دستکش باغبانی ناخن دار یکی از لوازم ضروری برای کشاورزان و علاقه مندان به باغبانی و کشاورزی است. این نوع دستکش دستان شما را در برابر خار بعضی گلها وگیاهان ، نیش حشرات پنهان شده در خاک یا کثیف شدن دستها و ناخنها با گل وخاک محافظت می کند. این دستکش ها معمولا چنگک دار برای شخم زدن و کاشت ، ضد برش و پارگی در تماس با اجسام یا خار گیاهان و ساق بلند برای پوشش کامل دست می باشند. افراد با این دستکش با خیال راحت می توانند بدون نگرانی از زخم شدن دستان ، یا حساسیت نسبت به تماس با بعضی از گیاهان یا نیش زدگی بعضی از جانوران به کار باغبانی و کشاورزی بپردازند. دستکش باغبانی ناخن دار هم زنانه ،هم مردانه و برای همه مناسب است.

خرید ارزان دستکش باغبانی ناخن دار باکیفیت از کارخانه

آشنایی با انواع دستکش باکیفیت موجود در بازار

آشنایی با انواع دستکش باکیفیت موجود در بازار

دستکش‌ها بنابر نوع کاربرد انها انواع مختلفی دارند. از دستکش‌هایی که جنبه مد و زیبایی داشته تا دستکش‌های ایمنی که در صنعت بکار می‌روند. همچنین جنس ومواد بکار رفته در این دستکش‌ها نیز بسیار مهم است. دستکش‌هایی که در مد و لباس استفاده می‌شوند معمولا دارای رنگ وطرح‌های گوناگون به صورت پارچه‌ای و توری ساخته می‌شوند و فقط جنبه زیبایی دارند. دستکش‌هایی که برای محافظت دست در هوای سرد که معمولا نیز دارای طرح‌های گوناگون و به صورت پشمی، الیاف یا چرمی هستند یا در هوای گرم برای محافظت دست‌ها در برابر تابش افتاب بکار می‌روند از جنس الیاف نازک و پارچه‌ای هستند که نیز با طرح‌های زیبا ارائه می‌شوند.

اما نوعی مهم از دستکش‌ها هستند که برای فعالیت‌های گوناگون بکار می‌روند که دستکش‌های کار نامیده می‌شوند و از کارهای خانگی گرفته یا کارهای سنگین صنعتی از انها استفاده می‌شود در خانه معمولا در تمیز کاری و ظرفشویی از انها استفاده می‌شود و جنس انها معمولا از لاتکس است. اما دستکش‌هایی که برای کارهای سنگین و صنعتی بکار می‌روند و به انها دستکش ایمنی هم اطلاق می‌شود که دارای انواع گوناگون است که هر کدام ویژه یک نوع فعالیت صنعتی هستند.

بسته به نوع فعالیت صنعتی ممکن است ضد حرارت و ضد آب بودن، مقاوم در برابر پارگی و برش، ضد ضربه،، ضد برق، مقاوم در برابر اسید و مواد شیمیایی باشند که جنس انها بسته به نوع کاربرد انها ممکن است از فلز، برزنت، وینیل و پی وی سی، نخی و پلاستیکی باشد که مناسب برای انواع فعالیت‌ها نظیر جوش کاری و فلز کاری، کار در ازمایشگاه‌ها، کار با لوازم برش دهنده مانند اره‌ها، نجاری و کار در کوره‌ها و معادن و غیره باشد. دستکش باغبانی ناخن‌دار نیز در زمره دستکش‌های ایمنی است که جنس ان از لاتکس و ناخن‌های از پلاستیک ABS مقاوم ساخته می‌شود.

دستکش باغبانی ناخن دار برای کشاورزان ، باغداران و حتی علاقه مندان به گلکاری و گیاهان زینتی بسیار مناسب است. چون علاوه بر محافظت از دستها در برابر خراش و اسیب دیدگی ناشی از گلها و گیاهان خاردار ، نیش حشرات از کثیف شدن دستها و ناخنها با گل وخاک نیز جلو گیری می کند. با وجود 4 ناخن پلاستیکی دیگر نیازی به بیلچه و چنکگ برای کندن زمین و کاشت گیاهان نیست چرا که با همین ناخنها می توان به راحتی خاک را جابه جا کرد. همچنین ناخن های این دستکش برای کندن گیاهان هرز یا جابه جایی نشاها ایده ال است. گویا ایده این دستکش از چنگال های موش کور بوجود آمده است.

نکات طلایی در رابطه با صادرات دستکش از ایران

نکات طلایی در رابطه با صادرات دستکش از ایران صادرات دستکش یکی از تجارتهای سود اور برای تولیدکنندگان این محصول در داخل کشور است ان هم به علت وجود ذخایر نفتی و پتروشیمی است که باعث شده مواد اولیه با کیفیت و ارزان قیمت باشند وجود تکنولوژی پیشرفته که باعث شده دستکش های تولیدی دارای کیفیت عالی و مقبول در سطح بین المللی باشند. همچنین مسیرهای تجارتی بین المللی ابی ، زمینی وهوایی نیز دراین امر موثر است همچنین افزایش روزمره تقاضا در کشورهای دیگریک فرصت طلایی را برای تولید کنندگان ایرانی فراهم کرده که بتوانند محصولات خود را به سرتاسر جهان صادر کنند و این صنعت را شکوفا کنند. عراق و افغانستان دو کشوری هستند که بیشترین واردات انواع دستکش از ایران را دارند. قدم اول در صادرات انواع دستکش شناخت بازار های خارجی وتحلیل وبررسی تقاضا برای نوع محصول است. نکته دیگر استاندارد سازی محصول برای بازار ان است. زدن برچسب و توضیحات به چند زبان یا طراحی مناسب با فرهنگ و استانداردهای کشور مورد نظر می تواند در امر صادرات خیلی مفید باشد. همچنین حمایتهای داخلی از تولید کنندگان و مسئولان کارآمد می تواند کیفت تولید را در سطح بسیار بالایی بهبود ببخشد.

بسته بندی درست دستکش بابانی برای فروش

بسته بندی درست دستکش بابانی برای فروش

بسته بندی در فروش ونگهداری محصول بسیار با اهمیت است. بسته بندی دستکش باید طوری باشد که علاوه بر جذابیت مانع از اسیب دیدگی ، خراش ، نفوذ نور و رطوبت شود که باعث ماندگاری و عدم تغییر رنگ یا ظاهر دستکش شوند. بسته بندی هم می تواند به صورت نایلونی یا مقوایی باشد. بسته بندی باید زیبا و همچنین دارای اطلاعات کامل در مورد نحوه استفاده و نگهداری ، مواد سازنده و اطلاعات کامل شرکت و کارخانه باشد.همچنین بسته بندی بهتر است طوری باشد که بتوان بعد از اتمام کار به اسانی دستکش را در ان قرار داد و همچنین وجود دسته و پانچ یک سوراخ در ان جهت اویزان کردن ان چه در فروشگاه چه در محل کار ایده مناسبی جهت نگهداری مناسب از دستکش باغبانی به جهت طول عمر و ماندگاری طولانی ضروری است.

عرضه مستقیم دستکش باغبانی ناخن دار با پایین ترین قیمت

عرضه مستقیم دستکش باغبانی ناخن دار با پایین ترین قیمت بازار دستکش های کار و ایمنی چه در داخل چه در خارج بازار سود اوری است که به تبع ان شرکت ها و تولیدی های زیادی به طراحی و تولید این محصول روی می آورند و این خود باعث ایجاد یک بازار رقابتی شده است.وجود صنعت فراورده های نفتی و پتروشیمی در کشورمان باعث شده که مواد اولیه تولید دستکش باغبانی ناخن دار با قیمت ارزان و مناسب ارائه شود از این رو تولید کنندگان نیز می توانند این کالا را با قیمت بسیار مناسب چه در بازار های داخلی بلکه در بازارهای خارجی عرضه کنند. از این رو مشتریان و شرکتهای پخش می توانند این کالا را به طور مستقیم و با نازل ترین قیمت ها از تولید کنندگان که به طور تخصصی در طراحی وتولید انواع دستکش های کار وایمنی فعالیت دارند، تهیه کنند چرا که خرید مستقیم وبدون واسطه از تولید کنندگان دستکش باغبانی ناخندار می تواند بسیار مقرون به صرفه است و نسبت به بازار با قیمت ارزان تری عرضه می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید