دستکش های ایمنی و ضد برش به طور کلی برای محافظت در برابر کثیفی، ساییدگی و بریدگی استفاده می شوند امروز عده زیادی از خریداران ترجیح می‌دهند دست به تهیه دستکش های تولیدی کشور بزنند و کالای تولیدی کشور را به نمونه‌های مشابه خارجی ترجیح می دهند.

قطعاً مهمترین علت این موضوع کیفیت و مرغوبیت بالای محصولات تولیدی کشور است یکی از برترین تولید کنندگان دستکش در داخل کشور، توليدي دستكش گيلان می‌باشد که روز به روز با عرضه با کیفیت ترین محصولات جلب رضایت مشتریان بیشتری را به دنبال دارد.

تولیدی دستكش گيلان با کیفیت

بررسی دستکش ضد برش زنجیری بر اساس جنس

بررسی دستکش ضد برش زنجیری بر اساس جنس مراکز عرضه انواع دستکش کار تولید دستکش ضد برش را به علت محبوبیت و تقاضای بسیار زیاد به صورت گسترده تولید می کنند، دستکش ضد برش زنجیری کاربرد فراوان دارد، این دستکش ها برای کار با ورق یا لوله شیشه ای با لبه های تیز، شیشه های شکسته، سرامیک، ورق های فلزی، قطعات ماشین کاری شده با لبه های تیز، یا استفاده از چاقو، تیغ، اره دستی و غیره مناسب هستند.

دستکش های مقاوم در برابر برش برای استفاده با اجسام تیز در نظر گرفته شده اند؛ لازم است دستکشی که انتخاب می کنید برای محافظت از شما در برابر خطرات پیش بینی شده کافی باشد.

مقاومت دستکش در برابر برش تابع ترکیب مواد و ضخامت دستکش است، در ادامه بر اساس جنس دستکش میزان مقاومت آن را بررسی می کنیم؛ پنبه و چرم: حداقل حفاظت را فراهم می کند پنبه (سطح برش 1) به طور کلی بهتر از چرم است.

الیاف پلی اتیلن: الیاف پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا که مقاومت برش بالایی را حتی در صورت خیس بودن ارائه می دهد.

در هر واحد وزن ده برابر قوی تر از فولاد است، (سطح مقاومت برش 3 تا 5)؛ ترکیبات الیاف فلزی: دستکش بادوام و مقاوم در برابر برش از ترکیب بافته شده از الیاف، کولار و فولاد زنگ نزن دارای سطح مقاومت 4 تا 5؛ مش فلزی: مش فولادی ضد زنگ در هم قفل شده به دلیل استحکام فوق العاده ای که دارد از برش و سوراخ شدن محافظت می کند دارای سطح مقاومت برش 5؛ بنابراین شما می توانید متناسب با نیاز خود و سطح مقاومت مورد نظر دستکش مناسب را تهیه و خریداری کنید.

فروش بی واسطه دستكش گيلان

فروش بی واسطه دستكش گيلان دستکش گیلان طیف گسترده ای از دستکش را با کاربرد های متنوع از دستکش ضد برش قصابی تا دستکش ضد برش زنجیری را عرضه می کند، با وجود امکان خرید حضوری و از طریق مراکز خرید این عرضه کنندگان محصولات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم نیز در وب سایت خود عرضه می کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید