اگر دستکش کار مکانیکی را از برندهای شناخته شده تهیه کنید یا به سراغ دستکش هایی با جنس خوب روید باید هزینه بیشتری بابت خرید آن بپردازید. اما اگر دستکش را مستقیما از تولید کنندگان یا عمده فروشان همچون سایت ما سفارش دهید قیمت دستکش کار مکانیکی کاهش پیدا می کند. هر دستکش کار مکانیکی که انتخاب می‌کنید، در ابتدا مطمئن شوید که درجه بالایی از راحتی و کیفیت را فراهم می‌کند.

خرید بهترین دستکش کار مکانیکی با نازل ترین قیمت

مقایسه دستکش کار مکانیکی با ضد برش

مقایسه دستکش کار مکانیکی با ضد برش در برابر کثیفی، چربی و زبری و تحریک عمومی که می‌تواند ناشی از دست زدن به قطعات خودرو ایجاد شود، محافظت می‌کنند. این دستکش کار را می توان برای هر گونه تعمیر و نگهداری ماشین آلات از جمله اتومبیل و ساخت و ساز استفاده کرد. این دستکش ها از دستان شما در برابر مواردی مانند ساییدگی، بریدگی و سوراخ شدن محافظت می کنند، دستکش های چرمی یک گزینه عالی برای حرفه های ساخت و ساز یا جوشکاری هستند و ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر سایش و اتلاف گرما را ارائه می دهند. دارای مکانیزم بسته شدن مچ لاستیکی برای جلوگیری از ورود کثیفی به دستکش است، همچنین این دستکش ها به راحتی شکل می گیرند و تنفس می کنند.

این دستکش ها نازک اما مقاوم است و سطح فوق العاده ای از حساسیت لمسی را ارائه می دهد. قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند. این دستکش های کار را می توان برای هر گونه تعمیر و نگهداری ماشین آلات از جمله اتومبیل و ساخت و ساز استفاده کرد. دستکش‌های کار مکانیکی چسبندگی بیشتری به شما می‌دهند و برای نگه‌داشتن ابزارها در هنگام کار با روغن و روان‌کننده‌ها عالی هستند. با دستکش‌های کار مکانیکی نیازی به صرف بیست دقیقه در پایان هر روز برای تمیز کردن دست‌هایتان ندارید.

همانطور که از نام آن پیداست، دستکش‌های مقاوم در برابر برش هنگام استفاده از ابزارهای تیز یا هنگام استفاده از مواد با لبه‌های تیز، از پوشنده در برابر بریدگی محافظت می‌کنند. آنها برای کارهای دستی در صنایع مختلف از جمله: خودرو ساخت و ساز و تاسیسات مهندسی و ساخت باغبانی نفت و گاز ریل انبارداری زباله و بازیافت است. دستکش های مقاوم در برابر برش انواع مختلفی دارند. بسیاری از آن ها با کولار بافته شده را در پارچه می کنند. برخی دیگر از نوع مشابهی از فناوری مقاوم در برابر برش استفاده می کنند که یک دستکش پارچه ای سبک وزن را به وسیله ای بسیار محافظ تبدیل می کند.

دستکش های مقاوم در برابر برش نه تنها در برابر ساییدگی محافظت می کنند، بلکه از تماس مستقیم با تیغ های تیغ، ورق های فلزی و سایر منابع بریدگی و آسیب نیز محافظت می کنند. آنها در سبک ها و فرمت های بسیار متفاوتی عرضه می شوند. به عنوان مثال، سبک‌ترین دستکش‌ها شامل الیاف تقویت‌شده سیلیکونی است که مستقیماً در یک دستکش مبتنی بر نخ بافته می‌شوند. این به دستکش اجازه می دهد تا مهارت زیادی را حفظ کند و در عین حال مقاومت استثنایی برش را ایجاد کند.

آنچه در رابطه با دستکش کار مکانیکی نمی دانستید

آنچه در رابطه با دستکش کار مکانیکی نمی دانستید دستکش های کار مکانیکی به کاهش سوزش و درد ناشی از کار طولانی مدت با دست‌ها کمک می‌کنند، از آنجایی که کار یک مکانیک می تواند بسیار متنوع باشد، انواع مختلفی از دستکش های مکانیک برای رفع نیازهای مختلف ساخته می شوند. در ادامه به انواع دستکش های کار مکانیکی اشاره می نماییم:

  1. دستکش های مکانیکی گریپ:

دستکش های گریپ شامل انواع زیر هستند:

2. دستکش های یکبار مصرف یا قابل استفاده مجدد: برخی از مکانیک‌ها که کارهای مکانیکی سطح پایین انجام می‌دهند از دستکش‌های لاتکس یکبار مصرف برای محافظت از دست‌های خود استفاده می‌کنند. مزیت این دستکش ها این است که چون یکبار مصرف هستند نیازی به شستن دستکش نیست. در حالی که این دستکش‌ها از گرفتن لکه‌ روغن بر دست‌های شما جلوگیری می‌کنند و در برابر پینه محافظت می‌کنند، اما در برابر اجسام تیز و روغن و روان‌کننده‌ها و در مقابل بنزین و گازوئیل بی فایده هستند.

عوامل موثر بر قیمت دستکش کار مرغوب

عوامل موثر بر قیمت دستکش کار مرغوب برای هر هدف استفاده، هزینه دستکش کار متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، هزینه دستکش‌های محافظ عایق الکتریکی معمولاً بیشتر از دستکش‌های محافظ خانگی یا دستکش‌های محافظ مقاوم در برابر بریدگی بیشتر از دستکش‌های محافظ گرم معمولی و غیره است. که فقط یک کار را انجام می دهند. بنابراین، قبل از اینکه قصد خرید هر نوع دستکش محافظی هدف خود را در نظر داشته باشید، هر ماده دستکشی حس و عملکرد خاص خود را دارد.

به عنوان مثال، دستکش های با پوشش نیتریل انعطاف پذیر و ماهرانه هستند، دستکش های نخی نرم و مقرون به صرفه هستند، و دستکش های چرمی سخت و بادوام هستند. دستکش های گران تر، از مواد ضخیم تر و بادوام تر نسبت به نوع ارزان تر ساخته شده است، همچنین محافظت بیشتری از دست ایجاد می کند و طول عمر بیشتری دارد. ممکن است برای کاربردهای سخت مانند ساخت و ساز و نفت و گاز، بخواهید دستکشی با کیفیت بالاتر انتخاب کنید که در برابر استرس و سختی ناشی از کار مقاومت کند. برای کاربردهای کم تقاضا مانند باغبانی، ممکن است سبک اقتصادی تری را ترجیح دهید.

مراکز فروش دستکش کار مکانیکی با بالاترین کیفیت

مراکز فروش دستکش کار مکانیکی با بالاترین کیفیت اگر می خواهید صاحب دستکش کار مکانیکی با جنس مرغوب و اصل شوید و بابت خرید هم کمترین قیمت را بپردازید خرید دستکش کار مکانیکی را مستقیما از کارخانه انجام دهید. در این صورت به دلیل کوتاه شدن دست واسطه ها دستکشی باکیفیت و ارزان به دست می آورید. در صورتی که امکان دستیابی حضوری برایتان ممکن نیست می توانید از طریق سایت های اینترنتی مثل سایت حاضر اقدام کنید که از دیگر گزینه های مناسب خرید مستقیم انواع دستکش کار از جمله دستکش ضد برش، نانو و نجاری از کارخانه می باشند. چرا که برخی از سایت ها با تولید کنندگان معتبر در ارتباط بوده و پس از تهیه دستکش مرغوب آن را با قیمت بسیار ارزان به خریداران می فروشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید