دستکش نسوز جوشکاری در بسته بندی های متفاوت با توجه به جنس مواد اولیه مانند کف نیتریل، چرم، درجه یک صنعتی و … قرار گرفته و آماده عرضه به بازار می شود. با توجه به نوع کارایی دستکش نسوز، جنس مواد اولیه و سازنده آن تعیین خواهد شد که بدون شک هر یک از این مواد دارای استحکام و مقاومت متفاوتی در برابر حرارت بالا و جرقه های جوشکاری هستند. پخش عمده دستکش جوشکاری کمک می کند تا قیمت ارزانتری پیدا کرده و خرید آن مقرون به صرفه تر باشد.

پخش عمده دستکش نسوز جوشکاری در بسته بندی های متفاوت

آشنایی با کشوار های خریدار عمده ای دستکش

آشنایی با کشوار های خریدار عمده ای دستکش در هر کشوری قوانین و ضوابطی خاص در مورد حفظ امنیت و سلامت کارگران وجود دارد. این قوانین بیش از همه متوجه کارفرمایان است تا شرایطی ایمن را برای کار فراهم کرده تا احتمال بروز حادثه و یا آسیب در حین انجام کار به حداقل برسد. یکی از ملزومات غیرقابل حذف در کارهای صنعتی، استفاده از دستکش ایمنی می باشد. با توجه به نوع کار و خطرات بالقوه ای که در آن وجود دارد، انواع مختلفی از دستکش ایمنی کار طراحی و ساخته می شوند.

دستکش های ایمنی می توانند ضد برق، ضد برش، ضد حرارت، نسوز، ضد مواد شیمیایی، ضد ضربه و … باشند. طبیعی است مواد اولیه بکار رفته برای تولید هریک با دیگری متفاوت بوده و در قیمت، کیفیت و استحکام، تفاوت هایی با هم دارند. برخی از دستکش ها مانند دستکش جوشکاری نسوز، دارای کف نیتریل بوده که نوعی لاستیک مصنوعی مقاوم است.

برخی دیگر از دستکش ها را با چرم طبیعی ضخیم تولید کرده و طیف گسترده ای از این محصولات با لاتکس ساخته می شوند. ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت دستکش هرچه باشد، باید درجه یک بوده و از کیفیت عالی بهره ببرد. کشورهای متعددی در جهان هستند که بنا به دلایلی قادر به تامین و یا تولید دستکش ایمنی در سطح بازارهای خود نیستند.

کشورهایی با جمعیت زیاد مانند چین یا آمریکا، در حالیکه خود از جمله بزرگترین تولیدکنندگان انواع دستکش ایمنی هستند، اما حجم تولیدات آنها به اندازه ای نیست که تمامی نیاز بازار این کشورها را پاسخ داده و آنها را از واردات بی نیاز سازد. به همین دلیل همواره در فهرست کشورهای خریدار عمده دستکش قرار دارند. از سوی دیگر، برخی کشورهای کمتر برخوردار، به دلیل ضعف اقتصادی، فقدان زیرساخت های مناسب برای تولیدات و … مجبور به واردات چنین محصولی می شوند.

در برخی از کشورهای در حال توسعه مانند عراق، سوریه، افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، پاکستان و … دانش و تجهیزات لازم برای تولید دستکش ایمنی وجود نداشته، دسترسی به مواد اولیه مرغوب کار دشواری بوده و در نهایت واردات چنین محصولی می تواند بهترین راهکار برای آنها باشد.

مهم ترین عواملی که بر کیفیت دستکش موثر است

مهم ترین عواملی که بر کیفیت دستکش موثر است تمامی دستکش های ایمنی ساخته شده برای مشاغل گوناگون، باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا بتوانند ضمن دوام و ماندگاری طولانی مدت، سلامت فرد استفاده کننده را هم به بهترین شکل ممکن تضمین کنند. کیفیت بالا، نخستین فاکتور انتخاب یک دستکش ایمنی مرغوب خواهد بود. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت ویژه ای است که دستکش های بی کیفیت می توانند فرد را در معرض قطع عضو و یا حتی مرگ قرار دهند.

مهم ترین عواملی که بر کیفیت دستکش موثر هستند، عبارتند از:

تاثیر بسته بندی دستکش بر میزان صادرات

تاثیر بسته بندی دستکش بر میزان صادرات کارخانه های متعددی در ایران به کار تولید بهترین کیفیت از انواع دستکش ایمنی مشغول هستند. سطح بالای استانداردهای رعایت شده در ساخت چنین دستکش هایی و قیمت نسبتا ارزان آنها موجب شده تا مشتریان فراوانی خارج از مرزها داشته باشند. صادرکنندگان موفق در این حوزه به دنبال راه هایی برای رونق بخشیدن به صادرات دستکش ایمنی بوده و برای این منظور از راهکارهای ساده ای استفاده می کنند.

بدون شک نمی توان از تاثیر بسته بندی دستکش بر میزان صادرات آن چشم پوشی کرد. یکی از مهمترین بخش های عرضه یک محصول به بازارهای خارجی، نحوه بسته بندی آن می باشد که این موضوع درمورد دستکش ایمنی هم کاملا صدق می کند. بسته بندی انواع دستکش به شکل جفتی انجام شده و هر جفت دستکش داخل یک کیسه پلاستیکی قرار می گیرد.

بسته بندی ها می توانند از طرح های خلاقانه برخوردار بوده تا بهتر نظر مساعد مشتریان را به خود جلب کنند. همچنین بسته بندی استاندارد کمک می کند تا دستکش ها در مسیر انتقال دچار آسیب، چروکیدگی و یا افت کیفیت نشوند. به این ترتیب در بهترین حالت ممکن به دست مصرف کننده در هر نقطه از جهان خواهد رسید.

مرکز خرید دستکش نسوز جوشکاری با قیمت استثنایی

مرکز خرید دستکش نسوز جوشکاری با قیمت استثنایی مرکز خرید دستکش نسوز جوشکاری با قیمت استثنایی در شهرها و استان های مختلف کشور وجود داشته و کار دسترسی مشتریان به چنین محصولی را آسان کرده است. با خرید بدون واسطه از مرکز اصلی فروش انواع دستکش ایمنی کار، می توان ضمن مشاهده مدل های متنوع از مشاوره و راهنمایی های ارزشمند فروشندگان مجرب و متعهد آن برخوردار شد.

پخش عمده دستکش های نسوز جوشکاری در بسته بندی متفاوت کمک می کند تا بهترین کیفیت از محصول با قیمتی ارزان در بازار توزیع شده و امکان تهیه آن برای طیف گسترده تری از مصرف کنندگان وجود داشته باشد. شیوه بسته بندی می تواند نشان دهنده میزان توجه کارخانه تولیدکننده به جزئیات بوده که حتی در این مورد به ظاهر کم اهمیت هم نکات اسنتانداردسازی را مد نظر قرار داده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید