دستکش کار ضد برش یکی از لوازم ضروری و مهم برای انجام کارهای مختلف می باشد این کارها شامل برشکاری و جوشکاری و کارهای ساختمانی و همچنین کار با مواد شیمیایی می باشد این دستکش دست شما را از هر گونه آسیب نگهداری کرده و انواع مختلفی دارد. دستکش ضد برش سیمی یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین نوع دستکش در بازار بوده که در صنف های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع و خرید انواع دستکش ضد برش سیمی می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و پس از مشاوره رایگان خرید خود را به بهترین نحو انجام دهید.

توزیع مستقیم دستکش ضد برش سیمی در فروشگاه های معتبر

آشنایی با مشخصات فیزیکی و فنی انواع دستکش ضد برش

آشنایی با مشخصات فیزیکی و فنی انواع دستکش ضد برش به شما پیشنهاد می شود هنگام خرید دستکش ضد برش به این نکات توجه کنید این دستکش کاملا ضخیم و دقیقاً اندازه دست شما باشد اگر این دستکش بزرگتر و کوچک تر از اندازه دست شما باشد قطعاً مشکلاتی به بار خواهد آمد. یکی دیگر از مشخصات فیزیکی و فنی دستکش برش این است که در مقابل انواع ضربه مقاومت بالایی داشته و یک عایق برق باشد. بهتر است این دستکش از جنس نانو بوده و تهویه هوا داشته باشد تا دست عرق نکند.

همانطور که می دانید بسیاری از افراد از حساسیت پوستی رنج می برند به همین دلیل بهتر است این دستکش طوری طراحی شده باشد که مناسب انواع پوست بوده و به هیچ عنوان دچار حساسیت و خارش و قرمزی پوست نشود نکته بعدی این است که این دستکش سبک بوده و به راحتی قابل پوشیدن و درآوردن باشد. دستکش ضد برش باید ضخامت بالایی داشته و از فرو رفتن اجسام تیز به داخل دستکش و آسیب رسیدن به دست به شدت جلوگیری کند.

دستکش ضد برش نیم مواد کیفیت بالایی داشته و برای برش سنگ و برش آهن آلات گزینه مناسبی می باشد این دستکش باید انعطاف بالایی داشته به طوری که انگشتان دست به راحتی خم شوند در این صورت هیچ گونه مانعی برای انجام کار وجود ندارد. دستکش ضد برش در رنگ های قهوه ای و بنفش و سبز و سفید و سیاه تولید شده که هرکدام مخصوص برای یک کار می باشد.

دستکش کار با دستکش معمولی تفاوت زیادی دارد این دستکش ها لایه بیرونی و درونی شبیه به هم ندارند قسمت بیرونی دستکش کار از جنس پلاستیک و لاتکس و یا پلی استر می باشد که به هیچ وجه خاصیت لغزندگی ندارد. بسیاری از این دستکش ها بر روی لایه بیرونی شیارهای کوچکی دارند که باعث می شود اجسام از دست نیفتد. دستکش ها در شکل ظاهری و مواد تشکیل دهنده شبیه به هم بوده و فقط در سایز و اندازه متفاوت می باشند.

در صورت امکان سعی کنید از دستکش ضد برشی استفاده کنید که وزن بسیار سبکی داشته باشد در غیر اینصورت امکان دارد انگشتان و مچ دست خیلی زود خسته شده و قادر به انجام کار نباشید. از این دستکش برای جابجایی مصالح ساختمانی و شیمیایی و تعمیرات برق و گاز استفاده فراوانی می کنند.

انواع دستکش ضد برش با بافتی ضخیم و مقاوم

انواع دستکش ضد برش با بافتی ضخیم و مقاوم دستکش ضد برش انواع مختلفی دارد که شامل ساق کوتاه و ساق بلند و انگشتی میباشد این دستکش ها در بافت های ضخیم و نازک تولید شده و مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع ضربه و مواد شیمیایی دارد. این دستکش به دو صورت تو دوزی و رو دوزی تولید شده و در بازار به فروش می رسد و مشتریان می توانند طبق سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید کنند.

این دستکش ها ضخامت مختلفی دارند بنابراین بهتر است قبل از خرید این موضوع را مشخص کنید که برای چه حرفه ای اقدام به خرید کرده اید این دستکش نباید به هیچ عنوان تا شود و بهتر است بعد از هر بار شستشو آن را به گونه ای قرار داده تا هیچگونه رطوبت و نرمی در داخل دستکش باقی نماند. دستکش ضد برش با بافت ضخیم در شیشه بری کاربرد بسیار زیادی دارد.

اگر مشغول به برشکاری انواع آهن آلات و چوب را دارید بهترین گزینه برای شما دستکش ضد برش فولادی می باشد زیرا به هیچ عنوان دچار پارگی نشده و انگشتان شما را از انواع آسیب محافظت می کند. دستکش ضد برش به دلیل نوع مواد تشکیل دهنده و بافت ضخیم کاملا ضد آب بوده و این یکی از بهترین و مهمترین مزیت های این دستکش می باشد.

قیمت دستکش ضد برش بستگی به نوع و مواد تشکیل دهنده آن دارد.

دلایل کیفیت بالای دستکش های ضد برش در بازار داخلی

دلایل کیفیت بالای دستکش های ضد برش در بازار داخلی دستکش ضد برش در بازار داخلی ایران به دلیل وجود مواد اولیه مرغوب و با کیفیت طرفداران زیادی دارد به طوری که علاوه بر ایران کشورهای همسایه خواستار دستگاه ضد برش ایرانی هستند این دستکش برای کارگرانی که با برشکاری و جوشکاری سر و کار دارند مناسب بوده و ایمنی دستان آنها را تضمین می کند. مواد تشکیل دهنده دستکش ضد برش ایرانی دارای مهر استاندارد و تاییدیه جهانی می باشد.

دستکش کار ایرانی علاوه بر کیفیت بسیار بالا قیمت مناسبی دارند زیرا در داخل کشور تولید شده و هیچ گونه هزینه ای برای ترخیص کالا نداشته و با تغییر قیمت ارز و نوسان آن تغییری در قیمت دستکش ضد برش ایرانی ایجاد نمی شود. جالب است بدانید صادرات دستکش ضد برش و انواع دستکش کار جزء پرسود ترین و ارز آور ترین شغل ها در کشور ایران به شمار می آید.

دستکش های ایرانی در اندازه های استاندارد تولید می شود و مشتریان عزیز می توانند طبق جدول سایز بندی این محصول را خریداری کرده و سلامتی دستان خود را تضمین کند.

فروش ویژه دستکش ضد برش سیمی با نازل ترین قیمت

فروش ویژه دستکش ضد برش سیمی با نازل ترین قیمت همانطور که می دانید ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع دستکش کار از جمله دستکش ضد برش سیمی و نفیس می باشد این دستکش ها توسط دستگاه های مدرن و امروزی و همچنین نظارت مهندسین و مواد اولیه با کیفیت تولید شده و به صورت تک و عمده در بازار به فروش می‌رسد. به دلیل کیفیت بالا این محصول سالانه تعداد زیادی دستکش ضد برش سیمی به کشورهای آلمان و اتریش و انگلیس و لهستان صادر می شود.

افرادی که قصد خرید عمده دستکش کار برای صادرات را دارند می توانند با مراجعه به کارخانه‌ ها و یا مراکز فروش معتبر که این محصول را بدون واسطه از کارخانه خریداری می‌کنند تهیه کرده و سود خوبی را از آن خود کنند. ‌بسیاری از افراد که نمی توانند به صورت حضوری انواع دستکش کار را خریداری کنند می توانند به سایت های آنلاین مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم خرید خود را انجام دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید