دستکش ایمنی برزنتی از جمله دستکش های کار فوق العاده مناسب برای محافظت از دست در برابر حرارت های بالا است که از پارچه های برزنتی باکیفیت در ساخت آن استفاده می شود؛ این محصول در نوع درجه یک آن با پایین ترین قیمت توسط مرکز توزیع دستکش گیلان به خریداران عرضه شده و نیاز آنها به هر تعداد از این محصول برای هر نقطه کشور و جهت صادرات تامین خواهد کرد و تا به این شکل رضایت همه خریداران را تامین کند.

مرکز توزیع دستکش ایمنی برزنتی درجه یک با پایین ترین قیمت

معرفی ارزان ترین مدل دستکش عرضه شده در بازار

معرفی ارزان ترین مدل دستکش عرضه شده در بازار دستکش از محصولات بسیار متنوع از نظر قیمت و جنس است که نمونه های بسیار متفاوتی از آن در بازار عرضه شده که هر یک به تناسب کاربرد خاصی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند و در میان آنها دستکش های بسیار ارزان یا گران وجود دارند که در اینجا به برسی ارزانترین مدل های آن می پردازیم.

ارزانترین مدل های دستکش نمونه های پلاستیکی این محصول هستند که از جنس پلی اتیلن بوده و نسبت به حرارت و اشیاء برنده بسیار حساس هستند با این وجود از محصولات عایق در برابر آب به شمار می‌روند و به همین جهت در محیط‌هایی که محلول های شیمیایی و آب فراوان است کاربرد دارند.

دستکش های پلاستیکی یا نایلونی در نمونه های یکبار مصرف از قیمت پایینی برخوردار بوده و امکان تعویض زود به زود آنها برای استفاده کنندگان وجود دارد به طوری که انواع یکبار مصرف آن نه تنها در صنایع غذایی بلکه در پزشکی نیز کاربرد زیادی دارند.

علاوه بر دستکش های پلاستیکی انواع نخی این محصول نیز از قیمت ارزانی برخوردارند و برای تهیه آنها از دستگاه های بافت دستکش استفاده می‌شود که قادرند در کمترین زمان انواع دستکش بافتنی را تولید کنند؛ این دستکش با توجه به نوع نخی که در آنها به کار رفته است از قیمت‌های متفاوتی برخوردارند به طوری که نمونه های بافته شده از الیاف پلی استر ارزانترین و انواع تهیه شده از الیاف نخ های پنبه ای قیمت گرانتری دارند اما در کل بعد از دستکش های پلاستیکی جزو ارزانترین مدل دستکش های موجود در بازار می باشند.

به غیر از دو دستکش ذکر شده دستکش های برزنتی نیز قیمت ارزانی دارند و برای دوخت آنها از پارچه برزنت استفاده می‌شود که از جمله پارچه های پلی استر طبیعی ارزان قیمت است با این وجود دوخت این دستکش زمان‌بر است و میزان پارچه مورد استفاده در تهیه آنها نیز بسیار زیاد است به همین خاطر نرخ آنها ارزان بوده اما از دستکش های پلاستیکی و بافتی گرانترند.

دستکش تولید ایران به کدام کشور ها صادر می شود

دستکش تولید ایران به کدام کشور ها صادر می شود ایران یکی از کشورهای تولید کننده انواع مختلف دستکش کار و ایمنی است و به دلیل فراوانی مواد سازنده این دستکش ها در کشور، نمونه های مختلف آن از جمله دستکش‌های نسوز و فلزی همچنین انواع دستکش های پلاستیکی و لاتکسی به فراوانی تولید می شوند و نه تنها در داخل کشور عرضه شده بلکه به بسیاری از کشورهای منطقه نیز صادر می‌شوند.

از جمله کشورهای وارد کننده دستکش ایرانی، عراق است که بازار فروش فوق العاده مناسبی برای اکثر کالاهای ایرانی و از جمله دستکش دارد همچنین این محصول در کشورهای همسایه مانند افغانستان و پاکستان نیز بسیار پرفروش است و عدم دسترسی این کشورها به صنایع پتروشیمی باعث شده وارد کننده نمونه های مختلفی از دستکش های پلاستیک و لاتکسی و حتی برزنتی باشند.

این محصول کمتر به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود و اغلب نمونه دستکش های کار در این کشورها از نوع چینی هستند چون بازار عمده فروش انواع دستکش های چینی در این منطقه و به ویژه امارات متحده عربی قرار دارد.

دستکش ایرانی به بسیاری از کشورهای همسایه شمالی از جمله ترکمنستان، آذربایجان و ارمنستان نیز صادر می‌شود و بازار فروش خوبی برای این محصول ایرانی در این کشورهای در حال توسعه وجود دارد همچنین به دلیل نزدیکی، هزینه های ارسال دستکش بسیار پایین است بنابراین این کشورها به جای نمونه های چینی، خرید تولیدات ایرانی را ترجیح می دهند.

آشنایی با بی کیفیت ترین نوع دستکش

آشنایی با بی کیفیت ترین نوع دستکش دستکش ها در نمونه های مختلف از نظر کیفیت با هم تفاوت زیادی دارند و حتی بین انواع مختلف یک دستکش با کاربرد خاص مانند دستکش های ضد برش یا دستکش های آتش نشانی نیز تفاوت زیادی از نظر کیفیت دیده می شود که باعث تفاوت نرخ بین آنها خواهد شد.

بی کیفیت ترین انواع این دستکش ها محصولاتی هستند که جنس ماده اولیه مورد استفاده برای آنها بسیار نامناسب است مثلاً اگر در دستکش های پلاستیکی به جای استفاده از پلی اتیلن مرغوب از نوع پلی اتیلن بازیافتی استفاده شود بدترین کیفیت در این دستگاه ایجاد خواهد شد که انعطاف پذیری بسیار پایینی دارد و به راحتی پاره می شود.

بی کیفیت ترین نوع دستکش در هر یک از نمونه‌های آن مقاومت کمتری از خود در برابر کاربردی که برای آن ساخته شده است دارد مثلاً در نمونه‌های نسوز، این دستکش نسبت به حرارت حساس بوده و دستکش های ضد برش کمترین مقاومت خود را از خود در برابر اشیاء برنده از خود این نشان می‌دهد همچنین در دستکش های آتش نشانی بی کیفیت حرارت به راحتی به سطح زیرین دستکش منتقل می‌شود.

هر یک از دستکش های ذکر شده در بالا در نوع خود جزء بدترین ها می باشند که کمترین میزان محافظت از دست را انجام می دهند بنابراین از خرید و استفاده چنین دستکش هایی باید به طور جد خودداری شود.

بزرگترین کارخانه تولید دستکش ایمنی برزنتی باکیفیت در تهران

بزرگترین کارخانه تولید دستکش ایمنی برزنتی باکیفیت در تهران تولید دستکش ایمنی برزنتی در بزرگترین کارخانه این محصول در تهران انجام می‌شود و نمونه‌های با کیفیت این محصول با قیمت بسیار ارزان در اختیار مشتریان این محصول قرار می‌گیرد تا نیاز آنها را به خوبی و با کیفیتی صادراتی تامین کند؛ این کارخانه از با کیفیت مواد درجه یک برای ساخت این دستکش ها استفاده می‌کند و فرآیند دوخت بخش‌های مختلف دستکش با استفاده از نخ های پلی استری محکم انجام می شود.

این کارخانه تیراژ تولید بسیار بالایی دارد به همین خاطر نیاز مشتریان به تعداد عمده آن را برای هر جای کشور به راحتی تامین خواهد کرد علاوه بر این برای صادرکنندگان نیز خرید از این کارخانه بسیار عالی است چون قیمت خرید آن پایین بوده و کیفیت محصول نیز به صورت تضمینی می باشد.

این محصول در بسته بندی های صادراتی به دست مشتریان می رسد تا به این شکل فروش آسان‌تری برای آن داشته باشند همچنین به دلیل قیمت ترخیص کاری پایین این محصول درآمد صادراتی خوبی از تجارت آن به دست آورند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید