روش های مختلفی برای خرید دستکش ایمنی ضد ضربه وجود دارد. اما بدون شک اغلب مشتریان ترجیح می دهند محصول نام برده را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند؛ زیرا در این حالت هزینه های جانبی خرید و فروش کاهش یافته و قیمت کالا ارزان تر خواهد بود. شایان ذکر است که در هنگام خرید محصولاتی مثل دستکش ضد ضربه ایمنی، بیش از هر چیز باید به استحکام آن دقت نمود.خرید بدون واسطه دستکش ایمنی ضد ضربه

مدل های مختلف دستکش ایمنی براساس کاربرد

مدل های مختلف دستکش ایمنی براساس کاربرد ایمنی در کار مقوله بسیار مهمی است که کلیه صنایع به آن توجه می کنند. بدون شک دستکش ایمنی از مهم ترین لوازم ایمنی به شمار رفته و در کارگاه ها و کارخانه های مختلف به میزان بالایی از آن استفاده می شود؛ شایان ذکر است که امروزه این محصول، تنوع بسیار بالایی داشته و جهت مصارف گوناگون با مدل های مختلفی طراحی و تولید می گردد.

لازم به ذکر است که به طور کلی انواع مختلف دستکش ایمنی را می توان بر اساس جنس، ضخامت، چند لایه بودن و کاربرد دسته بندی نمود؛ به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه نمود که دستکش های آتشنشانی، دستکش جوشکاری، انواع دستکش صنعتی مناسب کار با مواد شیمیایی، دستکش ضد برش و دستکش محافظ فلزی از مهم ترین مدل های دستکش ایمنی به شمار می روند.

در ادامه آنچه در بالا بیان شد؛ می توان به انواع دستکش ایمنی لاتکس، دستکش های پی وی سی، بوتیل، ویتون، همچنین به دستکش های نیتریل و نئو پرون اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود ایمنی بالایی در برابر مواد شیمیایی دارند؛ این لوازم ایمنی بسته به نوع فعالیت و موادی که افراد در محل کار با آنها سر و کار دارند؛ مورد استفاده قرار می گیرند.

صادرات مستقیم دستکش ایمنی ضد ضربه

صادرات مستقیم دستکش ایمنی ضد ضربه هر چند که در بازار تجارت دستکش ایمنی، شاهد عرضه انواع دستکش ایمنی خارجی در کنار محصولات داخلی می باشیم. اما صادرات نمونه های ایرانی این کالا نیز به نوبه خود رواج زیادی دارد؛ این مسئله نشان دهنده کیفیت لوازم ایمنی ایرانی می باشد. به عنوان مثال در اینجا از دستکش ایمنی ضد ضربه نام می بریم که صادرات آن رونق زیادی یافته است.

لازم به توضیح است که در حال حاضر صادرات انواع دستکش ایمنی ضد ضربه به صورت مستقیم انجام می گیرد. می دانیم که عرضه مستقیم یک محصول، حذف واسطه های تجاری و کاهش بخش اعظم هزینه های جانبی خرید و فروش را در پی دارد؛ در نتیجه می توان گفت که قیمت صادرات مستقیم دستکش ایمنی، مناسب می باشد.

ناگفته نماند که فعالان حوزه صادرات مستقیم دستکش ضد ضربه، علاوه بر توجه به کیفیت و میزان ایمنی این کالا به تنوع آن از نظر اندازه و طرح نیز توجه می کنند؛ مثلاً برخی از این دستکش ها کوتاه و برخی دیگر به صورت ساق بلند طراحی می شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید