یکی از ملزومات کار در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی رعایت موارد ایمنی و استفاده از لوازم ایمنی است زیرا حفظ سلامت و تندرستی کارکنان و کارگران اولویت اول می باشد. ما در این شرکت اقدام به تولید انبوه دستکش صنعتی دو رنگ استادکار و دیگر انواع دستکش کار کرده ایم که کیفیتی عالی و درجه یک دارند و آن ها را با قیمت ارزان و مناسب به هوطنان عزیز ارائه می کنیم. ما در تولید دستکش ایمنی با کمک کادری مجرب و حرفه ای از بهترین متریال بهره می بریم زیرا سلامت شما عزیزان برای ما بسیار مهم و با ارزش می باشد.

تولید انبوه دستکش صنعتی دو رنگ استادکار درجه یک

توضیحاتی درباره ویژگی های بارز دستکش درجه یک

توضیحاتی درباره ویژگی های بارز دستکش درجه یک براساس قوانین حاکم بر کار های صنعتی و نیمه صنعتی استفاده از لوازم ایمنی بخصوص دستکش کار یک امر ضروری بوده و تمامی کارفرمایان مستلزم خرید دستکش ایمن کار می باشند که کیفیتی مناسب و مطلوب داشته باشند. بر طبق آمار اعلام شده توسط وزارت بهداشت بیشترین میزان صدمه و آسیب کارگران در حین فعالیت مربوط به دست می باشد زیرا در حین انجام کار از دستکش مناسب و درجه یک استفاده نکرده اند بنابراین خرید دستکش متناسب با نوع کار لازم و ضروری می باشد.

البته باید خاطر نشان کنم که در خرید دستکش کار به ویژگی ها و قابلیت های آن توجه داشته باشید زیرا هر دستکش برای فعالیت خاصی طراحی و تولید می شود. یکی از ویژگی های بارز دستکش ایمنی درجه یک این است که برای فرد استفاده کننده ایجاد آلرژی نکند و ضد حساسیت باشد تا دست کارگر احساس راحتی کند و بدین ترتیب بازدهی و راندمان آن برای انجام کار بالاتر می رود. یکی دیگر از ویژگی های دستکش کار مرغوب ضخامت محصول است زیرا دستکش های ضخیم و کلفت با دوام تر بوده و طول عمر بیشتری دارند.

یکی دیگر از ویژگی های بارز دستکش های ایمنی درجه یک این است که جنس عالی و با کیفیتی دارند یعنی در ساخت آن ها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است و همین سبب دوام و ماندگاری بالای آن می شود و بر ارزش آن می افزاید. یکی دیگر از ویژگی های دستکش های درجه یک این است که در محیط های مرطوب، گرما و محیط های روغنی از خود مقاومت نشان می دهند و آسیب نمی بینند. بنابراین دستکش های ایمنی هم باید سلامت فرد را تضمین کنند و هم این که خللی در سرعت عمل فرد ایجاد نکنند.

بررسی چگونگی قیمت گذاری دستکش باکیفیت

بررسی چگونگی قیمت گذاری دستکش باکیفیت دستکش کار یکی از لوازم ایمنی است که استفاده از آن سلامت شما را در حین فعالیت های صنعتی حفظ می کند به همین خاطر در تمامی کارگاه ها و کارخانه ها و صنایع دیگر دستکش های ایمنی مخصوصی استفاده می شود که در جنس های پلاستیکی، چرمی، لاتکس، PVC و… می باشند. برای خرید دستکش های ایمنی قیمت ارائه شده محصول یک فاکتور مهم و ضروری است و در قیمت گذاری این محصول عوامل متعددی نقش دارند که مختصر آن را برایتان شرح می دهیم.

یکی از عوامل موثر در قیمت دستکش های ایمنی جنس و متریال آن است زیرا دستکش های ایمنی مقاوم ارزش و قیمت بالاتری دارند. یکی دیگر از موارد مهم در تعیین قیمت دستکش های کار سایز و اندازه دستکش است که ما در این فروشگاه دستکش کوچک، متوسط و بزرگ را با قیمتی ارزان و مطلوب به شما عرضه می کنیم. یکی دیگر از عوامل قیمت گذاری دستکش کار نوع کاربرد آن می باشد زیرا هر کدام از دستکش ها برای فعالیت خاصی ساخته می شوند که شامل: جوشکاری، برش کاری، ساختمان سازی، نجاری، بیمارستانی، باغبانی و کشاورزی و… می باشند. همچنین نوع برند و لوگو دستکش خریداری شده نیز بر قیمت آن موثر است زیرا شرکت های مختلف محصولات خود را با قیمت های متفاوتی به بازار ارائه می کنند.

میزان سرمایه لازم برای صادرات دستکش

میزان سرمایه لازم برای صادرات دستکش فرقی نمی کند که شما در کجای دنیا زندگی می کنید بالاخره برای انجام فعالیت های مختلف روزمره و یا کار با دستگاه های صنعتی به دستکش های ایمنی نیاز پیدا می کنید. بنابراین شرکت ها و کارخانه های متعددی در زمینه تولید و فرآوری دستکش های ایمنی فعالیت می کنند و محصولات خود را به کشور های مختلف صادر می نمایند و در این راستا سود آوری زیادی برای خود به دست می آورند. صادرات محصولات صنعتی مثل دستکش یکی از مواردی است که ارز آوری خوبی برای کشور دارد و جوانان زیادی را صاحب شغل می کند بنابراین لازم است که در این زمینه سرمایه گذاری کنیم.

برای صادرات دستکش های ایمنی اول باید یک کارگاه مجهز با دستگاه های مخصوص داشته باشید که محصولی درجه یک و به روز را تولید نمایید. دوم این که مواد اولیه به کار رفته مرغوب و با کیفیت باشند تا در نهایت محصولی که صادر می کنید مورد رضایت خریداران عزیز باشد. سومین نکته در سرمایه گذاری برای تولید و صادرات دستکش های ایمنی در نظر گرفتن هزینه های گرفتن مجوز های صادرات و هزینه های گمرک می باشد که با توجه به موارد ذکر شده باید بسنجید که بودجه شما برای انجام این فعالیت کافی می باشد یا نه که امیدوارم در این زمینه موفق و پیروز باشید.

پخش بدون واسطه دستکش صنعتی دو رنگ استادکار باکیفیت

پخش بدون واسطه دستکش صنعتی دو رنگ استادکار باکیفیت امروزه دستکش های ایمنی در مراکز تولیدی در جنس، سایز و مدل های متنوعی ساخته می شوند و به خوبی می توانند نیاز های شما را تامین کنند. ما در این مجموعه تولید مدل های متنوعی از دستکش های ایمنی را از طریق فروشگاه اینترنتی به مشتریان خود ارائه می کنیم که به دلیل قیمت مناسب و ماندگاری بالا مورد پسند مصرف کنندگان عزیز بوده است. پخش بی واسطه دستکش صنعتی دو رنگ استادکار سبب شده است با حذف دلالان هزینه های پرداختی توسط مشتریان گرامی کمتر باشد تا همه بتوانند از این محصول بهره ببرند و سلامت شان حفظ شود.

ما نسبت به مشتریان خود متعهد هستیم و به همین خاطر از مواد اولیه درجه یک استفاده می کنیم و قیمت تمام شده محصول به صرفه و ارزان می باشد. ما دستکش ایمنی صادراتی را به تمامی کارخانه های مواد غذایی، رستوران ها، کارگاه های صنعتی، بیمارستان ها و مراکز درمانی و آرمایشگاه ها با بهترین بسته بندی ارسال می کنیم تا قدمی هر چند کوچک در راستای حفظ و ارتقا سلامت جامعه برداشته باشیم و امیدواریم رضایت و خرسندی شما را به همراه داشته باشد. از حسن انتخاب شما بسیار سپاسگزاریم

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید