خرید آنلاین دستکش کار عایق درجه یک با پایین ترین قیمت توسط این مجموعه فروش آنلاین انجام می گیرد، دستکش کار عایق، از جمله دستکش های قرار گرفته در دسته‌ی دستکش ایمنی می باشند، این نوع محصول اغلب با توجه به کارکرد خود از جنس فلزی و پلیمری می باشد که به عنوان دستکش ایمنی نیز از آن یاد می شود و در بسیاری از صنایع که با اجسام تیز و برنده و نیروی برق و حرارت سر و کار دارند از این دستکش ها استفاده می شود، با توجه به این نکته و نیاز بازار داخلی به آن، مراکز توزیع دستکش صنعتی درصدد توزیع آن با حداکثر کیفیت به صورت عرضه مستقیم در سطح کشور هستند.

خرید آنلاین دستکش کار عایق درجه یک با پایین ترین قیمت

ویژگی بارز دستکش کار عایق با کیفیت ایرانی

ویژگی بارز دستکش کار عایق با کیفیت ایرانی همان طور که می دانید ایمنی در کار و محیط‌ های مختلف صنایع حرف اول را می زند، از این رو نیاز به کالا‌ها و محصولاتی در حفظ ایمنی در این فضا می باشد، یکی از محصولات انواع دستکش ایمنی از جمله دستکش صنعتی می باشد که توسط گروه های شغلی مثل قصابان، نجاری، کارخانجات صنایع غذایی، نیروگاه های برق و کارخانه های صنایع شیمیایی و غیره استفاده می شود، در ادامه به چند مشخصات بارز این نوع دستکش های کار عایق با کیفیت ایرانی پرداخته می شود:

جنس دستکش ضد سایش ساق بلند، اغلب از فولاد ضد زنگ می باشد که به صورت پارچه با الیاف فلزی بافته می شود، در واقع این نوع دستکش به شکلی همانند زره های جنگی قدیمی می باشد.

این نوع دستکش ها در سایزبندی‌های متنوع تولید می‌‌شوند اما عمده سایز تولیدی L و xL می باشد. با توجه به اینکه این محصول از جنس فلزی می باشد اما در عین حال از وزن کم و سبکی برخوردار است.

در تولید دستکش صنعتی ضد حرارت جنس این دستکش ها بسیار مهم می باشد که بدون شک باید با متریال خاص که توانایی مقاومت در برابر حرارت است، داشته باشد.

الیاف نسوز، پلی فنیل کلراید و پلیمرهای مصنوعی سه ماده اصلی در تولید دستکش های ضد حرارت جدید می باشد، علاوه بر استفاده از لایه هایی از این سه ماده، یک لایه نیز از جنس چرمی در دستکش های ایمنی به کار می رود که دوام بالایی در مقابل حریق دارد.

تنوع زیاد دستکش های عرضه شده در بازار

تنوع زیاد دستکش های عرضه شده در بازار در تولید دستکش عایق کار جنس این دستکش ها بسیار مهم می باشد که بدون شک باید با متریال خاص که توانایی مقاومت در برابر حرارت است، داشته باشد. دستکش های عایق کار با توجه به کاربرد خود انواع مختلف دارند، از جمله دستکش ضد حریق، دستکش ضد برش، دستکش عایق برق، دستکش ضد اسید و…

دستکش ضد حریق: الیاف نسوز، پلی وینیل کلراید و پلیمرهای مصنوعی سه ماده اصلی در تولید دستکش های عایق حریق می باشد، علاوه بر استفاده از لایه هایی از این سه ماده، یک لایه نیز از جنس چرمی در دستکش های ایمنی به کار می رود که دوام بالایی در مقابل حرارت و گرما دارد. در برخی از دستکش های ضد حریق از ورقه های آلومینیومی نیز استفاده می کند که به نوعی بازتاب کننده جریان الکتریکی و نیروی حرارتی و گرمایی حاصل از آن است. از دستکش های ضد حریق در محیط های آتش نشانی و اپراتورهای این سازمان، محیط های صنعتی کاری که مستقیم با حرارت بالا سرکار دارند، چون جوشکاری، ریخته گری، صنایع ذوب و غیره استفاده می شود.

دستکش ضد اسید: دستکش های ضد اسید از جمله دستکش هایی است که در فرایند تولید آن نیاز به بررسی و آزمایش های دقیق و حساب شده است، زیرا کمترین قصور در تولید این نوع دستکش می تواند صدمات جبران ناپذیری را به بار آورد در ادامه به کاربرد دستکش ایمنی پی وی سی ضد اسید پرداخته می شود: در تولید دستکش عایق اسیدی جنس این دستکش ها بسیار مهم می باشد که بدون شک باید با متریال خاص که توانایی مقاومت در برابر حرارت است، داشته باشد.

دستکش جوشکاری: دستکش جوشکاری نیز از جمله دستکش های ایمنی است که اغلب از الیاف پشم شیشه با یک لایه پلی استری ضد حرارات ساخته می شود، این نوع دستکش مقاونت بالاایی در مقابل دما بالا دارد.

دستکش ضد برش: این نوع دستکش های ایمنی، می توانند به صورت فلزی زنجیری و یا به صورت الیاف چرم و لاتکس تولید شوند.

دانستنی هایی درمورد انواع دستکش

دانستنی هایی درمورد انواع دستکش از دستکش های ایمنی در محیط های مختلف صنعتی استفاده می شود، در محیط های آتش نشانی و اپراتورهای این سازمان، محیط های صنعتی کاری که مستقیم با حرارت بالا سرکار دارند، چون جوشکاری، ریخته گری، صنایع ذوب و صنایع شیمیایی و نیروگاه های برق و… از جمله این موارد هستند.

دستکش ها ایمنی از جمله دستکش هایی است که در فرایند تولید آن نیاز به بررسی و آزمایش های دقیق و حساب شده است، زیرا کمترین قصور در تولید این نوع دستکش می تواند صدمات جبران ناپذیری را به بار آورد، دستکش های ایمنی از جمله دستکش هایی است که نیاز به آزمایش و بررسی آن هر ۳ ماه یکبار است، به عنوان مثال اپراتورهای نیروگاه های برق که مستقیم با جریان برق سرو کار دارند، دستکش های ایمنی آن ها که بر حسب ولتاژ برقی تولید می شود باید، هر سه ماه یکبار ولتاژ سنجی شود.

فروش فوق العاده دستکش کار عایق باکیفیتی بی نظیر در تهران

فروش فوق العاده دستکش کار عایق باکیفیتی بی نظیر در تهران فروش فوق العاده دستکش کار عایق با کیفیتی بی نظیر در تهران انجام می گیرد، امروزه پیشرفت عرصه صنایع که در بسیاری از آنها از دستگاه های ویژه استفاده می شود، باعث شده، نیاز به ملزومات ایمنی آن چون دستکش صنعتی با کیفیت، تولید کنندگان را به تولید با کیفیت تر و انبوه تر این محصولات وا دارد، از این رو این مرکز یکی از پخش کنندگان و عرضه مستقیم دستکش ایمنی می باشد، که همواره در تلاش است با عرضه انواع آن، با بهترین مواد اولیه تولید شده، از معتبر ترین برندها و صد البته، قیمت دستکش صنعتی دو رنگ نیز به صورت مقرون به صرفه باشد تا همواره رضایت مشتری را جلب نماید.

بازارِ خرید دستکش کار عایق قرمز، با توجه به مصرف بالای آن در انواع صنایع مختلف، از رونق و فروش خوبی برخوردار است. اما باید درنظر داشت این مجموعه هیچوقت کیفیت محصولات خود را از هر نظر با مقوله ای دیگر برابر نمی داند و این یک دلگرمی و اعتماد و اطمینان برای خریدار خواهد بود. این مرکز با فروش دستکش ایمنی کار، در سراسر کشور به صورت مستقیم با حذف دلالان بازار و واسطه ها سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریداران محترم دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید