دستکش کار یکی از لوازم ایمنی مورد استفاده در مشاغل سخت و حساس است و جزء لباس کار محسوب می شود و هدف استفاده از آن حفظ سلامتی افراد و جلوگیری از آسیب رسیدن به دست آن ها می باشد، مراکز فعال در زمینه پخش و فروش دستکش کار مشهد، با کیفیت ترین انواع این محصول را به صورت گسترده در بازار های مصرف سرتاسر ایران توزیع می نمایند و آن ها را با نرخ مقرون به صرفه به دست مردم می رسانند.

مراکز فروش دستکش کار با کیفیت در مشهد

بررسی دستکش کار چرم بر اساس کیفیت

بررسی دستکش کار چرم بر اساس کیفیت دستکش های کار یا دستکش های ایمنی محصولاتی هستند که مقاومت خیلی زیادی در برابر عوامل مختلف مانند نفوذ رطوبت، نشت مواد اسیدی، ضربه، خراشیدگی و … دارند و از این رو استفاده از آن ها موجب حفظ سلامتی دست ها در حین کارهای خطرناک و سنگین می شود، این محصولات انواع مختلفی دارند و با مواد اولیه گوناگونی آماده می شوند که یکی از آن ها دستکش چرم طبیعی است.

دستکش های چرم اصل به عنوان دستکش های مقاوم حرارتی و سوختگی، ضد سایش و بریدگی و ضد ضربه شناخته می شوند و در امور مختلفی مانند جوشکاری، برش، کار با شیشه و فلزات مورد استفاده قرار می گیرند، اما برای بررسی این محصولات بر اساس کیفیت آن ها باید به نکاتی توجه شود که در ادامه این مطلب بیان خواهند شد:

فاکتورهای موثر بر قیمت دستکش کار

فاکتورهای موثر بر قیمت دستکش کار بر اساس قانون کار بین المللی و با هدف حمایت از کارگران زحمت کش، استفاده از دستکش های محافظ کار در برخی از مشاغل الزامی است و کارفرمایان موظف هستند این لوازم ایمنی را برای آن ها فراهم کنند تا از سلامتی این عزیزان محافظت نمایند، اما به طور کلی مدل های مختلف دستکش کاری بر اساس فاکتور های متعددی در بازار قیمت گذاری می شوند که ما در ادامه این مطلب قصد داریم به برخی از این عوامل اشاره نماییم:

  1. یکی از فاکتور های مهم در تعیین قیمت دستکش های مخصوص کار توجه به نوع مواد اولیه مورد استفاده در تولید آن ها می باشد، بر این اساس دستکش های چرم اصل به عنوان یکی از گران ترین مدل های این محصولات شناخته می شوند.
  2. در ضمن فروشنده های این محصولات برای تعیین کردن نرخ آن ها به نام تجاری یا برند درج شده بر روی دستکش ها توجه می کنند، اصولا محصولاتی که از برند سرشناس تری برخوردار هستند قیمت بیشتری در بازار دارند.
  3. یکی دیگر از فاکتور های موثر در تعیین قیمت فروش این لوازم توجه کردن به کشور تولید کننده آن ها است و شما به عنوان مصرف کننده این محصولات باید بدانید که دستکش های تولید داخل کشور ما نسبت به نمونه های خارجی یا وارداتی نرخ ارزان تری دارند و این مساله به هزینه های بالای گمرکی و نوسانات قیمت ارز مربوط می شود، پس خرید دستکش محافظ ایرانی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر ست.

آنچه درباره دستکش کار باید بدانید

آنچه درباره دستکش کار باید بدانید خوب است بدانید که در برخی از مشاغل ممکن است افراد در حین کار با خطراتی روبرو شوند که به سلامتی ارگان های مختلف بدن آن ها مانند دست هایشان آسیب وارد می کنند، به عنوان مثال می توان به شغل جوشکاری، برق کاری، قصابی، نجاری و … اشاره کرد که هم لوازم کار و هم شرایط انجام دادن این کارها سخت و کمی خطرناک هستند و از این رو باید از یک پوشش مخصوص برای دست ها استفاده شود تا مانع از آسیب دیدن آن ها گردد.

به همین دلیل هم دستکش هایی مخصوص کار تولید شدند که مثل یک کاور یا لایه پوششی برای دست های و انگشتان افراد عمل کرده، از سوختن، برق گرفتگی یا قطع شدن آن ها جلوگیری می نمایند و به این ترتیب طول عمر حرفه ای افراد را بالا می برند و محافظ منافع مالی آن ها خواهند بود و به همین دلیل هم استفاده از این لوازم خیلی مهم است و حتما باید جزء قوانین کار قرار گیرد.

تولید کننده های دستکش های کاری مدل های مختلفی از آن ها را تولید کرده اند که برخی از این وسایل برای رعایت اصول بهداشتی طراحی شده اند مانند دستکش های لاتکس بیمارستانی، برخی دیگر برای جلوگیری از نشت مواد اسیدی و شیمیایی ساخته شده اند مثل دستکش های نیتریل و برخی دیگر هم مثل سپری از دست ها در برابر ضربه محافظت می کنند مانند دستکش های زنجیری قصابی و شما باید با توجه به حرفه خود یکی از آن ها را برگزینید.

خرید عمده بهترین دستکش کار از بازار مشهد

خرید عمده بهترین دستکش کار از بازار مشهد شرکت های خرید عمده دستکش کار مشهد بهترین نمونه های آن ها را با صورت مستقیم و بدون واسطه از طرف تولید کننده ها در بازار های مصرف سطح کشور ما توزیع می نمایند و این محصولات را با در نظر گرفتن نرخ بسیار مقرون به صرفه ای به دست عموم هم میهنان ما می رسانند و با این کار خود موجب کاسته شدن از هزینه های مردم و بالا رفتن قدرت خرید آن ها می شوند و به این ترتیب رونق فروش این دستکش ها را بالا می برند.

این شرکت ها سایز های مختلف این لوازم که شامل دستکش های کوچک، متوسط و بزرگ هستند را در واحد فروش خود عرضه می کنند تا بتوانند پاسخگوی نیاز تمام هم میهنان ما باشند و برای انجام دادن این کار از شیوه های مختلفی بهره می برند که ممکن است به صورت حضوری یا غیر حضوری صورت بگیرند، در شیوه حضوری باید به درب فروشگاه ها مراجعه شود و در روش غیر حضوری می توان از سایت های آلاین استفاده نمود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید