتر است به مراکز فروش عمده این محصول مراجعه کرده و دستکش آتش نشانی درجه یک را با نازلترین قیمت تهیه فرمایید.

خرید دستکش آتش نشانی با بهترین قیمت به صورت عمده

موارد استفاده از دستکش ایمنی درجه یک

موارد استفاده از دستکش ایمنی درجه یک موارد استفاده از دستکش ایمنی درجه یک بسیار گسترده است و افراد زیادی در مشاغل مختلف از این نوع دستکشها استفاده می کنند. از آنجاییکه ایمنی مهمترین و اولین اصل در انجام کارها می باشد استفاده از دستکش باکیفیت و درجه یک حین انجام کار، امری بسیار ضروری به نظر می رسد. در ادامه مطلب قصد داریم به بیان موارد استفاده از دستکش ایمنی درجه یک در مشاغل گوناگون بپردازیم، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی بفرمایید.

دستکشهای ایمنی آتش نشانی: این نوع دستکش‌ برای استفاده افراد آتش‌نشان‌ و نیز جهت استفاده در مکان و محیط های که میزان درجه حرارت آنها بسیار بالا می باشد طراحی و ساخته شده است. استفاده از الیاف و مواد مخصوص نسوز و ضد حریق در ساخت این نوع دستکشها، سبب جلوگیری از آسیب دیدگی و سوختگی دست آتش نشانها شده و مناسب استفاده در محیط هایی با دمای بسیار بالا می باشد.

همچنین این نوع دستکشها به علت طراحی خاص، میزان تحرک و تسلط دست استفاده کننده را نیز کم نمی کند. دستکش ایمنی ضد الکتریسته و‌ برق: این نوع دستکش‌ عایق مناسبی برای جریان برق می باشد و مناسب استفاده کسانی است که با الکتریسته و برق سر و کار دارند. برق کاران، تکنسین های اداره برق، مهندسان سازنده دکل های برق و .. بیشترین مصرف کنندگان این نوع دستکش می باشند.

دستکش های ایمن ضد مواد شیمیایی: این نوع دستکش بیشتر از مواد لاستیکی و پلیمرهایی که در اسید حل نمی شوند ساخته می شود. لازم به ذکر است این دستکش ها از جنسهای متفاوتی ساخته شده و بسته به نوع نیاز و کاربردی که دارند از مواد مختلفی برای تولید آنها استفاده می شود. دستکشهای ایمنی ضد برش: جنس این نوع دستکش معمولا از فلز می باشد و از زنجیرهایی بسیار ریز که به هم پیوسته اند تشکیل می شود.

این دستکشها بیشتر مناسب افرادی است که در قصابیها و کشتارگاه ها کار می کنند. همچنین افرادی که به کار جابجا کردن شیشه اشتغال دارند برای جلوگیری از آسیب به دستهایشان از این نوع دستکش های ضد برش استفاده می کنند.

چند وِیژگی دستکش ایمنی آتش نشانی

چند وِیژگی دستکش ایمنی آتش نشانی همان طور که می دانید هنگام عملیات خاموش کردن آتش دستها در معرض بیشترین خطر و آسیب هستند زیرا تمام مراحل خاموش کردن حریق توسط دست انجام می پذیرد و این عضو از بدن به طور پیوسته در معرض سوختگی و تماس با اجسام داغ و حریق می باشد. از اینرو اطلاع از ویژگیهای دستکش ایمنی آتش نشانی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به دست امری ضروری به نظر می رسد. در ادامه مطلب قصد داریم به بیان چند ویژگی دستکش ایمنی آتش نشانی بپردازیم

از شما دعوت می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. دستکش آتش نشانی باید مناسب دست فرد استفاده کننده باشد، بزرگ و کوچک بودن محصول سبب اختلال در کار آتش نشانی خواهد شد. ویژگی دیگر دستکش آتش نشانی مقاومت بالای آن در برابر دمای بالا و پایین است، این دستکشها باید مقاومت بالایی در مقابل آتش و نیز سرما داشته باشند. مقاومت در برابر ساییدگی، سوراخ شدگی، بریدگی و ضربات از ویژگیهای دیگر دستکش های ایمنی آتش نشانی می باشد.

انعطاف پذیری بالا، سهولت استفاده از دستکش، پوشیدن و درآوردن راحت دستکش از دست، جلوگیری از ورود رطوبت و… از ویژگیهای مخصوص این کالا می باشد. محافظت بالای دستکش در برابر ورود مایعاتی مانند بنزین، مواد شیمیایی و… از دیگر ویژگیهای این نوع دستکش است. داشتن مچ بند مناسب و کیپ شدن کامل آن جهت جلوگیری از ورود نخاله و مواد اضافی به داخل دستکش و استفاده از الیاف مناسب برای جلوگیری از تعریق دست هنگام استفاده از دستکش نیز جزو خصوصیات منحصر به فرد این دستکشها می باشد.

دسته بندی دستکش ایمنی بر اساس کاربرد

دسته بندی دستکش ایمنی بر اساس کاربرد دستکش های ایمنی بر اساس نوع کاربرد، جنس و الیاف مورد استفاده در ساخت نام گزاری می شوند. دستکش فلزی صادراتی، دستکش ساق بلند، دستکش زنجیری فلزی و… از انواع مختلف دستکش های موجود در بازار کشورمان می باشد که هر کدام از آنها بر اساس نوع کاربرد، ظاهر و جنس دسته بندی و قیمت گزاری می شوند. در ادامه مطلب به به دسته بندی دستکش ایمنی بر اساس کاربرد اشاره ای خواهیم داشت‌. پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

دستکشهای چرمی: این محصول از دستها در برابر ضربه، گرما، جرقه، و اشیای برنده و… محافظت کرده و در مشاغلی چون برشکاری، جوشکاری و… کاربرد دارند. همچنین عایق خوبی در برابر الکتریسته به حساب می آید. دستکشهای­ سربی: این کالا از دست در مقابل اشعه ایکس محافظت می­ کند. دستکشهایی با جنس آلومینیوم: سبب منعکس شدن تشعشعات شده و عایقی مناسب در برابر گرما می باشند. این دستکش در کارهای ریخته گری، جوشکاری، آتش نشانی و… استفاده می شود.

دستکشهای با جنس آرامید: این نوع دستکش به خوبی از دست محافظت کرده و در برابر ساییدگی و نیز بریدگی مقاومت بالایی دارد. دستکشهای فلزی: این کالا بیشتر در مشاغلی چون قصابی و نیز جابجا کردن شیشه استفاده می شود، و جلوی بریده شدن دست با ابزار برنده را می گیرد. دستکش پارچه ای: مقاومت خوبی در برابر بریدگی کم، آلودگی، خراشیدگی و سایش دارند. دستکشهای پارچه­ ای:

از این نوع دستکش معمولا برای جابجایی ظروف در آزمایشگاهها، جابجایی آجر، کارهای بنایی و… استفاده می شود. دستکشهای ضد ارتعاش: معمولا برای کار کردن با ابزارهای ارتعاشی مانند کلنگ، ابزارهای بادی، چکش پنوماتیک بکار می رود. دستکش­ لاتکس: از آن عموما برای انجام کارهای روزانه استفاده می شود. دستکش نیتریلی: این محصول برای کارهایی با حساسیت بالا استفاده می شود تا حرکات انگشتان دست محدود نشود.

قیمت دستکش آتش نشانی با بالاترین کیفیت در بازار

قیمت دستکش آتش نشانی با بالاترین کیفیت در بازار دستکش آتش نشانی نوعی دستکش پرمصرف بوده و وسیله ای بسیار مهم و پرکاربرد در امر اطفای حریق می باشد. لازم به ذکر است انواع مختلفی از این نوع دستکش با قیمتهای متفاوت در بازار کشورمان موجود می باشد و قیمت دستکش آتش نشانی با بالاترین کیفیت در بازار معمولا بر اساس میزان کیفیت، مرغوبیت، جنس استفاده شده برای ساخت محصول، ویژگی ها، کارایی، اندازه دستکش، نوع برند، داخلی یا خارجی بودن محصول، نوع بسته بندی و… تعیین می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید