با توجه به شروع بیماری کرونا و لزوم انجام حفاظت فردی به‌ویژه برای کادر پزشکی، توجه همکاران عزیز را به نکات زیر درخصوص بهره گیری از مرکز پخش دستکش گناوه استفاده می شود یکی از مهم‌ترین سوال‌های سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف اقتصادی نرخ بازدهی و دوره بازگشت سرمایه‌های‌شان است که در این صنف می‌توان گفت پاسخ‌ها تقریبا باعث تعجب افراد خواهد شد، چون در تمامی بخش‌های تولید دستکش این دو آیتم که از نظر بین‌المللی هم در سرمایه‌گذاری‌ها بسیار تعیین‌کننده ‌هستند

استفاده نمودن از تجهیزات ایمنی برای کار بسیار مهم می باشد و اولویت دارد. از قسمت های مهم بدن که همیشه باید به آن توجه داشت دست ها می باشد و دقبقا بیشترین کار را دست ها انجام می دهند و گاهی در حین کار ممکن است حادثه ای رخ بدهد که موجب آسیب دیدن دست های شما شود بنابراین اهمیتش به خوبی در اینجا واضح می باشد.

مرکز پخش دستکش درجه یک در گناوه

بررسی تنوع دستکش های کار صادراتی

بررسی تنوع دستکش های کار صادراتی حمل و نقل مواد شیمیایی با توجه به نوعش، نیاز به دستکش متفاوتی برای حفاظت دارد، دست ها باید از مواد شیمیایی کاملا محافظت شوند، صرف نظر از اینکه در بیمارستان یا یک مرکز آزمایش کار می‌نمایید. دستکش هایی که رنگ سفید دارند، برای این مواردساخته می شود از مواد ضخیم تر ساخته شده و مواد معمولی برای دستکش های شیمیایی کاربرد دارند که شامل: لاستیک، بوتیل،نیتریل و pvc می باشد و در شهر تبریز ساخته می شود و کفش ایمنی بابک هم برای مراقبت از پاها در موارد خاص اهمیت بالایی دارد.

دستکش لاتکس: به رنگ کرم روشن: قابل نفوذ نسبت به اتانول/میزان نفوذ ویروس کمتر از ۱درصد/قابلیت استفاده طولانی مدت تا حدود ۱۶ ساعت و ضدعفونی با اتانول.

دستکش نیتریل: به رنگ آبی/غیرقابل نفوذ به اتانول/میزان نفوذ ویروس ۱تا ۳ درصد /قابلیت استفاده طولانی مدت تا حدود ۸ ساعت و ضدعفونی با الکل.

دستکش وینیل: بی رنگ است و چسبان نیست/میزان نفوذ این نوع نسبت به ویروس حدود ۲۹ درصد است ودر صورتی که با اتانول یا مواد ضدعفونی در تماس باشد قابلیت نفوذپذیری تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

دستکش نایلونی یا فریزری: پوشش مناسبی در برابر ویروس‌ها نیستند و درصورت تماس با اتانول یا مواد ضدعفونی میزان نفوذ تا ۹۰درصد افزایش می یابد.

عرضه مستقیم دستکش کار با قیمت مناسب

عرضه مستقیم دستکش کار با قیمت مناسب عرضه مستقیم دستکش کار با قیمت های ارزانی در بازار های تبریز و شهرهای دیگر بفروش می رسند

تولید دستکش درجه یک در گناوه فرصت سرمایه گذاری جذابی است. سرمایه زیادی نمی خواهد و بازدهی آن فوق العاده است.

کمی به اطراف خود نگاه کنید، بدون تردید حداقل یک جفت دستکش با کاربری گوناگون خواهید دید. دستکشی که می‌تواند از دستان شما هنگام انجام کارهای متفاوتی از شستن ظروف آشپزخانه تا انجام عمل‌های دقیق و حساس جراحی محافظت کند.

می توان به صادرات دستکش درجه یک و کفش ایمنی سپاس در گناوه هم فکر کرد که با تولید انبوه به کشور های همسایه صادر کنیم و پرچم کشور عزیزمان را مثل همیشه بر بلندای آسمان برافشانیم تا چرخ اقتصاد کشور را دوباره به حرکت بی اندازیم

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید