شغل های بسیار زیادی وجود دارند که انسان را در معرض مستقیم خطراتی همچون برق گرفتگی ، سوختگی ، بریدن و جراحت قرار می دهد . می توان گفت خطرناک ترین این جراحات و آسیب ها ، خطر برق گرفتگی و سوختگی بر اثر آن است که با توجه به شدت آن حتی می تواند منجر به مرگ مصدوم شود .

بدین منظور رعایت نکات ایمنی و استفاده از ابزار های ایمنی و جلوگیری کننده از وقوع حوادث از اهم موضوعات می باشد . دست ها مهم ترین عضو بدن هستند ، در کارها و مشاغل پرخطر ، بدیهی است که از آنها باید به نحو احسنت مراقبت کرد . برای مثال در کارهایی که با برق کار انجام می شود باید از دستکش ایمنی برق استفاده کرد .

در ادامه مطلب سعی داریم با انواع دستکش های ایمنی برق و موارد استفاده ، بسته بندی و خرید آن ها بیشتر آشنا شویم .

پخش مستقیم دستکش ایمنی برق به تمام نقاط ایران

توصیه هایی برای انتخاب بهترین دستکش ایمنی

توصیه هایی برای انتخاب بهترین دستکش ایمنی برای خرید دستکش ایمنی برق باید یکسری فاکتورها و نکاتی را دانسته و مدنظر داشته باشیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را کرده و مناسب ترین نوع آن را با توجه به نوع نیازمان تهیه کنیم .

در گام اول برای انتخاب دستکش مناسب باید توجه کنیم که محدوده ی کاری که قرار است با دستکش انجام دهیم چگونه است . منظورمان این است که با برق فشار قوی در تماس هستیم یا برق فشار ضعیف . دستکش های عایق برق در 6 رده دسته بندی می شوند . که این دسته بندی ها از 00 شروع و به ترتیب 0 ، 1 ، 2 و 3 ادامه یافته و با درجه محافظت 4 به پایان می رسد . بدیهی است که هرچه شماره ی دستکش ها بالاتر می رود فاکتور محافظتی و عایق بودن آن نیز در مقابل برق و الکتریسیته بالاتر می رود .

حال با یک مثال ساده به توضیح بیشتر این موضوع می پردازیم ; فرض کنید شما برای کارهای ساده و روزمره خانه تان نیاز به یک دستکش عایق دارید . دستکشی که برای چک کردن کلید پریز ها و نصب آن ها و دیگر کارهای ساده نیاز دارید یک دستکش با رده ی 00 می باشد .چون خطر آنچنانی شما را تهدید نکرده و فقط برای چک کردن اتصالات برقی منزل به آن نیاز دارید .

حال فرض کنیم فردی به دلیل موقعیتی که شغلش برای او ایجاد می کند ، با پست های برق و ترانسفورماتور ها به طور روزمره سروکار دارد . طبیعی است که همچین فردی باید دستکش با رده ی 4 را انتخاب کند تا با خیال راحت آسیبی متوجه او نشود و شغل خود را در امن ترین حالت ممکن انجام دهد .

در گام بعد فاکتور های دیگری نیز برای انخاب بهترین دستکش مدنظر می باشد که می توان به مساحت مورد نیاز برای حفاظت از برق گرفتگی ، مدت زمان تماس با برق و نوع تماس با برق اشاره کرد . نوع تماس به منظور مستقیم یا غیر مستقیم بودن تماس با برق است . همچنین نکات ریز دیگری مد نظر است ، اینکه دستکش انتخابی کامل منطبق با دستان باشد ، بدین ترتیب که نه بسیار آزاد و نه بسیار کوچک و تنگ باشد .

راهنمای خرید عمده دستکش ایمنی

راهنمای خرید عمده دستکش ایمنی دستکش های ایمنی انواع و اقسام مختلفی دارند که با توجه به نوع آن ها ، در دسته های مختلفی دسته بندی می شود . مثلا دستکش مهندسی ، نسوز ، یکبار مصرف یا همان دستکش لاتکس ، دستکش های نیتریل ، دستکش های ضد برش ، دستکش های ضد مواد ، دستکش های فنی کف دوبل و دستکش های ایمنی زنجیری نمونه هایی از دنیای گسترده ی دستکش های ایمنی هستند .

لازم به ذکر است که برای خرید دستکش ایمنی مد نظرتان می توانید به فروشگاه های سطح شهر و مراکز فروش این محصولات مراجعه فرمایید . اما اگر شما کارفرمایی هستید که نیاز به تعداد زیادی دستکش ایمنی کار برای کارکنانتان دارید ، پیشنهاد ما به شما خرید عمده ی این محصول می باشد .

شما با در نظر گرفتن فاکتور های گفته شده در قسمت های قبل این مقاله می توانید بهترین تصمیم را برای خرید دستکش مدنظرتان بگیرید . ابتدا نوع حیطه فعالیت را مشخص کرده و سپس با توجه به نیاز خود ، دستکش ها را سفارش دهید .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رونق فروشگاه های انترنتی می توانید در منزل بمانید و با کمترین زمان صرف شده و بررسی صفحات و فروشگاه های مرتبط با این موضوع ، خرید خود را نهایی کنید . پیشنهاد ما به شما خرید عمده از فروشگاه ما می باشد . چرا که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می توانید سفارش خود را ثبت کنید .

روش های بسته بندی دستکش ایمنی

روش های بسته بندی دستکش ایمنی دستکش ایمنی همانند دیگر کالاها نیازمند یک بسته بندی خوب و بدون نقص است تا اولاٌ سالم و در نهایت کیفیت اولیه ی خود به دست مشتری برسد ، دوماٌ کیفیت محصول دچار افت نشود .

باید در طی فرآیند بسته بندی دستکش ها آن ها را در بهترین بسته بندی قرار داد که ما سعیمان بر آن است که بهترین پکیجینگ و بسته بندی را انجام دهیم و تا به مقصد رسیدن سفارش ها ، سلامت و کیفیت دستکش ها را تضمین می کنیم . لذا با سفارش از ما خیالتان از بابت حمل و نقل محصولات سفارشی آسوده باشد .

فروش ویژه دستکش ایمنی برق با قیمت استثنایی

فروش ویژه دستکش ایمنی برق با قیمت استثنایی همانطور که در قبل گفته شد ، خطرات زیادی حین انجام کار های مختلف اللخصوص کار های خطرناک و پر ریسک مانند کار با برق و اشیا سنگین و تیز برنده و کار در شرایط حرارتی ، ممکن است پیش آید . برای جلوگیری از بروز این خطرات و به حداقل رساندن خطرات متوجه این مشاغل باید یکسری اقدامات حفاظتی انجام داد و به ان ها توجه کرد .

یکی از این راه های حفاظتی استفاده از دستکش های ایمنی برق ، در حین کار با برق و الکتریسیته می باشد . شما سروران گرامی می توانید با بررسی نیاز خود ، بهترین انواع دستکش ها را با نازل ترین قیمت از ما تهیه کنید . این خرید شروع تعهد ما به مصرف کنندگان بوده و همیشه سعی ما بر این است که بهترین کیفیت را در مقایسه با دیگر نام های تجاری در کنار مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان این بازار قرار دهیم .

مطالب گفته شده برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر شما عزیزان که در پی خرید دستکش های ایمنی و یا علاقه مند به کسب اطلاعات در ایت حوزه هستید گفته شد . امید است مورد توجه و نیاز شما قرار گرفته باشد .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید