دستکش کار ضد کاتر

دستکش های ضد برش در کنار دیگر تجهیزات و ابزار ایمنی مورد نیاز صنعتگران در واقع به یک ضرورت تبدیل شده . ارائه کننده مجموعه بی نظیر از بهترین برندهای خارجی و ایرانی با افتخار بسیار توانسته است در طول دوران فعالیت کارنامه درخشانی در این زمینه برجای بگذارد. عرضه انواع دستکش ضد برش با ویژگی و مزیت های بارزی که در خود دارند مانع آسیب رساندن با اجسام نوک تیز و برنده یا دستگاه های برش درحین کار می شود. در واقعیت ارائه محصولات ایمنی با کیفیت است که گروه تولیدی بازرگانی و فروشگاه آنلاین و معتبر این گروه را به یک رقیب بی همتا در مقایسه با سایر رقبا تبدیل کرده است. شما می توانید برای تهیه و خرید بهترین دستکش های موجود از فروشگاه اینترنتی مورد نظر ضمن بررسی ویژگی های هر یک از دستکش ها همچنین به دلیل تنوع بسیار این محصولات و تنوع برندها و کیفیت های این محصول هر یک از آنها را با دیگر دستکش های موجود در بازار مقایسه کنید.و محصول مورد نظر خود را با اطمینان کامل بخرید.

[highlight-dash align=” center”]گروه تولیدی دستکش کار ما تلاش می کند تا روز به روز با توجه به نیاز صنایع مختلف به کیفیت دستکش های تولیدی کیفیت خود را افزایش دهد تا نیاز مخاطبان خود را تامین کنند.برای خرید دستکش کار به صورت تکی و عمده به ما اعتماد کنید[/highlight-dash]بهترین تولید کننده دستکش کار ضد کاتر در تهران

لیست آخرین قیمت دستکش کار ضد کاتر

لیست آخرین قیمت دستکش کار ضد کاتر لیست قیمت دستکش ایمنی هر روز به روز رسانی می شود , شما می توانید قیمت انواع مختلف دستکش های ایمنی مورد نظر خود را از لیست مشاهده و با قیمت های دیگر دستکش های ایمنی مقایسه کنید. نرخ های درج شده در لیست شروع قیمت فروشندگان برای دستکش ایمنی در بازار می باشد.

روش های تشخیص دستکش کار درجه یک

روش های تشخیص دستکش کار درجه یک برای کار کردن در محیط های صنعتی و تولیدی دست ها در معرض بیشترین خطر می باشند. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی وارده حتما باید از دستکش مناسب استفاده کنید. دستکش های کار به دلیل موارد کاربرد گسترده، از مواد گوناگونی ساخته شده اند به طور عمده دستکش کار را از مواد زیر تهیه می کنند.

1.دستکش ها می توانند ساق بلند یا کوتاه باشند با توجه به کاربرد آن ها.

2.دستکش ایمنی نباید مانع کار کردن فرد باشد.

3.دستکش باید عایقی در جهت جریان برق باشد.

4.دستکش ایمنی نباید باعث ایجاد حساسیت شود.

5.دستکش باید در برابر ضربات مقاوم باشد.

6.دستکش باید در برابر مواد شیمیایی مداوم باشد.

7.دستکش نباید باعث عرق کردن دست و پا شود.

8.دستکش نباید باعث صدمه دیدن دست ها شود.

9.دستکش ایمنی باید در برابر دما (جوشکاری)مقاوم باشد.

3 نکته مهم جهت خرید دستکش کار

3 نکته مهم جهت خرید دستکش کار توجه کردن به کوچکترین نکته ها و ویژگی های موجود در دستکش ها در هنگام خرید دستکش ایمنی میتواند امکان این را فراهم کند تا دستکش مورد نیاز فعالیت مخصوص خودمان را انتخاب کنیم در این مقاله میتوانید این نکات مهم را مطالعه کنید:

به سایز دستکش ها دقت داشته باشید و دستکش مناسب با سایز دست خودتان را انتخاب کنید. تفاوت در سایز دست ها در افراد مختلف امری طبیعی است و اگر دستکشی که خریداری کرده اید با سایز دست شما تفاوت های زیادی داشته باشد؛ یا به عبارتی دیگر خیلی کوچکتر و یا بزرگتر باشد در هنگام کار باعث ایجاد ناراحتی و آسیب شمامیشود.

دستکش های ایمنی را متناسب با فعالیتی که انجام میدهید انتخاب کنید اگر احیانا با مواد روغنی و نفتی و شیمیایی و ابزار آلات تیز و برنده کار می کنید دستکش های متناسب با هر کدام از این فعالیتها را انتخاب نمایید.

برای حمل الوار و مصالح ها باید از دستکش ایمنی ای استفاده شود که ضد برش ومقاوم دربرابر سوراخ شدن و پارگی باشد.

توجه داشته باشید که همیشه قبل از مصرف و پوشیدن دستکش هااز سالم بودن آن ها مطمئن شوید و از پوشیدن دستکش هایی که دچار پارگی هستند یا حتتی کوچک شده اند یا به هر نحوی آسیب دیده اند خودداری کنید.

دستکش های ایمنی خود را هرگزبر زمین رها نکنید و همچنین از تا کردن دستکش ها نیز بپرهیزید.

دستکش های گروه نیتریل سانکس بسیار مناسب برای کار با مواد شیمیایی و نفتی و روغنی می باشد.

دستکش های گروه لاتکس سانکس برای بسیاری از صنایع و فعالیت ها مناسب و قابل استفاده هستند و همچنین به دلیل تهیه شدن از مواد طبیعی باعث بروز حساسیت یا واکنش های آلرژیکی نخواهند شد.

دستکش های گروه های پی وی و پی وی سی دارای ویژگیهای منحصر به فردخود هستند و برای مشاغل گوناگون نیز کاربرد دارند.

گروه بازرگانی ما در این راستا تلاش کرده است تا مجموعه ای کامل از دستکش های مختلف با کاربردهای مشخص و مناسب را برای رفاه حال مصرف کنندگان محترم ما فراهم نماید تا موجب رضایت و اعتماد کامل مصرف کنندگان شود.

فروش کلی دستکش کار ضد کاتر با بهترین کیفیت

فروش کلی دستکش کار ضد کاتر با بهترین کیفیت دستکش ضد کاتر به دلیل ویژگی های بارز خود که دارد به خصوص در برند معتبر ما توانسته است در مدت زمان کوتاهی نظر بسیاری از صنعتگران را در زمینه دستکش به خود جلب کند . از مهمترین مزیت های خرید دستکش ضد برش یا کاتر که توسط مهمترین سطح جهانی عرضه شده است را می توان در موارد زیر اشاره کرد

_مقاومت در برابر مواد شیمیایی و مخرب پوست

_دستکش ضد برش واقعی با الیاف HPPE

_پوشش دادن تمام ناحیه دست

_مقاوم در برابر انواع ساییدگی

_ضد لغزش بودن انواع دستکش ضد برش

_قیمت بسیار مناسب

امکانات و دانش فنی تولید دستکش نشان داده است ایران جزو کشور های برتر منطقه در تولید دستکش های صنعتی محسوب شده است. با توجه به وجود مواد اولیه در تولید انواع دستکش و با کیفیت در ایران شما می توانید دستکش های با کیفیت و مقاوم را با قیمت مناسب تولید کنید و با صادراتی کردن ان ها به کشور های هدف و به قیمت ارزی آن ها را به فروش برسانید.

قبل از صادراتی کردن محصولاتی مانند دستکش صنعتی به کشور های دیگر باید ویژگی ها وقوانین و استاندارد های بین المللی کشورمربوطه را بشناسید. اگر این قوانین را رعایت نکنید امکان دارد کالای صادراتی شما مرجوع شود. برای دریافت مجوز برای صادرات باید مدارکی مانند اخذ کارت بازرگانی معتبر اخذ مجوز صدور_گواهی استاندارد_ گواهی مرسوم و… با توجه به کالای صادراتی ضروری می باشد.

دستکش کار، بازار گسترده ای در داخل ایران و بازار های منطقه‌ای مانند کشورهای عراق و ترکیه و افغانستان و سوریه حوزه خلیج فارس و غیره را دارا می باشد. برای اینکه شاهد رونق صادرات در این حوزه به کشور مختلف باشیم باید حمایت کافی از تولید کنندگان این صنف را، از طرف دولت خواستار باشیم تا تولیدکنندگان انواع دستکش کارگری بتوانند بدون واسطه و با قیمت مناسب، نسبت به خرید مواد اولیه از صنایع پتروشیمی اقدام کنند و در نتیجه شاهد افزایش صادرات دستکش کار به کشورهای حاشیه و همسایگان از جمله عراق و افغانستان و ترکیه باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید