در سال‌های اخیر کنترل سلامتی افراد حین انجام کار به یکی از جدی‌ترین مسائل در صنعت کار تبدیل شده و نیروهای زیادی در سدد تولی محصولاتی هستند که به این مسئله کمک کند؛ تولید دستکش پلاستیکی نسوز نیز برای کارهایی که با حرارت بالا درتماس‌اند یکی از نیاز‌های اصلی برای این حرفه است.

بزرگترین کارخانه تولید دستکش پلاستیکی نسوز درجه یک در تهران بخش عمده‌ای از این نیاز را با استفادهه از بهترین مواد اولیه و درجه یک، برطرف می‌کند.

بزرگترین کارخانه تولید دستکش پلاستیکی نسوز درجه یک در تهران

شناخت عوامل موثر بر کیفیت دستکش

شناخت عوامل موثر بر کیفیت دستکش علاوه بر اینکه دستکش‌های پلاستیکی مقاومت زیادی در برابر گرما و حرارت در دمای بالا دارند در برابر مواد اسیدی هم بسیاز مقاوم هستند. البته این مقاومت به کیفیت مواد سازنده همبستگی دارد.

اولین نکته و مهم‌ترین نکته در تهیه دستکش؛ انتخاب دستکشی است که متناسب با کار شما باشد، بر فرض مثال اگر کار شما با مواد بسیار داغ باشد نمی توانید از دستکش الومینیومی استفاده کنید و باید حتما از دستکش نسوز استفاده کنید.

دستکش‌های نسوز که از پلاستیک و پلیمر و پلی استر ساخته می‌شوند و بسته به نوع موادی که در تهیه ان استفاده می‌شود مثلا پلاستیک درجه یک، دو، سه و …؛ کیفیت متفاوتی دارند و ممکن است داخل آنها ناخالصی وجود داشته باشد و بر کیفیت لطمه وارد کند.نکته دیگری که هنگام تهیه دستکش باید مورد توجه شما قرار گیرد سایز دستکش انتخابی است؛ در کشور ما دسکش‌ها در ساایزهای مدیوم، لارج، و ایکس لارج موجودند و اگر بنا بر اتفاق شما دستکشی انتخاب کنید که مناسب سایز دستتان نباشد باعث اختلال در روند کاری شما می‌شود و باعث میشود تسلط و دقت شما کاهش پیدا کند و یا حتی ساق دستکش نیز اهمیت دارد که در سه سایز ساق بلند، ساق کوتاه، و سایز متوسط نیز موجود داریم.انتخاب دستکش باید به گونه‌ای باشد که فعالیت را محدود و تحت قربال نکند.

اهمیت دستکش‌های ایمنی اهمیت خود را جایی نشان می‌دهند که شما می‌توانید با انتخاب دستکش مناسب از بروز حادثه و آسیب‌های احتمالی تا حد زیادی پیشگیری کنید.

پس تا اینجا فهمیدیم وسایل ایمنی برای کار یک اولویت است و بسیار مهم است.

راهنمای خرید دستکش درجه یک از معتبرترین فروشگاه

راهنمای خرید دستکش درجه یک از معتبرترین فروشگاه در کشور ما فروشگاه‌هایی هستند که انواع دستکش‌های باکیفیت را ارائه میدهند؛ دستکش‌هایی که هرکدام مناسب با حرفه‌ای تعبیه شدند و باعث بهبود عملکرد و کیفیت کار می‌شوند؛ برا مثال در شغل‌هایی مثل آتش‌نشانی، جوشکاری، ریخته گری، کار با فولاد، ذوب آهن و … استفاده از دستکش بسیار ضروری است؛ شرکت‌ها و کارخانه‌جاتی که در اینگونه حوزه‌ها فعالیت می‌کنند باید در قبال این مسئله پاسخگو باشند و به فکر پیشگیری از اسیب‌ها و خطرات احتمالی باشند.

این روزها در تمام فروشگاه‌ها دستکش ایمنی پیدا می‌شود اما برای اطمینان از جنسی که تهیه می‌کنید باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید؛ فروشگاه‌هایی که نماد اعتبار و مردمی داشته باشند.

از انجایی که استفاده از تجهیزات و وسیله‌های ایمنی در هنگام کار بیشترین اولویت را دارد و بسیار مهم است و همینطور دست‌ها یکی از قسمت‌های بدن هستند که باید همواره مورد توجه باشند پس تهیه دستکش ایمن و مقاوم بسیار بسیار ضروری است

چگون تشخیص دهیم که دستکشی که تهیه کرده‌ایم درجه یک است؟ خب ابتدا باید دقت کنیم فروشگاهی که از آن خرید میکنیم، فروشگاهی باشد که کیفیت ارجعیت داشته باشد و پس از آن باید به بسته بندی دستکش دقت کنیم و اینکه مطمئن شویم برندی که از آن خرید می‌کنیم برند معتبری است.

در سال‌های اخیر که تکنولوژی پیشرفت کرد و شبکه اینترنتی کل جهان را پوشش داد؛ فروشگاه‌های زیادی سایت مختص به خود را طراحی کردند که داخل این سایتها نیز میتوان نماد مردمی و استاندارد جهانی را مشاهده کرد. بنابراین یکی از راه‌هایی که میتوان فروشگاه معتبر را پیدا کرد مراجعه به سایت آنها می‌باشد.

آشنایی با مراحل تولید دستکش در کشور

آشنایی با مراحل تولید دستکش در کشور تولید دستکش در کشور ما یازده مرحله دارد که ما در این قسمت تولید دستکش را مرحله به مرحله شرح می‌دهیم؛ در مرحله اول پوسته‌های دستکش را خیس می‌کنند،داخل مخزن باید با اب و کلسیم پر باشد تا بتوان پوسته یکدست دستکش را داخل آن قرار داد.

در مرحله دوم از دستگاه هیدرواکسترکتور استفاده می‌شود که جهت اب زدایی پوسته‌ی یکدست دستکش میباشد و از نیروی گریز از مرکز بهره‌گیری می‌کند (همان خشک کردن پوسته دستکش)

مرحله سوم بعد از آبگیری یا همان خشک شدن پوسته ها، مواد را به داخل کارگاه اتقال می‌دهند و پس از رسیدن آنها به کارگاه تعداد کمی( دو الی سه نفر) کارگر می‌آیند برای بار کردن پوسته ها به دستگاه

در مرحله چهارم شستشو است که داخل مخزن انجام می‌شود.

مرحله پنجم فرمولاسیون شکلی‌ست که دستکش طبق آن ساخته می‌شود.

مرحله بعد خشک کردن و پختن مواد است که این مرحله بطور اتوماتیک انجام می‌شود؛ معمولا دمای پختن یا همان خشک کردن 130 دجه سانتی گراد است و مدت زمانی که این مرحله طول می‌کشد حدودا 60 دقیقا است.

مرحله هفتم مربوط به تقسیم دسکش‌ها است که در دستگاه به دوسمت راست و چپ میروند و توسط کارگران برداشته می‌شوند.

مرحله بعدی فرایند روکش دهی است که بر این اساس دستکش‌های ساخته شده داخل مخزنی سرشار از ترکیب نیتریل خیس می‌شوند که این مخزن حاوی مواد افزودنی و رنگدانه نیز میشود

مرحله نهم مرحله بارگیری دستکش‌هاست.

مرحله دهم مرحله‌ایست که دستکش‌ها را داخل مخزنی حاوی الکل صنعتی و دیگر موادهای شیمیایی می‌خوابانند.

و مرحله اخر هم مرحله خشک کردن نهایی (یا اصطلاحا پختن) در خط تولید دستکش ایمنی است؛ که پس از اتمام این مراحل دستکش‌ها در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد و مردم می‌تواندد انها را تهیه کنند.

فروش دستکش پلاستیکی نسوز با پایین ترین قیمت تهران

فروش دستکش پلاستیکی نسوز با پایین ترین قیمت تهران از آنجایی که استفاده از موارد اولیه درجه یک برای هرکاری قیمت محصول را افزایش می‌دهد؛ کارشناسان و پژوهشگران در صدد این هستند که بتوانند با کمترین قیمت بهترین کیفیت را در اختیار جامعه مصرف‌کننده قرار دهند.

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که برای خرید دستکش‌های ایمنی مبلغ گزافی پرداخت کرده باشید اما در ازای پولی که داده‌اید جنس خوبی تحویل نگرفته باشید و پس استفاده کوتاهی متوجه خرابی و پارگی دستکش بشوید بنابراین شما باید همواره به دنبال جایی باشید که بتوانید با هزینه معقول، جنس با کیفیتی تحویل بگیرید.

گاهی اوقات بازریاب‌هایی هستند که به صورت پورسانتی زیر پوشش خود کارخانه تولید کننده دستکش‌های پلاستیکی، آلومینیومی، پارچه ای و … را به صورت دوره گردی در بین مردم تبلیغ می‌کنند و می‌فروشند. البته اگر درصد جایی که فروشگاه قرار دارد را در نظر بگیریم؛ به مراتب هرچه هزینه اجاره و هزینه‌های خارجی کمتر شود؛ قیمت محصول هم به نسبت ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید