دستکش صنعتی جوشکاری

در دنیای مدرن امروزه که سرعت ساخت ساختمان ها و برج ها بسیار چشمگیر شده و روز به روز گسترش بیشتری می یابد کار جوشکاری یکی از کارهاییست که بیکاری در آن معنا ندارد کافیست کار خود را بلد باشید و حرفه ای شده باشید آن وقت است که می توانید به درآمد قابل توجهی در این حرفه دست یابید.

استفاده از دستکش های صنعتی جوشکاری در این حرفه از بدیهیات و لوازم‌کار می باشد.

پس بدیهیست که مراکزی در کشور وجود دارند که لوازم جوشکاری را میفروشند و دستکش های صنعتی جوشکاری یکی از این ملزومات می باشند.

مرکز فروش دستکش صنعتی جوشکاری درجه یک در کرج

مختصری در مورد انواع دستکش جوشکاری

مختصری در مورد انواع دستکش جوشکاری هنگام کار در محیط با حرارت بالا، کار با قطعات داغ و یا در زمان مواجهه با جرقه های جوشکاری به دستکشی نیاز دارید که در مقابل گرما مقاوم باشد. ما به شما توصیه می کنیم طبق استانداردهای موجود از دستکش مناسب برای چنین شرایطی استفاده نمایید: برای لمس سطوح گرم به دستکش های عایق گرما نیاز دارید تا از دستان در مقابل حرارت لمسی محافظت کند گاری که از عهده دست کش های پلاستیکی خارج است‌.

اگر کار شما می تواند جرقه ایجاد کند ، انواع دستکش هایی ساخته شده با چرم طبیعی و ساق بلند برای حفاظت از دستان شما مناسب خواهد بود و در صورت جوشکاری ، باید از دستکشی استفاده نمایید که مطابق با تأیید شده باشد.

این دستکش ها توسط موادی ساخته شده اند که در مقابل مقادیر جرقه ها مقاومت می کند. مواد به طور مستقیم در تماس با جرقه ذوب و مشتعل نمی شوند.

دستکش ایمنی کف مواد شیاری طاها دارای کف نیتریل ضد برش و رویه نخی، نرم و کشی می باشد. این دستکش ایمنی نرم و راحت است و با طراحی ارگونومیک تولید شده است. این محصول ضد حساسیت بوده و نمره بافت آن 13 می باشد. وزن این دستکش 55 گرم و از این لحاظ، این محصول بسیار سبک محسوب می شود. پارچه پلی استر استفاده شده در دستکش طاها، کش آمده و کاملاً جذب دست می گردد.

عرضه مستقیم دستکش صنعتی جوشکاری به صورت عمده

عرضه مستقیم دستکش صنعتی جوشکاری به صورت عمده در حال حاضر، واحدهای تولیدی دستکش چرم، در نقاط مختلفی از کشور فعال می باشند که اقدام به ارائه این محصول به صورت انبوه کرده و بنابراین، نیازهای مرتبط با آن را به خوبی تامین نموده اند.

اگر بخواهیم، چند نمونه از مدل های دستکش جوشکاری تولید شده، توسط واحدهای مختلف را نام ببریم؛ شامل گزینه های زیر خواهند شد: دستکش ایمنی جوشکاری چرمی ساق بلند دستکش چرمی دو لایه با نخ نسوز دستکش آرگون ساق کوتاه دستکش آرگون ساق بلند دستکش کف چرم یک تکه دستکش جوشکاری قوس الکتریکی دستکش اشبالتی برزنتی دوبل اگر تصمیم به خرید دستکش جوشکاری چرم دارید؛ می توانید از بین گزینه های نام برده، نمونه هایی را متناسب با نیاز خود تهیه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید