دستکش ضد برش: دستکشی است که با استفاده از متریال و پوشش‌های ویژه و مناسب، از دست ها و انگشتان در برابر قطع‌ شدگی، زخم و جراحت و آسیب دیدگی در برابر بریده شدن حفاظت می‌کند. دستکش‌ های ضد برش مدل ها و انواع گوناگون و مختلفی دارند ؛ و با توجه به نوع فعالیت، و میزان و شدت برش و ضربه ، تولید و عرضه می‌ گردند.این نوع دستکش‌ ها به‌گونه‌ ای طراحی می شوند که مانع انجام امور در کارگاه مانند بلند کردن اجسام، یا در دست گرفتن بی‌ دردسر آن‌ ها در دست نشوند. مثلا دستکش ضد برش قصابی، دستکشی است که برای محافظت از دست های قصابان ساخته شده است.
مرکز خرید دستکش ضد برش قصابی با بهترین کیفیت

معرفی بهترین نوع دستکش ضد برش متناسب با نوع کار

معرفی بهترین نوع دستکش ضد برش متناسب با نوع کار دستکش های مختلفی در زمینه حفاظت از افراد تولید می شوند، شاید معروف ترین و قدیمی ترین دستکش کار ضد برش ایرانی که به کیفیت خود شهره است، دستکش کار گیلان باشد که مانند  تولیدی کفش ایمنی تایگر بهشتیان از سابقه بالایی برخوردار می باشد و دارای انواع دستکش ها از جمله دستکش کار معمولی، دستکش ضد برش ، دستکش جوشکاری، ضد آب، ضد حریق نسوز و … می باشد.

دستکش تانگ وانگ، از دیگر دستکش های با کیفیت موجود در بازار ایران است، که می توان آن را از شرکت های معتبر تهیه کرد. این دستکش ها دارای ضخامت خیلی خوبی اند. جهت حفاظت از دست ها در فصل های سرد، در برابر اشیاء تیز و خراشیدگی و پارگی مناسب اند. جنس کف این دستکش ها از لاتکس است. و دارای رنگ بندی های مختلفی است. از ویژگی های دیگر این دستکش ها می توان به وجود منافذی در سطح آن ها اشاره کرد که از تعریق دست ها جلوگیری می کند.

استانداردهای لازم در فرایند تولید دستکش ضد برش

استانداردهای لازم در فرایند تولید دستکش ضد برش در تولید دستکش های ضد برش، استاندارد هایی باید رعایت شود که ایمنی افراد را تامین کند وکیفیت و مرغوبیت دستکش ها را بالا ببرد. این استاندارد ها به شرح زیر می باشد:

۱ ) دستکشهای ضد برش کار، می بایست تا حد بسیار خوبی امنیت و ایمنی دست های افراد را فراهم نماید و انگشتان آن ها را پوشش دهد. و سطح داخلی این دستکش ها نباید موجب ایجاد ساییدگی گردد.

۲ ) دستکش ضد برش، باید در برابر سوراخ شدگی، پارگی و ساییدگی مقاوم باشد.در برابر اشیاء تیز و برنده از خود مقاومت نشان دهد، و در کار با ابزار برش،چاقو های تیز و… پاره نشود.

۳ ) کارایی، ویژگی های ظاهری مثل ابعاد و اندازه و دیگر نکات این دستکش های ایمنی نباید پس از شست و شو تغییری بکند.

۴ ) ضد لغزش بودن دستکش ها، انعطاف‌پذیری مناسب و طراحی شده آن ها مطابق با ارگونومی دست های انسان و از دیگر ویژگی‌های دستکش ضد برش استاندارد می باشد. این دستکش ها باید به راحتی در دست پوشیده شوند. و عملکرد افراد را مختل نکنند.

۵ ) جنس و نوع دستکش نیز از استاندارد هایی است که حتما باید در نظر گرفته شود و می توان گفت که مهم ترین ویژگی ای می باشد که باید به آن توجه کرد.

یعنی اگر شغل شما همیشه با ابزار و وسایل تیز و برنده، تیغه‌ ها و دستگاه‌ های برش درگیر باشد ، بی شک باید از دستکش ضد برش فلزی و فولادی استفاده کنید. و باید این دستکش ها در کمال کیفیت و مرغوبیت باشند.

زیرا حتی اگر برای شما به دلیل خستگی و یا سهل‌ انگاری، کوچک ترین و جزئی ترین اتفاقی در خصوص برش بیفتد، یقینا جراحت و آسیب های وارده به انگشتان شما و دست هایتان می‌تواند شدید باشد. و حتی سبب قطع آن ها شود! بنابراین استفاده از دستکش ضد برش پلیمری هم در شغل های با آسیب کمتر انتخاب خوبی می باشد.

دستکش‌ های ایمنی هم باید دارای الیافی باکیفیت باشند و همچنین لایه های مقاوم ضد برش مرغوب و خوش ساختی داشته باشند. پس توجه به برند و شرکت تولیدکننده،و تهیه از فروشگاه‌های با اعتبار و دقت به مشخصاتی مثل تاریخ ساخت و مواد و متریال استفاده شده در آن، از اهمیت بالایی برخوردار است.

اطلاع از مدل های مختلف دستکش ضد برش

اطلاع از مدل های مختلف دستکش ضد برشمدل های مختلف دستکش های ضد برش، بر اساس کاربرد در بین انواع لباس کار کارگاهی دسته بندی می شوند. و هرکدام برای شغل خاصی هستند. که به افراد مشغول به کار در آن زمینه کمک می کنند تا ایمنی خود را حفظ نمایند.

به طور کلی کاربرد این دستکش ها بر اساس انواع آن است و می‌توان آن ها را به دو نوع اصلیتقسیم کرد. دستکش ضد برش فولادی که یکی از مهمترین مدل های دستکش‌ های ضدبرش است. این دستکش ها با بافت فولادی و زنجیری ریز، در برابر برش، پارگی و سوراخ‌شدگی مقاومت بسیار بالایی دارد. و در مشاغلی که با چاقو های نوک تیز و خطرناک، تیغه‌ های تیز و برنده و یا با ضربات مختلف و متعدد همراه است، بسیار کاربردی می باشد. همچنین در کار با ماشین‌آلات سنگین، شغل قصابی، تراش‌ کاری و سنگ‌بری از این دستکش های فولادی استفاده می شود. در مشاغل خودروسازی، جوشکاری و صنایع فلزی هم استفاده از دستکش ضد برش فولادی متداول است.

نوع دوم مدل های دستکش های ایمنی ضدبرش، دستکش‌هایی اند که با استفاده از لایه های محافظتی در کف دست ها و انگشتان آن ها تولید می‌شوند. این لایه ها بیشتر با استفاده از الیاف های طبیعی و مصنوعی تولید می گردند. پلی‌استر، لاتکس و نیتریل از متریال رایج در ساخت این دستکش‌ها می باشند. دستکش‌های ضد برش پلیمری، مقاومت کمتری نسبت به دستکش های فولادی دارند. ولی کاربردهای خاص خود را هم دارند. استفاده از این دستکش ها در نجاری و کار با چوب بسیار رایج و متداول است. در برخی دیگر از مشاغل، که میزان خطر و آسیب دیدگی کمتر است، لزومی ندارد که دستکش‌ های ویژه ای تهیه گردد. بنابراین استفاده از این نوع دستکش ها، می تواند خطر ها را با هزینه ای کم دفع کند.

عرضه مستقیم دستکش ضد برش قصابی در سراسر کشور

عرضه مستقیم دستکش ضد برش قصابی در سراسر کشور یکی از تولیدکنندگان دستکش های ضدبرش و انواع دیگر دستکش های ایمنی، مجموعه ی پرشین ایمن است که در عرصه تولید کپسول های آتش نشانی و تجهیزات آتشنشانی نیز فعالیت می کند. پرشین ایمن مجموعه ای است که با بهره گیری از کارشناسان و نیروی کار مجرب، توانسته بهترین و استاندارد ترین دستکش های ایمنی را تولید کند. و دارای انواع و اقسام مدل های دستکش ایمنی کار برای نجاران، قصابان، جوشکاران و… می باشد. سما می توانید سفارش خود را در سایت این مجموعه به ثبت برسانید تا پرشین ایمن کالای شما را از گیلان تا بوشهر به دست شما برساند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید