توزیع مستقیم دستکش ضد برش نانو در معتبرترین فروشگاه را می توان از طریق فروشگاه آنلاین انجام داد. توزیع کننده ابتدا بهترین نوع ای دستکش ها را در حجم بالا تهیه کرده و سپس از طریق فضای مجازی اقدام به توزیع مستقیم و بدون واسطه این محصول در سطح کشور با قیمت مناسب می کند، توزیع کننده توانسته است در توزیع خود موفق باشد و این محصول را در اسرع وقت در اختیار مشتریان قرار بدهد و رضایت مشتریان را جلب کیفیت محصول خود کند.

توزیع مستقیم دستکش ضد برش نانو در معتبرترین فروشگاه

با مدل های مختلف دستکش ضد برش آشنا شوید

با مدل های مختلف دستکش ضد برش آشنا شوید دستکش ضد برش یکی از مهم ترین تجهیزات برای افرادی می باشد که در محیط های پر خطر کار می کنند و دستان آن ها در خطر آسیب و بریدگی می باشد، این دستکش ها بسیار مقاوم و با استحکام هستند و از رسیدن هر گونه آسیب به دست ها ‌مقاومت می کنند.

دستکش ضد برش تولید شده از انواع مدل های مختلف و برند های متفاوت است، این محصول به صورت ساق بلند، ساق کوتاه و ساق متوسط است و در انواع رنگ بندی های مختلف در بازار موجود می باشد و در قیمت های متفاوت به فروش می رسد، این محصول بسیار پر استقبال است و بازار گرم و پر فروشی به همراه دارد.

دستکش ضد برش چرمی: این محصول تولید شده از چرم طبیعی و مصنوعی می باشد ، دارای دوام زیادی است و می توان از این محصول در دراز مدت استفاده کرد، به صورت ضخیم می باشد و مانع از بریدگی دست می شود، این محصول وزن سبکی دارد و فرد می تواند با آن کارهای روزمره خود را به خوبی انجام دهد، از قیمت بالایی برخوردار است و بدون حساسیت برای پوست می باشد، دارای عایق حرارتی است و مناسب برای، صنایع شیشه بری، خودرو سازی و جوشکاری می باشد.

دستکش های فلزی زنجیری : این نوع دستکش جنس آن به صورت حلقه های کوچکی می باشد که از جنس استیل ضد خش است، این محصول بسیار مقاوم و با کیفیت است و از استحکام بالایی بر خوردار می باشد و با استفاده مکرر کیفیت خود را از دست نمی دهد. این نوع دستکش مناسب برای صنایع قصابی و تراشکاری و … است.

دستکش ضد برش سیگما: دستکش ضد برش سیگما تولید شده از بهترین مواد اولیه مانند پلی استر می باشد، این محصول ضد لغزش است و دارای وزن سبکی است، دارای ضمانت نامه می باشد و به صورت استاندارد به تولید می رسد، از مقاومت بالایی بز خوردار است و از دست ها محافظت ویژه ای می کند.

دستکش قصابی سیمی: دستکش سیمی از مقاومت بالایی بر خوردار است و تولید شده از بهترین مواد اولیه لاتکس، پلی استر و … می باشد این محصول به صورت ساق کوتاه است و در قسمت مچ آن دارای بستی کمربند مانند است که می توان سایز ان را بزرگ یا کوچک کرد، تولید کشور چین می باشد و برای قصابی و کشتارگاه ها مناسب است.

سه مورد از مشخصه های دستکش ضد برش درجه یک

سه مورد از مشخصه های دستکش ضد برش درجه یک دستکش ضد برش دارای انواع مختلفی می باشد و جنس آن از پنبه، الیاف آرمیدا، چرم ، نیتریل، پی وی سی، نخ و … می باشد، دستکش ضد برش مناسب برای شغل های پر خطر است و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و از کیفیت بالایی بر خوردار می باشند و به صورت استاندارد به تولید می رسند.

دستکش ضد برش درجه یک دارای مشخصه های زیادی است که از این مشخصه ها می توان به چند مورد آن اشاره کرد:

مقدمات لازم جهت صادرات دستکش ضد برش

مقدمات لازم جهت صادرات دستکش ضد برش دستکش ضد برش و کفش ایمنی تایگر بهشتیان به دلیل کیفیت و کارایی زیادی که دارد بسیار پر استقبال است و طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور به خود جلب کرده است، به همین دلیل تولید آن رواج یافته و سالیانه حجم زیادی از این محصول به کشورهای خارجی و همجوار صادر می شود و از راه صادرات آن سود زیادی به دست می آید.

برای صادرات دستکش ضد برش مقدمات زیادی لازم است که می توان آن ها را بیان کرد:

صادرات کالای دستکش ضد برش به دیگر بازارها در اسرع وقت انجام می شود، در این روش ابتدا در کارخانه ها این محصول را با کیفیت بالا به صورت استاندارد تولید می کنند، سپس انواع دستکش ها را بسته بندی کرده و این بسته بندی بر حسب اصول می باشد. سپس کلیه اجناس به گمرک ها انتقال داده می شوند و برای کشور مقصد بارگیری می‌گردند. کارگرانی که در این محیط ها کار می کنند اقدام به بارگیری محصولات کرده و تمامی دستمزد و هزینه خود را از تاجران دریافت می‌کنند. صادرات این محصولات به شیوه های هوایی، دریایی و زمینی انجام می شود که نحوه ارسال بستگی به شرایط کشور گیرنده دارد.

کشور صادر کننده باید در تلاش باشد که برای جذب مشتری بهترین نوع دستکش ها را برای صادرات با قیمت مناسب انتخاب کند، زیرا کشورهای متقاضی خواهان محصولات با کیفیت هستند و اگر محصول از کیفیت پایینی برخوردار باشد کشور گیرنده از خرید خود صرفه نظر می کند و محصول را برگشت می زند، که برگشت این محصول خسارت های زیادی برای کشور صادر کننده در پی دارد.

سفارش خرید دستکش ضد برش نانو با بهترین کیفیت

سفارش خرید دستکش ضد برش نانو با بهترین کیفیت خریداران می توانند برای راحتی خود با یک کلیک ساده به فروشگاه آنلاین ورود پیدا کنند و سفارش خرید دستکش ضد برش نانو و  انواع لباس کار کارگاهی با بهترین کیفیت را به صورت عمده و جزیی ثبت نمایند، سپس از فروشنده برای سفارشات عمده این محصول تخفیف ویژه بگیرند و محصول را به نرخ تولیدی به صورت مستقیم و بدون واسطه در تایم کوتاهی تحویل بگیرند و از خرید خود رضایتمند باشند، خرید در فروشگاه آنلاین از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و اجناس آن از کیفیت بالایی بر خوردار می باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید