مجموعه ما از بزرگترین و معتبرترین مراکز تولید عمده دستکش ایمنی کف دوبل در سطح کشور می‌باشد. ما توانسته‌ایم با تولید و فروش دستکش ایمنی به‌صورت مستقیم نقش هر گونه واسطه و دلال را در خرید و فروش این محصول حذف کرده و در نهایت دستکش ایمنی را با قیمتی ارزان و به‌صرفه در اختیار خریداران محترم قرار دهیم. در صورتی‌ که تمایل به خرید عمده دستکش ایمنی با قیمتی ارزان‌تر از سایر بازار های مشابه را دارید می‌توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

تولید عمده دستکش ایمنی کف دوبل

فاکتورهای ضروری در انتخاب دستکش ایمنی مرغوب

فاکتورهای ضروری در انتخاب دستکش ایمنی مرغوب فاکتورهای ضروری در انتخاب دستکش ایمنی مرغوب به‌شرح زیر می‌باشد مواد دستکش از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید در هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید. به‌ طور کلی دستکش‌های ایمنی با توجه به کاربرد خود از متریال‌های مختلفی ازجمله لاتکس، پلی‌اتیلن، لاستیک طبیعی و لاستیک مصنوعی و همچنین الیاف طبیعی و کتان تولید می‌شود.

بنابراین با توجه به نوع کاربری شما می‌توانید از دستکش‌های پلاستیکی و یا پارچه‌ای استفاده کنید که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. توجه کنید که از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در تولید دستکش به‌ کار رفته باشد، چرا که مرغوبیت مواد اولیه نقش مهمی در استقامت کیفیت و عمر مفید دستکش دارد. از دیگر نکات مهم در خرید دستکش‌های ایمنی توجه به طول دستکش و قطر دستکش می‌باشد.

هرچه قطر و ضخامت دستکش بیشتر باشد کیفیت و مستحکم بودن آن بیشتر است. شما می‌توانید از دستکش‌های ضخیم و محکم جهت استفاده در کارگاه‌ها استفاده کنید. چرا که این دستکش‌ها در برابر سوراخ و همچنین حرارت و آب و مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند و دچار پارگی نمی‌شوند. همچنین با استفاده از لایه کتانی که در لایه داخلی این دستکش‌ها به‌کاررفته است شما هیچ‌گونه حساسیتی پوستی برای شما به وجود نمی‌آورد.

همچنین طول ساق دستکش نیز از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید زیرا ممکن است در هنگام کار با مواد شیمیایی لازم باشد که دست خود را در آن فرو ببرید.

صادرات بدون واسطه دستکش ایمنی کف دوبل

صادرات بدون واسطه دستکش ایمنی کف دوبل در مجموعه ما صادرات بدون واسطه دستکش ایمنی کف دون با قیمت ارزان و رقابتی صورت می‌گیرد. ما به‌ صورت مستقیم و بدون هرگونه واسطه به تولید و فروش دستکش ایمنی صنعتی در کشور می‌پردازیم. علاوه‌ بر فروش این محصول در بازارهای داخلی توانسته‌ایم به صادرات آن در خارج از کشور نیز بپردازیم. بسیاری از کشور های حوزه خلیج‌فارس و خاورمیانه از مشتریان دائمی مجموعه ما می‌باشند.

کیفیت بسیار بالای دستکش ایمنی ضد ضربه به‌ همراه قیمت مناسب آن باعث شده‌است از سطح تقاضا و فروش بسیار بالایی در سراسر کشور برخوردار باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید