دستکش های ضد برش، یکی از انواع دستکش های ایمنی می باشند که در کار با ابزار برنده و تیز از دست ها و انگشتان افراد در برابر هر صدمه ای محافظت می کنند. این دستکش ها طوری طراحی شده اند که در کار های صنعتی مانند کارخانه های مونتاژ خودرو و کار های روزمره بانوان و حتی در قصابی ها کاربرد داشته باشند. برای خرید ایمن ترین دستکش های ضد برش بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم یکی از این فروشگاه ها که فروشنده انواع دستکش ضد برش سبز و با دوام است را به شما معرفی کنیم.

مرجع فروش دستکش ضد برش سبز با بهترین کیفیت

با دستکش ضد برش و انواع آن بیشتر آشنا شوید

با دستکش ضد برش و انواع آن بیشتر آشنا شوید همانطور که در بالا به آن اشاره شد، دستکش های ضد برش براساس کاربرد دارای انواع مختلفی اند اما این دستکش ها بر اساس نوع بافت و متریال استفاده شده در آن ها نیز دارای مدل های مختلفی می باشند.

یکی از این دستکش ها، دستکش های زنجیری می باشد، این دستکش یک محافظ خوب برای جلوگیری از بریدگی های عمیق است. حلقه ‌های به کار رفته در این دستکش از فولاد ساخته شده اند و به همین خاطر مستحکم می باشند.

از نکات و ویژگی های مثبت این دستکش ها این است که پاک کردن آن ها بسیار راحت می باشد. به همین خاطر از آن ها بیشتر در شغل هایی مثل قصابی و آشپزی استفاده می‌ کنند. استفاده از این دستکش ها در کار هایی که بیشتر با دست انجام می شود بسیار زیاد است. و نیز کار هایی که احتمال بریدگی در آن ها بالا می باشد استفاده از دستکش های ضد برش بسیار متداول و رایج است. بافت دستکش های کار زنجیری طوری است که سبب می شود در برخورد با ابزار آلات تیز از بریدگی دست ها و انگشتان جلوگیری کند. این دستکش مقاومت بالایی در مقابل اره های صنعتی دارد. و از مهم ترین نوع دستکش های ایمنی به شمار می آید.

دستکش های دیگری نیز وجود دارند که ضد برش اند و در نوع متریال خود با دستکش های زنجیری تفاوت هایی دارند. مثلا دستکش های ضد برش ضد اسید یا دستکش های ضد آب نیز از انواع مختلف این دستکش ها می باشند. که بسیار کاربردی اند و کار را برای کسانی که در محیط های شیمیایی و اسیدی یا با رطوبت بالا کار می کنند آسان می کند.

معیارهای تعیین قیمت دستکش ضد برش در بازار داخلی

معیارهای تعیین قیمت دستکش ضد برش در بازار داخلی معیار های مختلفی برای تعیین قیمت دستکش های ضدبرش در بازار ایران وجود دارد. کیفیت دستکش های ضد برش از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستکش ها می باشد. هر چه کیفیت مواد و متریال اولیه دستکش بالا باشد این دستکش گران تر خواهد بود. کیفیت بالای دستکش ها سبب استفاده راحت تر از آن ها در مدت زمان طولانی تری خواهد شد.

نوع کاربرد دستکش ها نیز بر قیمت آن ها تاثیر خواهد گذاشت. دستکش های با مقاومت بالا که از مواد مستحکم تری برای مشاغل خطرناک تر ساخته شده اند قیمت بالاتری از دستکش هایی که برای یرای شغل های کم خطر ساخته شده اند دارند. مثلا دستکش های قصابی گران تر از دستکش های باغبانی خواهند بود.

اندازه دستکش ها نیز قطعا عامل تعیین کننده ای خواهد بود. سایز بندی دستکش ها از یک طرف و ساق کوتاه و ساق بلند بودن دستکش ها از طرفی دیگر، بر مقدار متریالی که برای تولید آن دستکش مورد نیاز است اثر خواهد گذاشت بنابر این قیمت دستکش ها با یکدیگر نیز تفاوت خواهد کرد.

راهنمای خرید دستکش ضد برش بر اساس نوع کار

راهنمای خرید دستکش ضد برش بر اساس نوع کار همه شغل هایی که با فلزات و لبه های تیز سر و کار دارند ملزم به استفاده از دستکش ضد برش می باشند.افرادی که در کارهای تعمیراتی مشغول اند و یا کار ساختمانی انجام می دهند، و حتی افرادی که در شغل باغبانی هستند، قصاب ها و افرادی که با شیشه در ارتباط اند حتما به دستکش های ضد برش احتیاج خواهند داشت. ولی هر یک از این مشاغل باید دستکش ضد برش مخصوص کار خود را انتخاب نماید. نکته مهمی که در دستکش های ایمنی اهمیت دارد این است که این دستکش ها با هر جنسی که تولید شوند نباید کارایی و تمرکز افراد را کاهش دهند.

نکته دیگر برای کار با دستکش های ضدبرش وزن آن ها می باشد. این دستکش ها برای کار های کم خطری مثل باغبانی باید وزن کم و انعطاف بالایی داشته باشند و برای مشاغل خطرناک تر باید تا حد توان حداقل وزنی که می توانند را داشته باشند. و برای کاربران خود احساس سنگینی ایجاد نکنند.

جنس دستکش ضد برش نباید به گونه ای باشد که در دستان شما ایجاد حساسیت کند. چرا که دست در مدت زمان زیادی درون دستکش خواهد ماند پس باید از پارچه های مرغوب و با کیفیت تهیه شده باشد تا راه های تنفسی برای دست باز باشد و تعریق مناسبی صورت بگیرد. البته دستکش نباید سبب گرما و تعرق مازاد شما شود و در افراد احساس کلافگی ایجاد نماید.

در هنگام خرید دستکش ضد برش توجه داشته باشید که حتما این دستکش ها متناسب با سایز دستان شما باشند. دستکش هایی که بزرگ تر از دستان شما باشند به آسانی از دستتان خارج خواهند شد و می توانند موجب حواس پرتی شما شوند و خطر آفرین باشند. در زمانی که دستکش به دست کرده اید و این دستکش ها رویه ی فلزی داشته باشند حتما مراقب باشید که در کار هایی که با جریان الکتریسیته مرتبط هستند مشغول نشوید. این نوع دستکش ها که پوشش فلزی دارند می توانند رسانای قوی برق باشند و زندگی شما را دچار مخاطره کنند. در کل انتخاب یک دستکش ضد برش متناسب با شغل شما بسیار اهمیت دارد. و می تواند کار های شما را آسان یا سخت کند. پس باید به نکات بالا در هنگام خرید دستکش ها توجه کنید.

سفارش خرید دستکش ضد برش سبز از مطمئن ترین فروشنده

سفارش خرید دستکش ضد برش سبز از مطمئن ترین فروشنده از مجموعه های تولید کننده معتبر و با کیفیت دستکش های ضدبرش می توان به مجموعه پرشین ایمن مراجعه کرد. این مجموعه علاوه بر تولید دستکش های ضد برش و انواع دیگر دستکش های ایمنی از برند های مختلف ایرانی مانند دستکش کار طاها، تولید کننده و صادرکننده انواع تجهیزات آتشنشانی نیز می باشد. این مجموعه مطمئن ترین فروشنده دستکش ضد برش سبز در ایران است که همواره کوشیده تا بهترین و ایمن ترین محصولات را به دست مشتریان خود برساند. برای خرید از پرشین ایمن و مشاهده محصولات آن می توانید به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید