مرکز فروش دستکش کار در تلاش است تا از فروش این محصول را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت انجام دهد و آن را با شرایط مناسب به سراسر نقاط کشور ارسال کند. مشتری می تواند دستکش بنایی استاد کار را با شرایط بسیار مناسب و به طور مستقیم از خود این مرکز خریداری کند. نمایندگی دستکش فوکس اصفهان نیز فروش این محصول را با شرایط بسیار ویژه ای انجام می دهد تا مشتری بتواند آن را به راحتی خریداری کند.

مرکز فروش دستکش کار

مشخصات مهم یک دستکش خوب

مشخصات مهم یک دستکش خوب امروزه یک امر مهم در صنعت، داشتن دستکش کار (دستکش ایمنی) است ، زیرا دست اولین عضوی است که در معرض اسیب قرار می‌گیرد و بیشترین صدمات کاری را به خود اختصاص می‌دهد. برای هر صنعت و شغل ، دستکش کار مخصوص به آن وجود دارد. شما ممکن است در صنعت شیمیایی مشغول به فعالیت باشید یا در صنایعی که با برش قطعات سر‌و‌کار دارد مشغول باشید، در هر صورت دستکش مخصوص کار خود را دارید.

ما می توانیم با پوشیدن دستکش مناسب از اکثر مصدومیت ها و بیماری های پوستی دست جلوگیری کنیم. متاسفانه بعضی افراد از این دستکش ها استفاده نمی کنند.

آن ها گمان می کنند که با پوشیدن دستکش ایمنی، سرعت آن ها و مهارتشان در کار کاهش می یابد. همین مساله باعث می شود تا در طول انجام کار با آسیب های سطحی و جدی مواجه شوند که بسیار خطرناک هستند. به دلایلی که گفته شد، بسیار اهمیت دارد که دستکش بتواند به هر دو نیاز پاسخ دهد. به عبارتی دیگر(1) دستکش ها هم باید امنیت نیروی کار را بالا ببرد و (2) هم مانعی در برابر سرعت و مهارت فرد نباشد.

دستکشی بلند که تا ساعد دست را می‌پوشاند، غالبا از جنس چرم است. این دستکش اغلب در صنعت جوشکاری و برشکاری استفاده می‌شود، زیرا از بریدن و سوختن و انتقال حرارت به دست فرد جلوگیری می‌کند.

دستکش کار در برابر نفوذ این گاز ها بسیار مقاوم است. از این ویژگی حتی در تولید تایر، برای جلوگیری از ورود و خروج گاز و در لباس های نظامی، برای جلوگیری از تماس گاز های سمی با بدن سربازان، استفاده می‌شود. یکی از مشکلات استفاده از دستکش بوتیل، قیمت بالای آن است. بوتیل یکی از گران ترین مواد در ساخت دستکش صنعتی است، اما ایمنی بسیار بالایی دارد.

مراکز خرید دستکش کار

مراکز خرید  دستکش کار مشتری می تواند دستکش کار را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به طور مستقیم از مراکز خرید دستکش کار خریداری کند. این مراکز فروش این محصول را به صورت مستقیم انجام می‌ دهند و با این کار باعث حذف واسطه ها و پایین آمدن قیمت آن می‌ شوند. این مراکز این محصول را با شرایط بسیار ویژه به سراسر نقاط کشور نیز ارسال می کنند. مشتری از تمام نقاط کشور می‌ تواند این دستکش ها را به صورت عمده از این مراکز سفارش دهد و آن را در کمترین زمان و با کمترین هزینه ها جلوی درب منزل خود تحویل بگیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید